Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aantrekkelijke CV opstellen

<<

Anoniem58

Bericht 06 Aug 2014 10:19

Aantrekkelijke CV opstellen

Ik heb door mijn studie de afgelopen 4 jaar niet meer in dienstverband gewerkt. Ik moest 40uur per week beschikbaar zijn omdat er naast de uren op school ook veel projecten zijn waar je ingedeeld werd. Mijn studie loopt nu bijna ten einde (heb een half jaartje vertraging opgelopen) en nu heb ik dus veel meer tijd. Ik wil dus weer aan de slag, zodat ik straks als ik afgestudeerd ben toch al een (klein) inkomen heb. De plannen om zelf iets op te starten staan nog steeds maar daar ga ik de eerste tijd niet veel aan verdienen. Ik wil dus solliciteren op random vacatures. Nu is het zo dat mijn CV niet heel spectaculair is, en ik wil er toch uitspringen.
Is het gebruikelijk om er ook nog een persoonlijk verhaaltje onder te zetten, over jezelf, je situatie, wat je graag wil etc? En wat voor opmaak is handig om te gebruiken?
Ik heb nu een hele standaard CV klaarstaan, en ik wil gewoon iets waardoor ik opval. En mijn arbeidsverleden is gewoon niet zo bijzonder.
Iemand die me wil helpen?
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 06 Aug 2014 11:00

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Ik heb mijn cv ook aangepast om meer op te vallen. Heb mijn cv een beetje in de stijl van deze site gemaakt (http://cv-coach.nl/). Alleen die vind ik een beetje too much, dus heb het iets rustiger gehouden. Verder heb ik het enorm ingekort zodat alles op 1 kantje past. Ik wil je evt wel mijn cv als voorbeeld versturen. Ik zou zeker een persoonlijk verhaaltje erop zetten.
Afbeelding
<<

Anoniem58

Bericht 06 Aug 2014 11:45

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Oh als je dat zou willen doen? Zou ik echt fijn vinden. Zal ik je mijn emailadres in een pb sturen?
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 06 Aug 2014 12:06

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Ja pb me maar even.
Afbeelding
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2014 12:21

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Ik zou niet onderaan maar juist bovenaan een stukje tekst over mezelf plaatsen. Niet teveel, 4 á 5 regels. Korte inleiding over wie je bent en wat je competenties zijn.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 06 Aug 2014 13:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 06 Aug 2014 12:37

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Ja, wat Carrie zegt. Als je een stukje over jezelf wilt schrijven is het normaal om dat tussen je personalia en werkervaring te zetten, dus niet helemaal onderaan.
<<

Anoniem58

Bericht 06 Aug 2014 14:56

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Ok, bedankt voor de tips, ik ga ermee aan de slag!
<<

Anoniem140

Bericht 18 Aug 2014 17:27

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Hahaha, ik heb dus al een gesprek!
Ik heb mij op verschillende sites ingeschreven en gereageerd op random vacatures (partime in horeca, klantenservice etc) en gereageerd op vacatures die ik in de mail krijg en maandag kan ik op gesprek bij een uitzendbureau. Ze zoeken voor verschillende plaatsen mensen voor de horeca, en ze willen met mij om de tafel om te kijken of ze iets voor mij kunnen betekenen!
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2014 17:28

Re: Aantrekkelijke CV opstellen

Gefeliciteerd met je gesprek en succes!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers