Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mutsy 4 rider

<<

Anoniem112

Bericht 20 Aug 2014 20:00

Mutsy 4 rider

Wij hebben nu vier jaar de mutsy 4-rider in gebruik, altijd erg tevreden geweest en nog, maar de wielen zijn erg versleten.
Nu wilden we eerst een nieuwe wagen kopen voor de komende baby, maar eigenlijk vind ik dat ook wel weer zonde want dit is hoogstwaarschijnlijk onze laatste baby.

Nu ben ik opzoek naar nieuwe banden, de 4 rider is nog nieuw te koop in de winkels, maar ik kan de banden niet los vinden, wie helpt zoeken?
<<

Sugar

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 195

Geregistreerd: 03 Sep 2013 14:08

Bericht 20 Aug 2014 20:14

Re: Mutsy 4 rider

Kun je niet op marktplaats een los onderstel vinden? Of een goedkope set en dab wel je eigen wagen etc gebruiken
misschien nog wel goedkoper dan nieuwe wielen bestellen?!
Mijn mooiste kadootjes
Oktober 2010 & April 2014
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 20 Aug 2014 20:19

Re: Mutsy 4 rider

Bedoel je de buitenbanden of de hele band incl velg zeg maar? Wij hebben nu al ons derde setje buitenbanden op onze wandelwagen ( gebruiken hem heel veel) en die kopen we gewoon bij de fietsenmaker. En bij de Babypark hebben ze ze ook.
helemaal nieuwe banden incl wielen kan je vast bij Mutsy zelf bestellen, gewoon ff bellen of mailen.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem112

Bericht 20 Aug 2014 21:22

Re: Mutsy 4 rider

Wij hebben de foambanden en die wil ik ook weer terug, liever geen luchtbanden.

Ik ga morgen wel eens naar mutsy zelf bellen.
<<

Anoniem112

Bericht 21 Aug 2014 16:57

Re: Mutsy 4 rider

Gelukt! Kan nieuwe banden bestellen, kost wel €110 euro... Maar goed daar heb je ook geen nieuwe wagen voor en aangezien dit de laatste is vind ik het eigenlijk ook heel zonde om er een nieuwe wagen voor te kopen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Bloom