Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weet iemand dit? Films kijken voor de releasedatum

<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 23 Aug 2014 10:35

Weet iemand dit? Films kijken voor de releasedatum

Nadat ik 2 keer Prisonbreak heb gekeken en nog niet helemaal los kan komen van Wentworth Miller, wil ik heel graag The Loft zien (ook omdat de film mij gewoon goed lijkt), maar het is helemaal niet duidelijk wanneer deze uitgebracht gaat worden.
Nu zijn er sites waar je hem kunt kijken maar je moet je eerst registreren. Weet iemand of dit betrouwbaar is?
<<

Bacio

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:38

Bericht 23 Aug 2014 10:41

Re: Weet iemand dit? Films kijken voor de releasedatum

Als ie in de US nog in de bioscoop draait kan je 'm nergens bekijken. Sites waar je voor moet registreren zijn meestal bad news.
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Bericht 23 Aug 2014 10:44

Re: Weet iemand dit? Films kijken voor de releasedatum

Punt is dat ie in de US nog niet in de bioscoop is en het ook niet duidelijk is of ze hem überhaupt dit jaar nog uit gaan brengen :-( Het is al een paar keer uitgesteld, hij zou vorig jaar al uitkomen en is toen uitgesteld naar augustus 2014 en nu is hij voor onbepaalde tijd uitgesteld.
In België komt ie in Oktober uit.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 23 Aug 2014 11:30

Re: Weet iemand dit? Films kijken voor de releasedatum

http://www.movie-forumz.tv daar kijk ik wel eens gratis series en films. Moet je je eigen wel voor registreren maar is heel betrouwbaar.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers