Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 20 Aug 2014 10:31

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:
Winegum schreef:Ik ben benieuwd hoe het met het biechtje is van het weggehaalde bericht van pagina 50.
Wiens partner in de problemen zit terwijl ze zwanger is.
Weet niet of je wil updaten, maar ik denk nog wel eens aan je. Ik vind het zo naar voor je/jullie.


B
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 20 Aug 2014 15:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben benieuwd welke van deze twee namen jullie leuker vinden en waarom: Esmée of Ninthe.
<<

Anoniem148

Bericht 20 Aug 2014 16:18

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Esmee heb nog nooit gehoord van ninthe. Schreef het al verkeerd :redface:
<<

Anoniem115

Bericht 20 Aug 2014 16:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Esmee
<<

Anoniem 63

Bericht 20 Aug 2014 16:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind Ninthe leuker, maar dat komt omdat ik negatieve associaties heb bij Esmee.
Dus daar heb je niks aan, haha.
<<

Anoniem280

Bericht 20 Aug 2014 17:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ninthe, omdat je het kunt zien als een kleine naam met grote betekenis.
Nee, zeg het verkeerd. Ik vind de naam klein klinken. Vind het dus een aparte naam, maar wel een bijzondere naam en zeker al vaker gezien/gehoord.
Esmee, vind ik niet bijzonder, omdat ik hem te vaak hoor.
<<

Anoniem74

Bericht 20 Aug 2014 17:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ninthe
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 20 Aug 2014 17:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ninthe.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Fiene

Bericht 20 Aug 2014 19:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ninthe
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 20 Aug 2014 19:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind ze beide leuk.
<<

Anoniem124

Bericht 20 Aug 2014 19:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind Ninthe afschuwelijk. Esmee vind ik best klassiek en mooi.
<<

Anoniem103

Bericht 20 Aug 2014 19:48

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Esmee, Ninthe vind ik niet mooi klinken.
<<

Anoniem301

Bericht 20 Aug 2014 20:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ninthe!
<<

Burgemeester Esmee

Bericht 20 Aug 2014 20:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Esmee :smile:
<<

Anoniem315

Bericht 20 Aug 2014 20:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ninthe. Esmee hoor ik hier heel vaak.
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 20 Aug 2014 20:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Esmee!
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 21 Aug 2014 15:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hallo, ik ben het 'onzekere/ongeduldige' biechtje van pagina 51 (03 Aug 2014 18:54). Eigenlijk had ik er best veel vertrouwen in dat het toch goed zou gaan, maar helaas is het toch flink mis gegaan. Sinds zaterdag had ik enorme steken in mijn buik die niet te verdragen zijn. De nacht van zondag op maandag heb ik niet kunnen slapen en lag ik te kronkelen in mijn bed, niets gaf verlichting. Maandag de verloskundige gebeld, die zei dat het misschien een buikgriep is. Ik begon zelf ook te geloven dat het mijn darmen zijn (omdat die uit kunnen zetten). De volgende nacht echter weer krampen gehad en dinsdag kon ik dan toch langskomen. Ze zagen geen vruchtje op de echo. Ik mocht direct naar de gynaecoloog in het ziekenhuis. Zij zag veel bloedstolsels en heeft direct een rolstoel voor mij geregeld. Ik bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben. Toen ging het erg snel. Bloedprikken en daarna direct door naar O.K. (niet eens op pre-operatiekamer geweest). Ze hebben een eileider verwijderd en ik had een liter bloed verloren. Na een nachtje in het ziekenhuis ben ik sinds gisteren thuis. Nog erg slap en zwak, erg overweldigend allemaal. Voor de mensen in mijn omgeving ook, want niemand wist dat we 'bezig waren' voor een kindje, dus voor hen is het dubbel schrikken. Nu weet iedereen het dus wel, van ene kant fijn, van andere kant had ik ze liever verrast met positief nieuws na 12 weken. Het is heel wat om te verwerken, maar wilde het hier graag nog even kwijt.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 21 Aug 2014 15:52

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat vervelend dat het zo is afgelopen! Lijkt me erg schrikken... veel sterkte de komende tijd met de verwerking!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem112

Bericht 21 Aug 2014 15:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Esmee! Ik vind Ninthe echt geen mooie naam..
<<

Patsy

Bericht 21 Aug 2014 16:38

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Laatste biechtje, wat heftig zeg! Veel sterkte met het herstel en de verwerking.

Biechtje daarvoor, hier in de omgeving hoir ik veel Ninthe/Jinthe/Dinthe, dus dan zou ik voor Esmee gaan. Hoewel ik bij de naam Esmee altijd moet denken aan een liedje van Acda en De Munnik, Dag Esmee, over een prostituee. Ik zou dus voor een andere naam gaan.
<<

Anoniem 63

Bericht 21 Aug 2014 16:44

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Jeetje, laatste biechtje, wat heftig! Heel veel sterkte de komende tijd!
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 21 Aug 2014 20:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Laatste biechtje heel veel sterkte!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 21 Aug 2014 21:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:
Biechtje schreef:
Winegum schreef:Ik ben benieuwd hoe het met het biechtje is van het weggehaalde bericht van pagina 50.
Wiens partner in de problemen zit terwijl ze zwanger is.
Weet niet of je wil updaten, maar ik denk nog wel eens aan je. Ik vind het zo naar voor je/jullie.


B

Ik heb je verhaal gelezen maar nog niet eerder gereageerd.
Heel erg veel sterkte meis! Jij hebt hier niet om gevraagd maar je zit wel opeens midden in deze situatie. Natuurlijk kun je het verleden niet opeens vergeten en je man opeens afschuwelijk vinden en niet meer van hen houden. Zo werkt dat over het algemeen niet.

Ik weet niet zo goed wat ik verder moe zeggen maar ik wil je heel veel sterkte en krach toewensen in deze moeilijke situatie!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 25 Aug 2014 16:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik krijg graag wat advies over onderstaande.

Vorige week heeft mijn zusje, 19, verteld dat ze zwanger is. Ze was aan de pil maar is toch zwanger geworden. Ze woont sinds een paar maanden samen met haar vriend. Ze hebben nog geen jaar een relatie met elkaar.

Ze hebben besloten om het kindje te houden, het is nu nog erg pril waarschijnlijk zo'n 6 weken volgende week krijgt ze een echo.

Hoe kan ik er het beste voor haar zijn? Ik ben zelf ook moeder en weet hoe zwaar een kindje is. Ik ben een stuk ouder dan mijn zusje en kom al snel Moederig over. Ik wil haar helpen met het praktische. Hoe gaan ze het financieel doen, hoe gaat dat met werken straks? Mijn zusje werkt 40 uur haar vriend parttime en soms wat zwart geloof ik maar echt hoogte krijg ik er niet van. Ze zijn beide nog zo naïef en hebben altijd van die opvliegingen. Ik hoop dat ze het kindje een stabiel gezin kunnen geven maar ik zie nu nog wel een heleboel beren jammergenoeg.

Aan de andere kant weet ik dat mijn zusje het super gaat doen als ik zie hoe lief ze voor ons kindje is. Maar ja is er maar even.
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 25 Aug 2014 17:51

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik denk dat je er voor nu maar het beste voor haar kunt zijn, tot dat ze zekerheid heeft van de echo. En daarna in de loop van de zwangerschap stukje bij beetje dingen zoals financiën, kinderopvang, babyuitzet etc ter sprake kunt brengen.
D. 16-8 en J. 27-11
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers