Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fotografie Topic

<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 11 Aug 2014 09:49

Re: Fotografie Topic

Dank jullie wel!

Marin, die globe is in Bodie State Historic Park, een spookstad iets noordelijk van Mono Lake.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Zero

Bericht 11 Aug 2014 10:40

Re: Fotografie Topic

@ Helix: Hier hou ik wel van, vind die globe ook erg interessant. Naar dit soort series kijk ik graag!
<<

Anoniem119

Bericht 11 Aug 2014 11:02

Re: Fotografie Topic

Helix schreef:Dank jullie wel!

Marin, die globe is in Bodie State Historic Park, een spookstad iets noordelijk van Mono Lake.


Haha ik dacht het al! Gaaf, ben ik ook geweest. Fotogenieke plek.
<<

Anoniem205

Bericht 12 Aug 2014 17:29

Re: Fotografie Topic

Leuke foto's Helix! Fijne vakantie gehad?

Hier een beetje aan het hikken tegen die reportage van zondag... moet er toch aan geloven, denk ik. Kan het niet maken die mensen te laten wachten...

Andere reportage is trouwens echt erg leuk geworden. Schattige kindjes :love: en een leuke omgeving!
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 12 Aug 2014 17:41

Re: Fotografie Topic

Ja heerlijk! Zal in het VS-west topic snel verhaal en andere foto's plaatsen :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 13 Aug 2014 11:02

Re: Fotografie Topic

Even een vraagje: als jullie een vriendinnenshoot doen of familieshoot of in elk geval een shoot met meerdere mensen op het strand: wat raden jullie dan aan qua kleding?
<<

Anoniem124

Bericht 13 Aug 2014 11:06

Re: Fotografie Topic

Tabbie schreef:Even een vraagje: als jullie een vriendinnenshoot doen of familieshoot of in elk geval een shoot met meerdere mensen op het strand: wat raden jullie dan aan qua kleding?


Ik zeg altijd gewoon wat jullie leuk staat en jullie je prettig in voelen hoogstens een beetje matigen met prints, opdrukken, glitter, wit en neon.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 13 Aug 2014 19:38

Re: Fotografie Topic

Ik heb een lijstje... :eyes: Als mensen om tips veagen stuur ik die.
Staan stoffen, kleuren, print en accesoires voorbeelden in.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem205

Bericht 15 Aug 2014 21:08

Re: Fotografie Topic

Zo, ik heb vandaag een huwelijk gefotografeerd met de stagiaire/zaterdaghulp van Zero. Was erg leuk. Schatje is het meisje ook, ze bleef me maar "u" noemen... ik voelde me OUD whahaha
<<

munk

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 578

Geregistreerd: 18 Sep 2013 18:59

Bericht 15 Aug 2014 21:25

Re: Fotografie Topic

@oreo: Hahaha, viel het mee met het weer?

Ik ben vandaag naar de dokter geweest. Ik heb al twee weken erge last van mijn pols. Soms is de pijn zo erg dat ik zelfs niet kan typen. Zoals het er naar uit ziet in het kussenbed van mijn polsgewricht beschadigd. Met voldoende rust, werkplekaanpassing moet het goed komen. Ik mag wel door blijven werken, al moet ik het rustig aan doen en naar mijn lichaam luisteren en stoppen als het pijn gaat doen. Als het mee zit zal het dan in alle waarschijnlijkheid tussen de 4 en 6 weken duren dat het weer beter gaat. Anders moet ik me weer melden en gaan ze het uitgebreider onderzoeken. Dus ik heb de laptop verbannen, de muis, mijn telefoon grotendeels enz enz.
<<

Anoniem205

Bericht 15 Aug 2014 21:26

Re: Fotografie Topic

Munk, geen spatje regen gehad! Vanmorgen toen ik wakker werd goot het nog hier, maar we hebben eigenlijk heel de dag lekker weer en zon gehad! Zo fijn!

Balen van je pols trouwens! Is het links of rechts? Ik heb nog een heel fijne polsband die je eventueel zou kunnen lenen. Heeft mij heel erg geholpen en me veel pijn en frustratie gescheeld!
<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 17 Aug 2014 08:39

Re: Fotografie Topic

Mag ik wat vragen aan de pro's? Ik kan via een vriend een Canon 40D (7jr) overnemen. Is dit nog de moeite? Heb een cursus gedaan en wil toch 'verder' met een dsrl camera. (Heb nu een systeem). Of kan ik dan toch beter doorsparen voor een nieuwere? Kan hem voor rond de 500 overnemen met 18-55 en een 70-300mm lens. Ben benieuwd.... twijfel zo!
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

Anoniem205

Bericht 17 Aug 2014 14:19

Re: Fotografie Topic

Dat vind ik erg veel geld voor een 40D, een kitlens en een 70-300. Heb je nu al een camera? Waarom wil je een 40D? Dat zou ik me afvragen.. Ik zou even uitzoeken wat een 60D kost (nieuw) en wat ze voor een 40D op mp vragen...
<<

Anoniem110

Bericht 17 Aug 2014 17:19

Re: Fotografie Topic

Weer terug van een week Luxemburg en daar uiteraard de kans gekregen geweldige foto's te maken. Jemig wat een uitzicht.
Deze is 1 van mijn favorieten....

**
Laatst gewijzigd door Anoniem110 op 18 Aug 2014 20:39, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 18 Aug 2014 08:54

Re: Fotografie Topic

Sam schreef:Ik heb een lijstje... :eyes: Als mensen om tips veagen stuur ik die.
Staan stoffen, kleuren, print en accesoires voorbeelden in.


Zou jij die naar mij kunnen pm-en? Moet namelijk binnenkort op de foto :omg:
<<

Anoniem119

Bericht 18 Aug 2014 09:15

Re: Fotografie Topic

Mooie scherptediepte, Stuit! Mooi beeld zo, dat meiske uitkijkend over het mooie vage uitzicht.

Ik heb echt zo lang niet privé gefotografeerd. Haha wow, ik zie dat Myanmar het laatste was, dat was februari!

Vind het wel leuk om weer eens paar plaatjes daar van te zien, wat zwart wit portretjes van lieve Birmese kindertjes :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 18 Aug 2014 09:23

Re: Fotografie Topic

Oreo schreef:Dat vind ik erg veel geld voor een 40D, een kitlens en een 70-300. Heb je nu al een camera? Waarom wil je een 40D? Dat zou ik me afvragen.. Ik zou even uitzoeken wat een 60D kost (nieuw) en wat ze voor een 40D op mp vragen...


Ik vind het ook veel geld. Ik heb een 60D, met een 18-135 mm nieuw voor 700 euro gekocht.
<<

Zero

Bericht 18 Aug 2014 14:55

Re: Fotografie Topic

Een 40D is inderdaad geen klap meer waard eigenlijk, ik heb nog zo'n ding maar ik zou er niet meer dan € 200 voor durven vragen als ik hem weg zou doen.

Daarnaast, een camera van 7 jaar oud moet je niet over willen nemen. Ik weet niet hoeveel clicks er op zijn gemaakt, maar voor dat geld is een huidige instapper echt nog beter ook. De 40D is een ramp op het gebied van hoge iso. Ik raad hem je hoe dan ook af eigenlijk...


@ Oreo: Ik spreek je snel ff over de bruiloft :) ik ben nu nog steeds een beetje in a Lowlands state of mind...
<<

Anoniem205

Bericht 18 Aug 2014 16:36

Re: Fotografie Topic

Take your time, Zero!
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Aug 2014 20:01

Re: Fotografie Topic

Mooi Marin en Stuit!

Ik heb zaterdag 2 reportages. Een gezin en een newborn.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 18 Aug 2014 20:01

Re: Fotografie Topic

Tabbie schreef:
Sam schreef:Ik heb een lijstje... :eyes: Als mensen om tips veagen stuur ik die.
Staan stoffen, kleuren, print en accesoires voorbeelden in.


Zou jij die naar mij kunnen pm-en? Moet namelijk binnenkort op de foto :omg:


Natuurlijk, even opzoeken.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 19 Aug 2014 11:50

Re: Fotografie Topic

O help! Ik ben gevraagd voor een huwelijksreportage. Degene weet dat ik een beginnende fotograaf ben.
Maar ik weer niet of ik het wel wil.....
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem119

Bericht 19 Aug 2014 16:34

Re: Fotografie Topic

Waarom durf je het niet goed? Is het een idee dat je met iemand mee loopt eerst een keertje? Ik heb binnenkort een bruiloft op 12 september, ik zou kunnen vragen of het bruidspaar t ok vindt als je mee komt om te proberen?

Ik heb even vraagje ook:

Weet iemand of je bij van die polaroid foto's altijd iets op de achterkant kunt schrijven of plakken? Of zit daar soms tekst achterop de film?
En weet iemand waar je polaroid camera's kunt huren en film kunt kopen?
<<

Anoniem124

Bericht 19 Aug 2014 16:36

Re: Fotografie Topic

Ik ben ook gevraagd voor een bruiloft maar ook ik durf dat niet aan. Je kunt het nooit meer overdoen mocht t niet naar wens zijn!

Ik wil ook wel je stagiaire worden Marin :smile: .
<<

Anoniem119

Bericht 19 Aug 2014 16:38

Re: Fotografie Topic

Ook dat mag gerust, leuk! Ik werk alleen weinig in jouw regio haha

Ik ben ook begonnen door met keertje meelopen. Is helemaal zo gek nog niet. Het is maar een eenzaam beroep verder.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers