Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


27 en rimpels

<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2014 01:10

27 en rimpels

Nog geen één grijze haar kunnen ontdekken maar wel een kop vol rimpels.. Onder m'n ogen, naast m'n mond, tussen m'n ogen, op m'n voorhoofd.. Het gaat ineens heel snel. Ik moest me vorige week nog legitimeren in de kroeg dus met een goede laag make-up trappen ze er nog in maar dit kan toch niet?

27.. Dan moet je toch nog fris en fleurig zijn? Wat kan ik ertegen doen? Welke anti-rimpel tip werkt echt? Ik ontdek nog liever een grijze haar!

P.s. M'n vriend is 23 en heeft ook rimpels, fronsrimpels.. Is het besmettelijk?
<<

Anoniem301

Bericht 15 Aug 2014 08:11

Re: 27 en rimpels

Oh ik hoop niet dat het besmettelijk is voor je!

Vervelend Feline. Antirimpelcremes werken niet, dat is bewezen. Wel is een goed gehydrateerde huid goed om nieuwe (minder snel) te voorkomen. En tuurlijk kun je een antirimpelcreme kopen, maar dat is dan alleen ter voorkoming, je oude rimpels krijg je er helaas niet mee weg :nopompom:
<<

Anoniem117

Bericht 15 Aug 2014 08:34

Re: 27 en rimpels

Volgens mij is het echt helemaal genetisch bepaald. Hebben je ouders veel rimpels? Crèmes helpen niet, maar een goede hydraterende crème is altijd goed. Verder met je gezicht uit de zo'n blijven of heel goed insmeren, niet roken en mate houden met koffie en alcohol.

Ik heb nog helemaal geen rimpels, maar wel grijze haren (nou ja een stuk of 20). Ik vind rimpels trouwens niet zo storend, volgens mij heb jij verder een hele jeugdige uitstraling.
<<

Anoniem125

Bericht 15 Aug 2014 08:46

Re: 27 en rimpels

Deels is het genetisch bepaald, maar je hebt er zelf ook wel invloed op. In mijn familie is dit goed te zien, mijn broer leeft erg ongezond, heeft overgewicht, heeft nog nooit een crème op zijn gezicht gesmeerd, rookt en drinkt veel alcohol/koffie en zorgt al jaren niet goed voor zichzelf. Op zijn 23e had hij al stevige rimpels, nu op zijn 28e heeft hij heel diepe rimpels op zijn voorhoofd.

Mijn zus daarentegen leeft supergezond, drinkt 2 liter water op een dag, sport veel, smeert haar gezicht al vanaf haar 18e dagelijks 2x in met een goede hydraterende crème, eet gezond, drinkt niet, etcetera. Zij heeft op haar 32e nog een babyhuidje. Zelf zit ik er een beetje tussenin, maar gelukkig ook nog weinig rimpels op mijn 30e.

Dus ik denk echt dat het deels genetisch is, maar ook deels aan je eigen levensstijl ligt.
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 15 Aug 2014 08:51

Re: 27 en rimpels

Op je rug slapen schijnt echt een verschil te maken.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2014 09:32

Re: 27 en rimpels

Nee, het stomme is dat m'n moeder echt nog redelijk rimpelvrij is op haar 60e.. Die wordt vaak jonger geschat. M'n zus heeft ook geen rimpels.

Denk dat het door de zon komt.. Ik drink soms een glaasje wijn en elke dag 1 koffie. Ik moet wel meer water leren drinken, zeker nu ik zo hoog werk.. Schijnt dat je dan juist extra moet drinken.

Is jojoba olie goed voor je huid? Ben zo bang dat ik dan weer acne krijg.
<<

Anoniem125

Bericht 15 Aug 2014 10:21

Re: 27 en rimpels

Ik heb ook gehoord dat wanneer je bijvoorbeeld tussen je 18e en 25e heel ongezond leeft, of bijvoorbeeld veel rookt of veel in de zon zit, dat je dit dan eerst niet ziet, maar dat later je huid wel sneller verouderd. Dus dan krijg je die terugslag als je tegen de 30 bent...
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2014 10:39

Re: 27 en rimpels

Oja, dat is wel naar dan. Het zal inderdaad die verdomde zon wel zijn! Of m'n alcoholisme toen ik nog studeerde :)
<<

Anoniem124

Bericht 15 Aug 2014 10:43

Re: 27 en rimpels

Ik had rond die leeftijd een tijdje heel veel rimpels. Achteraf gezien was ik toen heel erg moe, niet gezond en gestresst. Toen ik beter in mn vel zat verdwenen die rimpels ook weer. En nog steeds, als ik een rimpelkop heb moet ik even gaan zitten en terugkijken naar mn leefstijl de weken ervoor. Meestal ga ik dan weer meer drinken (Groot probleem hier, vergeet vaak te drinken) en dat maakt al een mega verschil, slaap inhalen, paar keer hydraterende maskers en goed eten en dan na een tijdje trekken ze ook weer wat weg. Zal naar mate ik ouder word ook wel steeds minder goed gaan hoor haha.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 15 Aug 2014 11:24

Re: 27 en rimpels

Ik heb wel al wat rimpeltjes rond mijn ogen en mond.
Tsja, moet ik maar niet zoveel lachen!

Eerlijk gezegd kan ik me er niet zo druk over maken..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Jip

Bericht 15 Aug 2014 11:28

Re: 27 en rimpels

Ik heb gewoon denkrimpels..en lachrimpels ;-)
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 15 Aug 2014 12:39

Re: 27 en rimpels

Ik ben even oud maar heb echt nog helemaal niks. De zon maakt echt veel verschil, laatst zag ik een docu over een meisje die 18 jaar opgesloten had gezeten en nauwelijks buiten geweest was, ze was 30 en ze zag eruit als 18. En de mevrouw waar ik vrijwilligerswerk doe heeft jarenlang straatvrees gehad, ze is 82 maar heeft echt nauwelijks rimpels.

Mijn moeder heeft ook nauwelijks rimpels trouwens, sommige mensen denken dat ze mijn grote zus is ;) maar goed, ik zit dus nauwelijks in de zon, maar mijn zusje wel. Ze is 4 jaar jonger, maar iedereen denkt altijd dat zij de oudste is.

Ik denk dus echt een combi van genen en zon.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem125

Bericht 15 Aug 2014 13:12

Re: 27 en rimpels

Een vriendin van mij heeft dat inderdaad ook. We zijn allebei 30, alleen rookt zij al vanaf haar 15 een pakje per dag en is ze een echte zonaanbidster (zo iemand die op vakantie gaat en dan alleen maar in de zon licht te bakken). Zelf heb ik nooit gerookt en ik ben altijd voorzichtig met de zon, omdat ik snel verbrand.

Nou, het verschil is echt aanmerkelijk. Ik word 22 geschat, zij 35.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 08:06

Bericht 15 Aug 2014 13:20

Re: 27 en rimpels

Ik wilde toevallig zelf hier een topic over openen! Vind je het erg als ik inhaak?
Ik ben ook 27, heb gelukkig niet veel rimpels en dat wil ik graag zo houden.
Maar wat moet ik dan gaan smeren? Toch een antirimpelcreme? Of iets anders?
Oja, en ik kan niet goed tegen parfum en dergelijke.

(Echt 0,0 verstand van gezichtsverzorging) :redface:
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4506

Geregistreerd: 11 Sep 2013 18:02

Bericht 15 Aug 2014 13:25

Re: 27 en rimpels

Ja.. Maar jij moet dus weg zon! Straks lijk ik 29 als ik dit topic verlaat!
<<

Anoniem125

Bericht 15 Aug 2014 13:26

Re: 27 en rimpels

Ik gebruik kokosolie.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 15 Aug 2014 15:42

Re: 27 en rimpels

Ik heb ook rimpels! Zo stom. Mijn moeder zit er ook helemaal onder en mijn oma was ook heel gerimpeld.

Ik heb een aantal jaar hele zomers zeilles gegeven en sindsdien heb ik fronsrimpels. Had ik toch beter een zonnebril kunnen kopen :eyes:
R. 2013
D. 2016
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 15 Aug 2014 15:55

Re: 27 en rimpels

Feline schreef:Ja.. Maar jij moet dus weg zon! Straks lijk ik 29 als ik dit topic verlaat!
Heb je al een dagcrème met zonnefilter? Als je dagelijks veel buiten bent zou ik dat sowieso doen.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 17 Aug 2014 09:12

Re: 27 en rimpels

Ik heb nauwelijks rimpels, maar wel één stomme fronsrimpel. Dat is nog erger!
<<

Kiek

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 562

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:21

Bericht 17 Aug 2014 10:07

Re: 27 en rimpels

Bij mij beginnen ze ook te komen rond mijn ogen en mond. En op m'n voorhoofd zitten van die vouwrimpels.

Misschien moet ik eens informeren welke creme ik nu het beste kan gaan gebruiken.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers