Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dingen om voor je kindje te regelen

<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 20 Aug 2014 14:57

Re: Dingen om voor je kindje te regelen

Vancity_girl schreef:
Charles schreef:Oh wat haat ik dit soort topics :omg: :wtf: .evenals de 'hoeveel heb je spaarrekening staan ik maar 20.000 euro-topics.

Haha ja ik ook, voel ik me zo'n slechte ouder door. Volgens mij heb ik onze kids nog nooit aangemeld bij de WA verzekering, nooit bij stil gestaan. Ga straks gelijk even kijken.


Ja.... Herkenbaar... :wtf: :nopompom:
<<

Anoniem162

Bericht 20 Aug 2014 16:05

Re: Dingen om voor je kindje te regelen

Parel schreef:Je kan nu gratis aangeven wie je als voogd zou willen hebben voor je kinderen. Gewoon even googlen.


Waar/hoe dan? Ik kan het niet vinden
<<

Anoniem74

Bericht 20 Aug 2014 17:35

Re: Dingen om voor je kindje te regelen

Aar ben ik ook wel benieuwd naar.
<<

Anoniem92

Bericht 20 Aug 2014 18:09

Re: Dingen om voor je kindje te regelen

https://loket.rechtspraak.nl/Burgers/Familiezaken/48

Als het goed is moet hij het zo doen!
<<

Anoniem148

Bericht 20 Aug 2014 18:15

Re: Dingen om voor je kindje te regelen

Parel schreef:https://loket.rechtspraak.nl/Burgers/Familiezaken/48

Als het goed is moet hij het zo doen!

Dat is ook de link die in dat telegraaf artikel stond.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 20 Aug 2014 18:17

Re: Dingen om voor je kindje te regelen

Wij gaan daar gebruik van maken, ook vanochtend nog even een collega gewezen op de mogelijkheid.
Van de week nog even polsen bij onze gevraagde voogden of ze er nog wel willend tegen over staan en dan gaan we het aanvragen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 21:14

Bericht 21 Aug 2014 14:30

Re: Dingen om voor je kindje te regelen

Vancity_girl schreef:
Charles schreef:Oh wat haat ik dit soort topics :omg: :wtf: .evenals de 'hoeveel heb je spaarrekening staan ik maar 20.000 euro-topics.

Haha ja ik ook, voel ik me zo'n slechte ouder door. Volgens mij heb ik onze kids nog nooit aangemeld bij de WA verzekering, nooit bij stil gestaan. Ga straks gelijk even kijken.
Daar hoef je je toch geen slechte ouder om te voelen? De tip van de verzekering kregen wij bij de Rabobank toen we een rekening gingen openen anders had ik het ook niet geweten hoor :wink:
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron