Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sporten; wat voor kleding?

<<

Anoniem331

Bericht 17 Aug 2014 22:16

Sporten; wat voor kleding?

Of nou ja.. Pilates in dit geval.

Woensdag heb ik een proefles, en ik ben een beetje besluiteloos over wat aan te trekken.
Ik ben vrij onzeker wat dat betreft, vooral vanwege een grote schare blauwe plekken die ik veel en vaak vooral op mijn onderbenen heb. Ik zoek dus denk ik iets langs, wat niet verschuift tijdens de les.
Wie kan me even op weg helpen wat er voor aan te schaffen?

Ik heb een complete outfit nodig, exclusief het vest dat ze aan raden mee te nemen. Langere shirts vind ik altijd wel prettig.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 17 Aug 2014 22:23

Re: Sporten; wat voor kleding?

Niet te moeilijk denken toch? Gewoon een lange sportbroek (H&M, Hema, V&D) en een t shirt en een vest.

H&M heeft online altijd leuke sportkleding maar dat ga je al niet meer redden voor woensdag...

http://www.hm.com/nl/product/21978?arti ... le=21978-A

http://www.hm.com/nl/product/21914?article=21914-B
Laatst gewijzigd door Beachgirl op 17 Aug 2014 22:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem331

Bericht 17 Aug 2014 22:25

Re: Sporten; wat voor kleding?

Heeft H&M lange levertijd?
Ik bestel/koop daar eigenlijk nooit, dus geen idee van.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 17 Aug 2014 22:27

Re: Sporten; wat voor kleding?

Tangerine schreef:Heeft H&M lange levertijd?
Ik bestel/koop daar eigenlijk nooit, dus geen idee van.


Verschilt heel erg. De ene keer wacht je 3 weken, de andere keer heb je t zo binnen. Is niet echt te gokken dus.

Maar in de winkels hebben ze ook wel sportkleding hangen.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 17 Aug 2014 22:28

Re: Sporten; wat voor kleding?

Maar het is een proefles zeg je zelf. Trek je nu toch gewoon nog ff een joggingbroek en een lekker comfy zittend shirt aan.

Ga je door met Pilates kun je altijd nog uitgebreid shoppen toch?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem331

Bericht 17 Aug 2014 22:41

Re: Sporten; wat voor kleding?

Ik heb alleen spijkerbroeken. Dus dat word lastig. Sporten ga ik deze winter sowieso, even kijken of het pilates in eigen dorp word, of iets actief een eindje verderop. Ben hoe dan ook wat nodig.
Whekamp is geloof ik ook wel gewillig.
<<

Lavendel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1465

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:58

Bericht 18 Aug 2014 07:46

Re: Sporten; wat voor kleding?

Ik zou voor een sportlegging gaan, die zitten heerlijk en een leuk wijd shirt. H&m heeft idd leuke sportkleding maar dat zou Ik dan weer gewoon in de winkel kopen.
Smile, it's free!

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers