Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie mis je hier nog?

<<

Anoniem301

Bericht 20 Sep 2013 10:07

Re: Wie mis je hier nog?

Printje schreef:
Auxo schreef:
Gympie schreef:Jammer dat PC niet mee over is.

Inderdaad..


Jawel toch?

Wie dan? Ik heb haar ook nog niet gezien.
<<

Anoniem315

Bericht 20 Sep 2013 10:11

Re: Wie mis je hier nog?

Ik heb haar ook nog niet gezien. En ik mis haar echt. Ze hoort echt bij het Yes-meubilair!
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 22 Sep 2013 21:16

Re: Wie mis je hier nog?

Supertalentje? Ik zou een kledingpakket van haar overkopen maar op het oude forum reageerde ze ook niet meer maar misschien dat ze op vakantie was.
<<

Anoniem57

Bericht 22 Sep 2013 22:40

Re: Wie mis je hier nog?

Ik heb haar op Facebook, je mag me wel pm'en, dan kan je haar misschien daar opzoeken?
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 23 Sep 2013 12:41

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vroeg me af of niekol (??) hier nog zit. Ze ging toevallig naar new york alleen, en ik wou weten hoe het was!
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 13:02

Re: Wie mis je hier nog?

Maar wie ben jij dan, Loveturn? :angel:
<<

Ucantsitwithus

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:21

Bericht 23 Sep 2013 13:17

Re: Wie mis je hier nog?

Exogenesis schreef:Maar wie ben jij dan, Loveturn? :angel:


Sorry ik blijf voorlopig liever anoniem. Op het vorige forum poste ik teveel persoonlijke informatie waardoor mensen mij herkende.

Sorry misschien dat ik het over een tijdje via pm bekend maak!
<<

Anoniem315

Bericht 23 Sep 2013 13:19

Re: Wie mis je hier nog?

Oh, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen. Voor mij ben je dan gewoon Loveturn zonder geschiedenis. Wie weet kom ik er ooit nog eens achter via een 'aha' momentje :wink:
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 23 Sep 2013 17:25

Re: Wie mis je hier nog?

Ik heb niet het hele topic gelezen maar is Snoes eigenlijk terug? Misschien onder een andere naam?
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 23 Sep 2013 17:31

Re: Wie mis je hier nog?

Peyton schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen maar is Snoes eigenlijk terug? Misschien onder een andere naam?


nog niet volgens mij, maar wordt door iemand op FB gevraagd
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 23 Sep 2013 19:46

Re: Wie mis je hier nog?

Ella schreef:
Peyton schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen maar is Snoes eigenlijk terug? Misschien onder een andere naam?


nog niet volgens mij, maar wordt door iemand op FB gevraagd


Ah oke :)
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem173

Bericht 23 Sep 2013 20:25

Re: Wie mis je hier nog?

Wie is alibi toch?
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 23 Sep 2013 20:31

Re: Wie mis je hier nog?

Is Arwyn ook mee gekomen?
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem17

Bericht 24 Sep 2013 11:55

Re: Wie mis je hier nog?

Ik vind het zo grappig dat Alibi zo'n groot mysterie is! Ik had het vrij snel door. Het is niet zo moeilijk dames!
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 11:56

Re: Wie mis je hier nog?

Elliot schreef:Ik vind het zo grappig dat Alibi zo'n groot mysterie is! Ik had het vrij snel door. Het is niet zo moeilijk dames!

Inderdaad. Ik ook!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 24 Sep 2013 13:19

Re: Wie mis je hier nog?

Is alibi dan misschien PC?
<<

Anoniem193

Bericht 24 Sep 2013 13:22

Re: Wie mis je hier nog?

Rush schreef:
Elliot schreef:Ik vind het zo grappig dat Alibi zo'n groot mysterie is! Ik had het vrij snel door. Het is niet zo moeilijk dames!

Inderdaad. Ik ook!

:cheering: :thumbup:
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 13:22

Re: Wie mis je hier nog?

Ella schreef:Is alibi dan misschien PC?

Als PC ineens ook een dochter heeft zou dat kunnen. :thumbup:
<<

Anoniem17

Bericht 24 Sep 2013 13:26

Re: Wie mis je hier nog?

Ella schreef:Is alibi dan misschien PC?


Nee joh! Gekkie! PC typt toch heel anders! :yes:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 24 Sep 2013 13:35

Re: Wie mis je hier nog?

Zo goed kan ik alles hier niet bijhouden hoor :-)

Ik dacht even aan PC omdat zij hierboven meerdere malen genoemd werd.

Ik ga eens opletten haha
<<

Anoniem193

Bericht 24 Sep 2013 13:37

Re: Wie mis je hier nog?

Rush schreef:
Ella schreef:Is alibi dan misschien PC?

Als PC ineens ook een dochter heeft zou dat kunnen. :thumbup:

Volgens mij heb ik dat hier niet vertelt.
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 13:39

Re: Wie mis je hier nog?

Alibi schreef:Wij hebben ook zoiets met een buurmeisje welke 2 jaar ouder is dan onze dochter. Elke keer na het spelen was ze bozer en brutaler dan normaal. Dat meisje is net verhuist, vanaf de andere kant van het land, met haar moeder en zusje hierheen en bij de vriend van haar moeder ingetrokken(zijn pas 3 maanden samen). Praten met dat meisje werkt niet, de moeder haalt onverschillig haar schouders op. Het meisje is gelukkig naar een andere basisschool gegaan, dat scheelt een stuk, maar qua spelen hebben wij nu de afspraak dat dochter nog 1x per week en max 2 uurtjes met het meisje mag spelen. Dat gaat tot nu toe goed.

Ik haal hier wel uit dat je een dochter hebt. :razz:
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 24 Sep 2013 13:41

Re: Wie mis je hier nog?

Rush schreef:
Alibi schreef:Wij hebben ook zoiets met een buurmeisje welke 2 jaar ouder is dan onze dochter. Elke keer na het spelen was ze bozer en brutaler dan normaal. Dat meisje is net verhuist, vanaf de andere kant van het land, met haar moeder en zusje hierheen en bij de vriend van haar moeder ingetrokken(zijn pas 3 maanden samen). Praten met dat meisje werkt niet, de moeder haalt onverschillig haar schouders op. Het meisje is gelukkig naar een andere basisschool gegaan, dat scheelt een stuk, maar qua spelen hebben wij nu de afspraak dat dochter nog 1x per week en max 2 uurtjes met het meisje mag spelen. Dat gaat tot nu toe goed.

Ik haal hier wel uit dat je een dochter hebt. :razz:


:lol:
<<

Anoniem193

Bericht 24 Sep 2013 13:41

Re: Wie mis je hier nog?

Rush schreef:
Alibi schreef:Wij hebben ook zoiets met een buurmeisje welke 2 jaar ouder is dan onze dochter. Elke keer na het spelen was ze bozer en brutaler dan normaal. Dat meisje is net verhuist, vanaf de andere kant van het land, met haar moeder en zusje hierheen en bij de vriend van haar moeder ingetrokken(zijn pas 3 maanden samen). Praten met dat meisje werkt niet, de moeder haalt onverschillig haar schouders op. Het meisje is gelukkig naar een andere basisschool gegaan, dat scheelt een stuk, maar qua spelen hebben wij nu de afspraak dat dochter nog 1x per week en max 2 uurtjes met het meisje mag spelen. Dat gaat tot nu toe goed.

Ik haal hier wel uit dat je een dochter hebt. :razz:


Hahaha. Zie ik ben er gewoon erg slecht in om anoniem te blijven. Heb ook al eens een foto willen plaatsen en toen snel weer weggehaald :P
<<

Anoniem12

Bericht 24 Sep 2013 13:42

Re: Wie mis je hier nog?

Ik denk toch dat de meeste geen idee hebben wie je bent hoor!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers