Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fietsrondreis via SNP Reizen; iemand ervaring?

<<

Anoniem100

Bericht 13 Aug 2014 12:03

Fietsrondreis via SNP Reizen; iemand ervaring?

Momenteel zijn we druk bezig hoe we onze vakantie in september vorm gaan geven. We hebben 3 volle weken om te benutten en zitten er aan te denken om onder andere een paar dagen een fietsrondreis vis SNP Reizen te doen.

Hebben er nu eentje gezien, 8 dagen rondfietsen door Portugal waarbij je start en eindigt bij dezelfde locatie. Bagagetransfer word verzorgd tussen elke locatie waar je overnacht, dus daar heb je zelf geen omkijken naar.

Ervoor en erna willen we waarschijnlijk nog een beetje door Frankrijk en Portugal rondrijden.
Eventueel alleen Frankrijk is ook nog een optie, daar zit ook veel moois tussen.

De vele reviews zijn positief... Iemand van hier ervaring mee toevallig?
<<

Anoniem65

Bericht 15 Aug 2014 13:52

Re: Fietsrondreis via SNP Reizen; iemand ervaring?

Geen ervaring mee, maar toevallig kreeg ik van de week de tip van mijn collega om via SNP te boeken, dat deed hij ook altijd en beviel hem heel goed.
<<

Anoniem127

Bericht 15 Aug 2014 21:30

Re: Fietsrondreis via SNP Reizen; iemand ervaring?

Zelf niet maar heb meerdere mensen hierover gehoord: heel positief. Dat er gidsen meegaan die heel veel verstand hebben van de omgeving en dat de groepen gezellig zijn. Zou zelf ook graag een keer een reis willen doen met SNP, wandelen dan denk ik.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 15 Aug 2014 21:31

Re: Fietsrondreis via SNP Reizen; iemand ervaring?

niet met een fietsrondreis maar wel positieve ervaringen met SNP reizen!
<<

Anoniem100

Bericht 16 Aug 2014 09:38

Re: Fietsrondreis via SNP Reizen; iemand ervaring?

Dat klinkt in elk geval positief! We hebben ook zitten kijken naar een wandelreis in Frankrijk...nu kunnen we niet kiezen! Sowieso word het dan een individuele reis, met een groep en gids is niets voor ons. Willen lekker zelf touren en ontdekken aan de hand van allerlei info.

Word dus nog even goed puzzelen wat we willen en hoe we het totaalplaatje gaan invullen qua vakantie.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 16 Aug 2014 21:46

Re: Fietsrondreis via SNP Reizen; iemand ervaring?

Heb geen ervaring maar het klinkt wel heel gaaf! Heerlijk om wandelend of fietsend een nieuw gebied te ontdekken. Lijkt mij inderdaad ook het leukst om dat lekker samen te doen en echt fijn dat je niet naar je bagage hoeft om te kijken. Alleen maar lekker genieten van de mooie omgeving. Is ook wel iets wat ik nog een keer wil doen.

Wat je ook gaan doen, alvast een hele fijne vakantie!
-Jeg har det som plommen i egget-

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers