Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Aug 2014 04:43

Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

En toen zaten we voor de zoveelste nacht op rij rechtop in bed. De brand/rookmelder gaat steeds af.
Zaterdag ook overdag dus vriend nieuwe batterijen gehaald en zaterdagnacht geen problemen gehad. Wij denken het is opgelost. Maar nu weer!! Hij heeft hem nu boos eraf gehaald maar slapen doen we niet meer. Stel je voor dat...

Wie herkend dit? Wij worden een beetje gek hier. Dat ie vooral 's nachts afgaat.
We hebben al gecheckt op zowel gevleugeld gespuis als stof, beide iig niet zichtbaar aanwezig.
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Aug 2014 06:54

Re: Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

Wij hebben regelmatig dat de batterij leeg is en hij dan begint te piepen.

Meldt hij op rook, warmte of ook bijvoorbeeld op koolmono-oxide?

Ik lees op andere fora dingen als stofzuigen rondom/op de melder om evt. stof dat erin/op zit te verwijderen.
08/2018
05/2021
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 18 Aug 2014 09:37

Re: Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

Het is een rookmelder deze meld geen koolmonoxide.

Het eventuele stof en beestjes hebben we weggezogen met een speciale stofzuiger.

Dat is dus ook het gekke, gaat elke nacht ronddom 4-6u af, verder nooit, elke keer weer in de nacht. Behalve afgelopen zaterdag toen ook 16u. En toen dachten we, oké de batterij. Die vervangen, en het gaat nu weer fijn verder.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 09:40

Re: Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

Nieuwe kopen. :thumbup:
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 18 Aug 2014 10:29

Re: Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

Ik zou dan een nieuwe kopen, ik zou gek worden en daarnaast geen oog meer dicht kunnen doen.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 18 Aug 2014 13:51

Re: Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

Geen tips, maar wij hebben dat ook 1x gehad midden in de nacht. Schrok me rot zeg.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 18 Aug 2014 14:10

Re: Brandmelder gaat 's nachts steeds af?

Hebben wij ook eens midden in de nacht gehad. Je schrikt je het apelazerus joh!
Gelukkig had mijn man hem zo uit. Op een gegeven moment een tijdje de batterij eruit gehad, toch maar weer terug gedaan en toen gebeurde het een keer toen ik net op het punt stond om naar mijn werk te gaan. Ik wist niet hoe het precies werkte en trok iets te hard. Ik trok dat hele ding kapot haha, probleem ook opgelost.
We hebben nog geen nieuwe gekocht maar dat is nog wel het plan.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers