Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cyclus na spiraal verwijderen

<<

Onweer

Bericht 25 Jul 2014 08:50

Cyclus na spiraal verwijderen

Hoe snel kwam jullie cyclus weer op gang? En was je met de spiraal regelmatig ongesteld?

Ik was niet ongesteld met de spiraal. En ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor ik ongesteld ga worden.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 25 Jul 2014 09:46

Re: Cyclus na spiraal verwijderen

Daar ben ik ook wel erg benieuwd naar. Mijn ha zei dat je meteen zwanger zou kunnen raken.19aug gaat die van mij eruit.
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 25 Jul 2014 12:52

Re: Cyclus na spiraal verwijderen

Ik was met spiraal ook niet ongesteld.
Toen hij er uit ging werd ik na anderhalve dag ongesteld. Vier dagen licht bloedverlies gehad, maar wel echt een ongesteldheid. Na 25 dagen vijf dagen enorm ongesteld geweest. Nooit eerder had ik zon korte cyclus, dus ik verwacht dat de eerste bloeding geen 'echte' menstruatie was, maar vooral opgewekt doordat spiraal weg was.
Verder kan ik er niets over zeggen nog, ben daarna niet weer ongesteld geworden (zit nu op dag 19).
Juli 2015
Maart 2017
<<

Anoniem205

Bericht 25 Jul 2014 13:43

Re: Cyclus na spiraal verwijderen

Na exact 30 dagen werd ik ongesteld voor het eerst.
Daarna niet meer, toen bleek ik zwanger.
<<

fashionmommy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1141

Geregistreerd: 30 Mrt 2014 20:05

Bericht 29 Jul 2014 13:37

Re: Cyclus na spiraal verwijderen

Ik was meteen zwanger na het verwijderen van de spiraal.
You'll be her first role model, her first friend, her first love. You're her mom and she's you're whole world. She's you're little girl. ❤





Afbeelding
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 30 Jul 2014 13:10

Re: Cyclus na spiraal verwijderen

Toen ik de eerste keer min spiraal liet verwijderen, in 2010 was dat, kwam mijn cyclus niet op gang. Na 7 maanden zelf proberen heb ik clomid gekregen en daarmee 5 ronde zwanger

Toen ik de tweede keer mijn spiraal liet verwijderen, begin 2013, werd ik vrijwel gelijk ongesteld. 2 maanden later was ik zwanger
<<

JLo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 490

Geregistreerd: 11 Mei 2014 16:48

Bericht 17 Aug 2014 11:16

Re: Cyclus na spiraal verwijderen

Ik heb afgelopen donderdag mijn spiraal laten verwijderen en kwam er vanochtend achter dat ik ongesteld ben geworden (heb in ieder geval een bloeding, weet natuurlijk niet zeker of het een menstruatie is). Is dat wel normaal? Ik schrok er een beetje van....
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Aug 2014 20:39

Re: Cyclus na spiraal verwijderen

Ik heb afgelopen dinsdag mijn spiraal laten verwijderen en had ook meteen daarna een bloeding. Het schijnt erbij te horen omdat het toch een soort van operatieve ingreep is. Ook met de nodige stolsels.

Ik heb wel sinds dat ding eruit is, het ijskoud! Dit had ik ook toen ik zwanger was. Vriend zei net al je bent toch niet zwanger? Hopelijk heeft dit met de hormonen te maken?

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers