Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hema lekker weg pas, en dan???

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Aug 2014 23:19

Hema lekker weg pas, en dan???

Voor onze bruiloft hebben we van Roodkapje en Zonneschijn twee lekker weg pasjes van de Hema gekregen.
Helemaal leuk, alleen.. ik snap niet hoe die dingen werken haha!

We hebben een kinderpret kaart, en een luxe lunch kaart.
Nu willen we morgen bijvoorbeeld naar MiniWorld (een van de keuzes van de kinder pret kaart), alleen kan ik nu nergens vinden of deze pas nou alleen voor B geldt (die overigens bij miniworld nog gratis naar binnen mag), of voor 1 volwassen persoon, of voor 2.

Zelfde geldt voor de luxe lunch trouwens, hoe weet je precies wat je kunt eten enzo..

HELLUP!
<<

Anoniem126

Bericht 22 Aug 2014 23:23

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 22:20, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem286

Bericht 22 Aug 2014 23:25

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Als je via google zoekt op lekker weg hema kom je op de website waar je het cadeaupasnummer in kan voeren, kun je het dan niet zien?
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Aug 2014 23:26

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Nee, staat niets bij.
Alleen dat je bijvoorbeeld moet reserveren oid.
<<

Anoniem73

Bericht 22 Aug 2014 23:26

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Die lunch is voor 2 personen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Aug 2014 23:30

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Magenta schreef:Die lunch is voor 2 personen.


Ja, zo ver was ik ook :P
Alleen, wat je dan waar kunt eten, staat er nergens bij. Bijv geen (speciale) menukaart ofzo.
<<

Anoniem73

Bericht 23 Aug 2014 00:07

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Haha oo das ook gek want daaronder staan allemaal recensies, dan zou je toch denken dat je ergens een keuze kunt maken.

Tis wel een onduidelijke site hoor!
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 23 Aug 2014 19:05

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Als je op bijvoorbeeld http://lw.hema.nl/thema-s/kinderpret/15 ... 6133?p=&y= klikt en iets naar beneden scrollt staat er links 'arrangement' als je daar dan op klikt zie je voor hoeveel personen het is.

Dat is bij alle uitjes zo. Alleen verschilt het per uitje voor hoeveel personen/kinderen het is.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Aug 2014 19:06

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Ravioli schreef:Als je op bijvoorbeeld http://lw.hema.nl/thema-s/kinderpret/15 ... 6133?p=&y= klikt en iets naar beneden scrollt staat er links 'arrangement' als je daar dan op klikt zie je voor hoeveel personen het is.

Dat is bij alle uitjes zo. Alleen verschilt het per uitje voor hoeveel personen/kinderen het is.


Nee, dat is niet zo.
Bij miniworld in Rdam staat er alleen 'kinderuitje'
<<

Ravioli

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 182

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:25

Bericht 23 Aug 2014 19:13

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Dat is gek! Ik zie het inderdaad..
Ik was even voor je gaan zoeken op de site en bij alles wat ik aanklikte stond het erbij.
Dan zou je even moeten bellen denk ik om het te weten te komen..
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 23 Aug 2014 22:14

Re: Hema lekker weg pas, en dan???

Ravioli schreef:Dat is gek! Ik zie het inderdaad..
Ik was even voor je gaan zoeken op de site en bij alles wat ik aanklikte stond het erbij.
Dan zou je even moeten bellen denk ik om het te weten te komen..


We wilden er vandaag heen, maar is uiteindelijk Blijdorp geworden.
Was bang dat het heel druk zou zijn hehe

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers