Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Broeken Frendz V&D

<<

Anoniem61

Bericht 20 Aug 2014 13:17

Broeken Frendz V&D

Ik durfde het nooit aan om daar broeken te bestellen maar zie nu zoveel leuks dat ik het toch wil wagen.
Hoe valt het? Ik vind bovenkleding klein vallen dus dat bestel ik in 98/104. Qua broekjes (o.a. C&A, esprit en name it) zit E nog in maat 92. Wat raden jullie aan?
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 20 Aug 2014 15:31

Re: Broeken Frendz V&D

Leggings vallen in ieder geval ook klein/kort. Ik koop daar altijd een maat groter van dan ze heeft en die zitten dan precies goed.
<<

Anoniem 82

Bericht 20 Aug 2014 16:14

Re: Broeken Frendz V&D

Hier hetzelfde als Liadan, vooral de leggings moest ze echt een maat groter hebben. Ze waren anders echt te kort! In de breedte scheelde het weinig, dus een maatje groter was wat dat betreft prima.
<<

Fiene

Bericht 20 Aug 2014 20:36

Re: Broeken Frendz V&D

Ik vind het ook kort en klein vallen, ik zou dus ook een maat groter nemen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 20 Aug 2014 20:48

Re: Broeken Frendz V&D

Hier bij B valt het eigenlijk vrij normaal.
Ze is nu 94 cm en is eigenlijk net uit de broekjes maat 92 gegroeid.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 21 Aug 2014 09:21

Re: Broeken Frendz V&D

Ik vind het heel erg klein vallen. Met 2 maanden had ze een romper maat 68 aan die goed zat. Geldt ook voor de broekjes.
04-2014
10-2015
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 21 Aug 2014 09:35

Re: Broeken Frendz V&D

Milou schreef:Ik vind het heel erg klein vallen. Met 2 maanden had ze een romper maat 68 aan die goed zat. Geldt ook voor de broekjes.


Er zit naar mijn idee wel verschil in de babymaten en de kindermaten.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ster