Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Beginnen met de voedselzandloper

<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Aug 2014 12:39

Beginnen met de voedselzandloper

Wie doet er mee, ik zoek wat stokken voor achter mijn deur :wink:

Ik ga morgen beginnen, wil alleen volgens dit principe gaan eten en drinken. Heb het receptenboek ook dus ga daar dingen uit maken. Het doel is gezonder eten en voor mezelf ook afvallen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 11 Aug 2014 11:32

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Is er niemand hier die dit doet?
<<

Anoniem147

Bericht 11 Aug 2014 13:03

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Ik weet dat Poubelle er veel recepten uit heeft gemaakt.
<<

Anoniem156

Bericht 11 Aug 2014 16:49

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Ja, klopt, ik vind het een heel leuk kookboek!
Maar ik eet niet volgens de Voedselzandloper, ik heb verschillende (healthy) kookboeken waar ik regelmatig recepten uit haal.
<<

Anoniem219

Bericht 11 Aug 2014 17:26

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Wat een goed idee poubelle :) . Nooit op gekomen om alleen de kookboeken aan te schaffen haha
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 11 Aug 2014 20:19

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Dat kan natuurlijk ook. Ik ben voor nu begonnen met het receptenboek van de vzl. Heb vanavond de pannenkoekjes op, dat was wel ff wennen.
<<

Anoniem156

Bericht 11 Aug 2014 20:23

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Ella schreef:Dat kan natuurlijk ook. Ik ben voor nu begonnen met het receptenboek van de vzl. Heb vanavond de pannenkoekjes op, dat was wel ff wennen.


Een kookboek of een receptenboek, dat is toch hetzelfde?
Wil je daar elke dag uit gaan koken? Degene die de recepten heeft bedacht heeft ook een blog, www.uitpaulineskeuken.nl, daar vind je nog meer recepten op die 'voedselzandloperproof' zijn.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 12 Aug 2014 08:25

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Poubelle schreef:
Ella schreef:Dat kan natuurlijk ook. Ik ben voor nu begonnen met het receptenboek van de vzl. Heb vanavond de pannenkoekjes op, dat was wel ff wennen.


Een kookboek of een receptenboek, dat is toch hetzelfde?
Wil je daar elke dag uit gaan koken? Degene die de recepten heeft bedacht heeft ook een blog, http://www.uitpaulineskeuken.nl, daar vind je nog meer recepten op die 'voedselzandloperproof' zijn.


Haha ja dat is natuurlijk hetzelfde. Ik wil het zoveel mogelijk voor ontbijt en lunch wel gaan doen. Heb vanmorgen de havermout gemaakt. Straks eet ik een verse groentensoep en vanavond niet volgens haar boek, maar verse groenten met een stukje kip en zoete aardappel.
Waar ik wel hel erg aan moet wennen is het omgekeerd eten, 's ochtens veel, 's middags iets minder en 's avonds nog minder.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:33

Bericht 12 Aug 2014 11:39

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Sla de amandelpudding uit het kookboek maar over, die smaakt nergens naar :P.

Ik zou trouwens niet "ineens" volgens de VZL gaan eten, maar langzaam bepaalde dingen veranderen aan je eetgewoontes. Dan heb je veel meer de kans dat je die gewoontes blijft behouden, dan als je ineens alles omgooit.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 18 Aug 2014 11:19

Re: Beginnen met de voedselzandloper

Nou ik ben nu 1 week bezig met de voedselzandloper en ben 3.1 kilo afgevallen. Dat vond ik al wel veel, ben er natuurlijk wel blij mee.

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers