Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuk vakantiepark belgie?

<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 12 Aug 2014 21:28

Leuk vakantiepark belgie?

Ik wil graag in oktober een midweekje/weekje naar belgie.
Ik heb al gekeken bij centerparcs, landal en roompot, op zich allemaal best oke, maar de recensies zijn overal niet even goed. Er wordt vooral geklaagd over vieze huisjes...... en ik haat het echt als dingen vies zijn.

Iemand ervaring? Die kan zeggen dat het wel mee viel met de smerigheid?
Of iemand met tips voor een leuk park? Ik vind het wel belangrijk dat er een zwembad bij is omdat de meiden dat heel leuk vinden.
:heart: :heart: 2011
<<

Anoniem 63

Bericht 12 Aug 2014 21:56

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Ik vind Roompot in ieder geval drie keer niks. Ben er maar 1 x geweest hoor, dus wellicht lag het aan dat ene park (wat ook nog eens in NL was), maar was inderdaad niet heel schoon, gammel huisje, zelden aanwezige receptie, etc.
<<

Anoniem122

Bericht 12 Aug 2014 22:04

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Wij zijn vroeger wel eens naar Sunparks geweest in België, weet alleen niet meer welke.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 12 Aug 2014 22:05

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Ik wil graag een keer naar Sunparks de Haan, maar ik weet nog niet of het leuk is. Het is wel vlakbij Plopsaland.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Peach

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 12 Aug 2014 22:12

Re: Leuk vakantiepark belgie?

In sunpark de haan ben ik wel is geweest. De huisjes waren wel wat op geknapt. Maar best vies en veek kapot. De plaza was saai en sloot om half tien al. Ik zou er niet meer heen gaan. Is al wel oaar jaar terug dus misschien wel verbeterd.

Vossemeren vonden we wel leuk. Hadden daar overigens wel een luxe huisje.
<<

Yindy

Kwebbel

Berichten: 406

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:34

Bericht 12 Aug 2014 22:22

Re: Leuk vakantiepark belgie?

En Erperheide van centerparcs . Ik geloof dat de luxe huisjes zijn vernieuwd en het is leuk voor kinderen.
Afbeelding
<<

Anoniem216

Bericht 13 Aug 2014 07:43

Re: Leuk vakantiepark belgie?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 11 Okt 2017 15:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 13 Aug 2014 18:14

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Susan schreef:Ik wil graag een keer naar Sunparks de Haan, maar ik weet nog niet of het leuk is. Het is wel vlakbij Plopsaland.


Dit park komt niet al te best naar voren....
:heart: :heart: 2011
<<

Roxi3

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:00

Bericht 13 Aug 2014 18:39

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Ik ben een paar keer naar Mooi Zutendaal geweest is van Narvic homeparcs. Leuk park in een groene omgeving met een binnenzwembad. De huisjes waren altijd schoon. Ik heb zelf geen kinderen maar er was ook animatie op het park.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 13 Aug 2014 19:30

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Park molenheide in belgie is leuk zeker met kinderen, de moet alleen niet die oude simpele huisjes boeken.
<<

Anoniem85

Bericht 13 Aug 2014 21:13

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Als kind in sunparcs de haan geweest. Was toen een leuk park, dichtbij het strand. Maar geen idee hoe het nu is.

Vossenmeren is wel een erg leuk en mooi park. Ik vond het huisje schoon genoeg (als in; kan er goed mee door maar met witte sokken aan blijven je sokken niet helemaal wit :thumbdown: )

Misschien dat de VIP huisjes beter zijn.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 14 Aug 2014 11:01

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Sun, voor die vip huisjes betaal je meteen superveel! En dan denk ik ook weer tja waarom zou een schoonmaakster daar beter haar best doen dan in een ander huisje...

Ella, park molenheide heb ik ook gezien, ik ga het nog eens bekijken want volgens mij waren de reacties daar over ook niet al te best.
:heart: :heart: 2011
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 14 Aug 2014 12:02

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Studiebol schreef:Sun, voor die vip huisjes betaal je meteen superveel! En dan denk ik ook weer tja waarom zou een schoonmaakster daar beter haar best doen dan in een ander huisje...

Ella, park molenheide heb ik ook gezien, ik ga het nog eens bekijken want volgens mij waren de reacties daar over ook niet al te best.


Dat klopt, wij zijn er ook eens geweest en zaten in zo'n oud huisje, maar die nieuwe schijnen wel super te zijn. Het zwembad en indoorspeelparadijs is leuk voor kinderen.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 14 Aug 2014 14:26

Re: Leuk vakantiepark belgie?

Roxi3 schreef:Ik ben een paar keer naar Mooi Zutendaal geweest is van Narvic homeparcs. Leuk park in een groene omgeving met een binnenzwembad. De huisjes waren altijd schoon. Ik heb zelf geen kinderen maar er was ook animatie op het park.


ja!! Eens!! Wij zijn er ook geweest met Ruben. In een stacaravan. Schoon, leuk en mooi park. Super leuke buitemspeeltuin en een prima zwembad. Ik geloof dat er ook een binnenspeeltuin is en de omgeving is mooi. Dit park vind ik echt een aanrader!
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers