Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Liefde, seks & relatie biechttopic

<<

Plien

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2410

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 11 Aug 2014 15:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lenthe schreef:Ik herken nooit biechtjes, maar in dit geval wel (biechtje met agressieve ex). En ik heb het gevoel dat jij denkt dat iedereen je in de steek heeft gelaten, behalve je ex die je zo goed begrijpt. Hij doet nu anders (is logisch, want hij leeft niet meer 24 uur per dag met je), hij kan tot nu toe zijn agressie onder controle houden en jaaaa, jullie hebben ook écht leuke tijden gehad en je hebt zoveel van hem gehouden etc etc, maar alsjeblieft, trap er niet meer in.

Stop om contact met hem op te nemen en investeer in mensen die je geen pijn doen.


+1, geweld in een relatie stopt niet zomaar. Ook niet als je een jaar uit elkaar bent geweest. Ik kan je nu al voorspellen dat het opnieuw gaat gebeuren. Dus ga nou alsjeblieft niet opgeven wat je hebt opgebouwd het afgelopen jaar(eigen plekje enzo) want je komt weer terug bij af.
J: 7-16💙 & C: 6-19💟
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 12 Aug 2014 13:49

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Weet je wat het is.. mensen bestaan voor het algemeen uit gewoontes. Gewoontes hoe je je dagelijks leven indeelt, hoe je omgaat met bepaalde dingen, hoe je iets verwerkt, hoe je je brood smeert, hoe je eet, drinkt en onder de douche staat. Je kan je daarvan bewust zijn, en in explosieve situaties bewust zijn van je eigen reacties en manieren te vinden om er anders mee om te gaan.

Maar feit is gewoon dat dit ontzettend moeilijk is. JIj en je ex gaan ook in een patroon met elkaar om, nu is het leuk, lief, zie je zijn geweldige kanten, zie je hoe diep hij nog zit. Maar er komt een moment dat het niet goed gaat.. dat je ruzie gaat maken, dat je elkaar irriteert (want dat is in iedere relatie zo) en dan moeten zowel jij als je ex allebei verdomde goed in je schoenen staan om niet terug te vallen in het destructieve wereldje dat jullie voor jezelf hadden gecreeerd.

Dus gevoelsmatig kan hij bij je horen en je als geen ander begrijpen. Maar het is gewoon geen goede match voor je. En jij niet voor hem. Je kan mij niet vertellen dat hij ervan genoot, de ruzies, het geweld, het drama dat daarop volgde. Maar dat is wel wat jullie sámen creeren en bij elkaar naar boven brengen. Niet dat ik nu de schuld bij jou neerleg, helemaal niet zelfs, hij had met zijn poten van je af moeten blijven maar je weet ook dat jij hem kan triggeren die grens over te gaan.

Kortom: doe het niet.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Aug 2014 09:54

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Een aantal weken geleden vertelde ik hier dat ik erachter ben gekomen dat mijn man af en toe een pilletje pakt. Inmiddels hebben we het er regelmatig over gehad, maar ik kan het toch geen plekje geven. Vooral niet omdat het 3 weken geleden op een festival weer is gebeurd en hij vandaag naar een festival is en ik weet dat het daar ook zal gebeuren. Ik moest voor hem eventjes iets op zoeken op zijn telefoon en hij kreeg op dat moment een berichtje binnen van een vriend dat een andere vriend de pilletjes al gehaald heeft.
Nu heeft ie al aangegeven dat hij het niet doet vandaag, omdat hij weet dat ik het vreselijk vind. Maar toch zit ik er mee, ik voel me er helemaal niet lekker onder. Ook omdat ik erachter gekomen ben dat zijn vrienden vaker gebruiken dan ik dacht. Ik ben nu zo op ze afgeknapt. Zelfs als we gezellig met elkaar een drankje doen op een doordeweekse dag gebruiken zijn vrienden voor de 'gezelligheid'.
Ik weet echt niet goed wat ik er mee aan moet nu. Vooral ook omdat ik er met niemand over kan praten, omdat mijn man niet wilt dat anderen het weten.
<<

Anoniem125

Bericht 16 Aug 2014 10:22

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat is je probleem er dan mee? Waar ben je bang voor?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 16 Aug 2014 10:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben nergens bang voor. Ik heb gewoon een hekel aan drugs en ik snap gewoon niet waarom mensen het gaan gebruiken. Over vandaag ben ik er wel bang voor dat mijn man het toch doet, omdat zijn vrienden weten hoe makkelijk hij over te halen is. Ik heb gewoon een afkeer tegen drugs, ongeacht wat voor drugs. Ik zie het nut er niet van in en ik wil er gewoon ook niet mee in aanmerking komen.
<<

Anoniem315

Bericht 16 Aug 2014 10:55

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik begrijp je angst. Zou er ook absoluut niet blij mee zijn. Maar verbieden zul je het niet kunnen. Je moet voor jezelf duidelijk zien te krijgen of je er mee kan leven of niet en zo niet, dan is er maar één oplossing...
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 16 Aug 2014 12:01

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Exogenesis schreef:Ik begrijp je angst. Zou er ook absoluut niet blij mee zijn. Maar verbieden zul je het niet kunnen. Je moet voor jezelf duidelijk zien te krijgen of je er mee kan leven of niet en zo niet, dan is er maar één oplossing...


Eens. Ik zou er ook echt niet blij zijn als het om mijn vriend ging. Ik zou niet bang zijn dat mijn vriend direct een verslaafde zal worden en onder de brug zal eindigen. Het is en blijft drugs en dat heb ik het liefst niet in mijn huis.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 16 Aug 2014 19:41

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik zou er denk ik ook niet goed mee om kunnen gaan en mij niet echt prettig voelen als hij met hun is stappen, je weet dat ze al pillen hebben en hoe gevoelig je vriend erin staat.
Lastig, ik heb niet echt tips, behalve nogmaals met hem bespreken en Andes exo's advies opvolgen.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 16 Aug 2014 20:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik snap goed dat je hier niet blij mee bent. Zou het ook echt niet kunnen waarderen als mijn vriend (en zijn vrienden) regelmatig drugs gebruiken...Alsof je zonder drugs het niet meer leuk kunt hebben op een feestje. Dat staat mij tegen. Maar snap dat het heel moeilijk is want je houdt toch ook van hem.. succes met een keuze maken!
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 17 Aug 2014 18:06

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik biecht op dat ik een enorme girlcrush heb op iemand hier van het forum.
Ik vind haar zo verschrikkelijk mooi en grappig. Alles wat ze doet en zegt vind ik interessant.
Enkele weken ben ik van het forum geweest en heb dus bewust afstand gedaan. Sinds vandaag ben ik er weer en heb eerst al haar berichten teruggelezen.
Ik val haar overigens niet lastig, ik stalk niet, ben niet jaloers, gun haar echt alles en ben heel blij voor haar dat ze zo'n leuke vriend heeft. Ik wil ook helemaal geen relatie met haar, ben volgens mij ook niet eens lesbisch.

Ik denk er zelfs over om naar een meeting te gaan om haar eens in het echt te zien.
Oh my, dit klinkt best zielig geloof ik.

Ik schrijf dit hier trouwens van mij af in de hoop dat ik het zo minder groot en interessant voor mezelf wordt.
Niet zodat iedereen gaat raden wie het is en ik daar interessant over wil doen. Al hoef ik daar niet persé een geheim van te maken maar voor haar is het waarschijnlijk niet zo leuk.
<<

Anoniem88

Bericht 17 Aug 2014 18:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Wat stoer dat je dit op durft te biechten! En eh, verder weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen, haha.
<<

Anoniem144

Bericht 17 Aug 2014 18:30

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha dat is nogal een biecht ! Inderdaad stoer van je :wink:
Ik zou ook niet weten wat jij er verder mee kan doen... het zal vanzelf weer allemaal minder interessant worden. Succes er mee !
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 13:52

Bericht 17 Aug 2014 18:44

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben stiekem best nieuwsgierig. :) Maar geeft helemaal niks toch, het lijkt me alleen maar een compliment!
<<

Anoniem193

Bericht 17 Aug 2014 19:25

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Altijd al geweten dat je mij leuk vindt ;)

Ik kan mij voorstellen dat het heel lastig voor jezelf is. Maar zoals jijzelf al zegt, je wilt er verder niks mee. Toch blijf je al haar berichten lezen omdat ze in je hoofd bidt rondspoken. Ik heb verder geen advies voor je. Wil je succes wensen met de gevoelens een plekje te geven.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 17 Aug 2014 19:26

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hoeveel mensen hebben niet een crush op een bekend iemand? Totaal niet realistisch, je kent iemand niet, je weet niet hoe degene in het echt is, je ziet alleen maar foto's en filmpjes van iemand die er op-en-top uitziet (bijv. dmv photoshop) en hij/zij lijkt zo perfect. Ik denk dat dit vergelijkbaar is. Heel onschuldig, maar doordat iemand wellicht leuk schrijft en een paar (voordelige) foto's plaatst, krijg je een bepaald beeld van iemand en dat beeld maak je wellicht zelf mooier dan het is.
Wat je er mee moet doen..? Ik weet het niet. Wellicht alles iets minder gekleurd proberen te zien en realistischer worden.
<<

Anoniem88

Bericht 17 Aug 2014 19:28

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Of gewoon ervan genieten. Als het een crush is dan gaat het vanzelf wel weer over. Ik heb ook wel eens gehad dat ik een enorme girl crush (of gewoon sowieso een crush) voor iemand had, ik ging dat gevoel niet naar de achtergrond wegstoppen, want ik vond het eigenlijk veel te fijn, dat gevoel. Als het iemand is waar je in het dagelijks leven veel mee te maken hebt, is het wel een ander verhaal.
<<

Anoniem301

Bericht 17 Aug 2014 20:14

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Haha wat grappig! Of is grappig niet het juiste woord misschien. Ik lach je overigens niet uit hoor. Vind het wel stoer dat je het vertelt!
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Aug 2014 08:48

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik heb heel lang nagedacht of ik het hier moet plaatsen maar wil het nu toch van me afschrijven.

Sinds een paar weken ben ik verliefd op een ander, dit is al de derde keer in korte tijd. Mijn man en ik zijn al ruim 10jaar samen en hebben 2 kleine kinderen. De relatie zit al een tijd in een sleur en ik voel me minder aangetrokken tot mijn man. Hierdoor hebben we weinig gemeenschap en zijn we ook veel minder knuffelig als we altijd waren. Sinds ik verliefd ben op die ander, heeft ons seksleven echter een enorme boost gehad waardoor mijn man denkt dat alles weer goed zit tussen ons.

Schijn bedriegt. Steeds vaker denk ik hoe het zal zijn als we niet meer samen zijn, de gedachte maakt me erg verdrietig en tegelijkertijd overheerst er dan een gevoel dat ik dat eigenlijk echt niet wil. Maar waarom word ik dan nu al voor de derde keer in een ruim jaar verliefd op een ander?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Aug 2014 09:07

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Is het echt verliefd-verliefd? Of is het meer een crush om te ontsnappen aan de realiteit? Want drie keer in één jaar vind ik echt veel (ik heb dat in mijn hele leven bij elkaar ;-)). Maar los daarvan, de een wordt nu eenmaal sneller verliefd dan een ander. Maar het lijkt me dat het nu tijd is dat je spijkers met koppen gaat slaan. Blijkbaar gaat het níet goed, en moet je besluiten wát het dan is wat je wil. Als je weggaat, krijg je echt een klote tijd. Veel veranderingen, je kids die moeten wennen maar als de koek echt op is.. dan heeft blijven ook geen zin.

Waarom niet met je man samen naar een therapeut oid? En dan kijken wat er wel of niet nog samen is..

@biechtje met de crush: wat dapper dat je het op het forum durft te zetten! Maak je niet te druk joh.. je vindt iemand leuk, interessant, mooi, grappig. Niks mis mee! Je weet dat het geen gevaar is voor je relatie of voor haar, dus ik zou gewoon rustig blijven hieronder :-).
<<

Anoniem304

Bericht 18 Aug 2014 09:15

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Ik ben ook nieuwsgierig!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 18 Aug 2014 09:35

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

haha ja ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig maar kan me voorstellen dat Biechtje het niet zal opschrijven wie het is! Al zal het voor diegene alleen maar vleiend zijn natuurlijk :-)
<<

Anoniem185

Bericht 18 Aug 2014 11:50

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Girlcrush forum biechtje, ik vind je biecht echt geweldig. Serieus.
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 12:45

Bericht 18 Aug 2014 12:27

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Caro schreef:haha ja ik ben natuurlijk ook nieuwsgierig maar kan me voorstellen dat Biechtje het niet zal opschrijven wie het is! Al zal het voor diegene alleen maar vleiend zijn natuurlijk :-)


De vrijgezellen vallen dus al af :nopompom:
<<

Fiene

Bericht 18 Aug 2014 12:31

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Lampenkapje schreef:Girlcrush forum biechtje, ik vind je biecht echt geweldig. Serieus.


Ik ook, super stoer!

Ook alle getrouwde vrouwen vallen af want ze schrijft vriend.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 18 Aug 2014 21:32

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic

Hier het verliefde Biechtje met man en 2kinderen.

Ik denkt zelf dat het dit keer echt verliefdheid is. Wederzijds ook nog dus dat maakt het ook een stuk lastiger. Hij heeft ook 2 jonge kinderen, gescheiden na 8jaar huwelijk. Woont nu alleen.

Periode van keuzes maken breekt aan, maar wat ik dat moeilijk!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers