Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Make up workshop

<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 17 Aug 2014 11:08

Make up workshop

Gisteren heb ik met een vriendin een make up workshop gedaan bij superlooks in Diemen. We hadden dit gevonden via vakantieveilingen.
Als jullie nog eens een leuke uitje zoeken dat niet duur is, dan is dit wel een tip.
Er werd uitgelegd welke producten je het beste kunt aanbrengen zodat de make up goed blijft zitten en hoe je foundation en oogmake up aanbrengt. Daarna ging je jezelf opmaken en kreeg je indien nodig hulp. Als je veel weet van make up aanbrengen, dan is het denk niet niet zo geschikt, maar ik heb er weinig ervaring mee en vond het erg leuk om eens te doen. Je krijgt aan het einde nog twee oog/lippotloden en een oogschaduw mee.

Als je op vakantieveilingen zoekt op superlooks, dan vind je hem wel!
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 17 Aug 2014 13:00

Re: Make up workshop

Goed om te lezen, heb deze vorige week ook gewonnen. Ben benieuwd. Kreeg jij geen oogschaduw? Bij mij staat erbij dat als ik in Augustus of September ga ik ook een oogschaduw krijg nog.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:03

Bericht 17 Aug 2014 13:06

Re: Make up workshop

Ja ik kreeg ook een oogschaduw mee. Dat schreef ik ook toch?:)
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 17 Aug 2014 13:12

Re: Make up workshop

Oh shit, sorry! Overheen gelezen haha.
Ik heb net de reservering gemaakt. 7 September.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 17 Aug 2014 13:54

Re: Make up workshop

Ik heb deze workshop vorig jaar een keer via groupon gekocht en vond het ook erg leuk! Precies om de redenen die jij ook noemt. Je krijgt een goede uitleg over het gebruik en aanbrengen van make up en het was leuk om het dan gelijk toe te passen. Had zelf ook nog weinig ervaring dus vond het erg interessant/leuk!

Helaas alleen daarna eigenlijk niet zoveel meer mee gedaan.. alles aanschaffen is toch wel weer duur.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 18 Aug 2014 09:05

Re: Make up workshop

Ja leuk! Ik ga 21 sept met zonneschijntje

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers