Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke wasmachine?

<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 16 Aug 2014 17:31

Welke wasmachine?

Onze wasmachine heeft zojuist de geest gegeven, nu als de donder op zoek naar een nieuwe.

Iemand aan- of afraders in het segment tot zo'n 500 euro? Hoeft geen gigantische trommel te zijn, we hebben nu 6 kilo en dat voldoet uitstekend, maar ik kan me voorstellen dat twee kinderen van basisschoolleeftijd al een stuk meer vies gaan maken, dus 7 of 8 kilo is dan misschien wel handig. Minstens 1200 toeren en voor 500 euro zou ik een levensduur van zo'n 5 jaar toch zeker wel verwachten. We hebben nu zeven jaar gedaan met een Samsung van 350 euro, met sinds 2,5 jaar een kind erbij.
<<

Anoniem103

Bericht 16 Aug 2014 17:37

Re: Welke wasmachine?

Zijn de koolborstels niet versleten toevallig? Onze wasmachine was laatst ook stuk en toen zei mn vader dat de koolborstels vaak versleten zijn na zoveel jaar (ook een jaar of 7/8). Toen heeft mijn man gekeken en het waren inderdaad die dingen. Toen hebben we voor 25 euro ofzo nieuwe besteld en erin gezet ,met behulp van een youtube filmpje, en nu doet hij het weer prima.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 16 Aug 2014 17:41

Re: Welke wasmachine?

Hij gaat niet meer aan... zal dus iets elektrisch zijn, maar voordat een monteur daarnaar gekeken heeft ben je ook best een bedrag verder en dan is het nog niet eens gezegd dat het te maken is (en zo wel, hoe lang ie daarna nog meegaat na 7 jaar trouwe dienst).
<<

Anoniem273

Bericht 16 Aug 2014 18:33

Re: Welke wasmachine?

Wij hebben sinds dit jaar een Samsung Eco Bubble met een 8 kg trommel. Heel fijn ding! Ik hoop er toch zeker meer dan 5 jaar mee te doen trouwens. Onze oude wasmachine was een onbekend merk, een krijgertje en is 20 geworden zonder ook maar iets van onderhoud :)

http://www.bol.com/nl/p/samsung-wf70f5e ... 010571270/
<<

Anoniem186

Bericht 16 Aug 2014 19:45

Re: Welke wasmachine?

Wij hebben ook een Samsung eco bubble. Fijne wasmachine! Hoop programma's zitten er op.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 17 Aug 2014 10:20

Re: Welke wasmachine?

Goede ervaringen dus met Samsung, wij eigenlijk ook, maar net toch een LG besteld. Ben benieuwd.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers