Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pak yoghurt uit de koeling

<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 15 Aug 2014 07:03

Pak yoghurt uit de koeling

Oh ik ben zo slim geweest om te vergeten om een pak yoghurt in de koeling te zetten :palm: Ik heb hem opengemaakt net en hij ruikt volgens mij nog goed. Hij heeft een paar dagen er uit gestaan. Kan je dit nog eten?
<<

Anoniem304

Bericht 15 Aug 2014 07:23

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Een paar dagen??? No way haha.

Het zou misschien best kunnen, maar ik gruwel al bij het idee. Het hoort niet voor niks in de koeling natuurlijk.
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 15 Aug 2014 07:24, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 15 Aug 2014 07:24

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Nou ik dacht ook dat ik een enorme stank zou ruiken...maar dat was juist niet...daarom verbaasde ik mij en ging ik twijfelen. Als ik hem niet opengemaakt had had ik hem ook weggegooid.
Nu moet ik zeggen dat het redelijk koel in huis geweest is en gelukkig niet heel warm ook ;) Want dan was het sowieso niet goed gegaan haha.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 15 Aug 2014 07:28

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Cotton schreef:Een paar dagen??? No way haha.

Het zou misschien best kunnen, maar ik gruwel al bij het idee. Het hoort niet voor niks in de koeling natuurlijk.


Ja, dit hahaha
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3397

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:35

Bericht 15 Aug 2014 07:29

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Gewone yoghurt blijft ook altijd nog wel een paar weken na de houdbaarheidsdatum goed. Bij mij blijft een pak nog wel eens ongeopend staan en smaakt altijd nog prima. Tijdens verre reizen naar warme landen heb ik me daar ook wel eens verbaasd over de yoghurt, wordt ook regelmatig niet zo koel bewaard als bij ons en smaakt toch prima.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 15 Aug 2014 07:32

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Is magere yoghurt :) O het is dus toch niet zo heel vreemd Rapa :D

Ik stond er echt van te kijken hhaha.

Lejow en Cotton ja ik eigenlijk ook maar omdat hij goed rook viel dat gruwelen weer weg haha.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 17 Aug 2014 18:37

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Magere yoghurt is toch al zuur, proef je niks van als hij niet meer goed is :) Nee iik zou het gewoon eten.
R. 2013
D. 2016
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 17 Aug 2014 18:58

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Ik heb hem gewoon gegeten en niks aan de hand...hoewel ik nu wel ziek ben haha. Maar ik denk niet daarvan ;)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 18 Aug 2014 11:49

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Spencer schreef:Magere yoghurt is toch al zuur, proef je niks van als hij niet meer goed is :) Nee iik zou het gewoon eten.

Dat proef je wel, helaas ervaring mee haha.
Bij magere yoghurt zie je het meestal wel aan de brokjes, dat het niet meer goed wil mengen na het schudden, e.d. erin.
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 11:50

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Haha inderdaad. Je proeft het zeker wel als zure yoghurt nog zuurder geworden is.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 18 Aug 2014 11:56

Re: Pak yoghurt uit de koeling

Wolfinschaapskleren schreef:
Spencer schreef:Magere yoghurt is toch al zuur, proef je niks van als hij niet meer goed is :) Nee iik zou het gewoon eten.

Dat proef je wel, helaas ervaring mee haha.
Bij magere yoghurt zie je het meestal wel aan de brokjes, dat het niet meer goed wil mengen na het schudden, e.d. erin.



Er was niks geks te zien, geen brokjes of zo :) E het was gewoon normaal :)

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers