Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

<<

Anoniem302

Bericht 21 Aug 2014 21:17

Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Onze vakantie zit er weer. Veel foto's gemaakt. Op de laptop gezet bij alle andere foto's. Ik wil ze heel graag bundelen maar weet niet hoe. Ik heb van 5 jaar nog foto's van vakanties, van mijn 2 kinderen , school foto's, sinterklaas, sintemaarten, echt van alles.. Ik weet niet waar ik beginnen moet. Ik hou niet van inplakken. Ik wil ook geen 12 boeken maken.... zomaar eens benieuwd wat jullie met al je foto's doen..
<<

Fiene

Bericht 21 Aug 2014 21:23

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Het gros staat gewoon op de laptop en de externe harde schijf. Ik maak voor de kinderen ieder jaar een fotoboek en soms ook een boek na de grote vakantie. Maar de meeste foto's staan gewoon op de laptop, de mooiste druk ik af en de rest is later voor de kinderen om uit te zoeken;)
<<

Anoniem119

Bericht 21 Aug 2014 21:29

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

In mappen op mijn computer, HD en in de cloud. En op Facebook. En van grote reizen maak ik een album.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 21 Aug 2014 21:30

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

MIjn foto's staan op mijn externe harde schijf.
Verder maak ik per jaar een jaarboek, met daarin foto's van activiteiten of korte vakanties. Op deze manier heb ik mijn leukste foto's toch op papier, zonder dat er een hoop boeken in de kast staan.
Ga ik echt op een grotere vakantie en het is de moeite dan maak ik daar een fotoboek van ( zoals Jordanie afgelopen jaar).
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem302

Bericht 21 Aug 2014 21:48

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Leuk hoor. ik heb 2 zoontjes van 3 en 5. Toen mijn eerste zoon geboren werd, heb ik heel wat foto's af laten drukken. een album vol van slechts de eerste weken. De rest tot nu staat op de pc. Van mijn andere zoon van 3 heb ik nauwelijks nog wat in album. Alles staat kris kras op de pc. Ik weetniet waar ik beginnen moet. 1 boek met van alles of voor beide kids een boek... Lastig hoor.!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 21 Aug 2014 22:29

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Ik maak per jaar een map met daarin weer mapjes per ding wat er gebeurt is. En met vakantie maak ik een album en einde van het jaar ook een jaarboek

De foto's staan allemaal op de laptop eigenlijk wil ik ze ook nog op een schijf ofzo
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 21 Aug 2014 22:47

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Van vakanties maak ik een album en ik laat eens per jaar een hele lading foto's afdrukken, die ik gewoon in van die insteekalbums doe. Vind het leuk om die af en toe door te bladeren. Verder heb ik in huis ook heel veel foto's hangen, ik hou echt van foto's :)
❤ 7 juni 2018
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 22 Aug 2014 00:37

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Ik moet hier ook nog beginnen met fotoboeken. Volgens mij ben ik een hele slechte moeder want mijn zoontje van twee heeft nog geen 1 album.

Weet ook niet waar ik moet beginnen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Aug 2014 08:21

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Shy schreef:Ik moet hier ook nog beginnen met fotoboeken. Volgens mij ben ik een hele slechte moeder want mijn zoontje van twee heeft nog geen 1 album.

Weet ook niet waar ik moet beginnen.


Och, ik geloof dat ik op mn 18e mn eerste babyfotoalbum kreeg :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem97

Bericht 22 Aug 2014 08:30

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Laptop, externe hardeschrijven ( dubbele ) en cloud.

En wat foto's in fotoboeken maar van de kinderen heb ik nog geen fotoalbum gemaakt :S

@Mensen die geen backup hebben, zijn jullie niet bang dat je op een dag alles kwijt bent?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 22 Aug 2014 09:43

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Op de computer en op de externe harde schijf. Foto's van mijn telefoon staan ook in Dropbox.
Voor mijn dochter maak ik elk jaar een album digitaal en dat doe ik ook van vakanties of bijzondere uitstapjes/gelegenheden.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 22 Aug 2014 11:21

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Bliss schreef:
Shy schreef:Ik moet hier ook nog beginnen met fotoboeken. Volgens mij ben ik een hele slechte moeder want mijn zoontje van twee heeft nog geen 1 album.

Weet ook niet waar ik moet beginnen.


Och, ik geloof dat ik op mn 18e mn eerste babyfotoalbum kreeg :laughcry:

Ooh dan heb ik nog even :smile:
Maar wow! Zag je die toen ook echt voor het eerst?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem 63

Bericht 22 Aug 2014 15:49

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Alles staat op mn laptop en n externe harde schijf. Topics als deze herinneren me er dan weer aan dat ik toch echt eens wat boeken moet gaan fabriceren. Maar word al zenuwachtig als ik eraan denk. Vind t ook een rotwerk. Onze huwelijksfoto's heb ik nog niet eens wat mee gedaan :palm:
<<

Anoniem156

Bericht 22 Aug 2014 16:48

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Bliss schreef:
Shy schreef:Ik moet hier ook nog beginnen met fotoboeken. Volgens mij ben ik een hele slechte moeder want mijn zoontje van twee heeft nog geen 1 album.

Weet ook niet waar ik moet beginnen.


Och, ik geloof dat ik op mn 18e mn eerste babyfotoalbum kreeg :laughcry:


Ik heb er nooit 1 gehad, mijn moeder is aan die van m'n zus begonnen, in dat album zijn 5 pagina's gevuld. De rest van de foto's zitten in een tas. Aan mijn foto-album is ze nooit begonnen.
Moet eerlijk zeggen dat het me ook niet veel uitmaakt, ik vind het leuk om foto's te kijken maar ik zal niet snel een foto-album pakken om door te bladeren ofzo.
<<

Anoniem151

Bericht 22 Aug 2014 18:31

Re: Hoe/ waar bewaren jullie je foto's?

Mijn broertje (22) heeft ook nog steeds geen fotoalbum, wel dozen met foto's en een stapel fotoboeken. Maar ze moeten nog steeds ingeplakt worden..

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers