Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6123

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 14 Aug 2014 08:05

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Wat vinden jullie van de meisjenaam: Loena.

We vinden Luna niet mooi geschreven.
Maar is het aan naam waar je snel mee gepest gaat worden.. Oena!!

Loena Tik. Nee ik zou dan voor Luna gaan, sorry!
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Aug 2014 08:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Wat vinden jullie van de meisjenaam: Loena.

We vinden Luna niet mooi geschreven.
Maar is het aan naam waar je snel mee gepest gaat worden.. Oena!!

Doet me heel erg aan Harry Potter denken (Loena Leeflang). Niet mijn smaak, en ik denk ook dat het qua spelling vervelend is voor het meisje, mensen zullen toch automatisch Luna opschrijven denk ik. Ik zou ook voor Luna gaan, maar als jullie dat niet mooi vinden zou ik voor heel iets anders kiezen (als in, een hele andere naam).

♥♥
<<

Patsy

Bericht 14 Aug 2014 08:49

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik associeer Loena ook met Harry Potter. Het is niet mijn smaak.
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 14 Aug 2014 08:50

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind Luna een hele mooie naam, ik zou het dan ook niet anders schrijven.
Afbeelding
<<

Liz

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 436

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:52

Bericht 14 Aug 2014 08:51

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Loena Tik, zou ik echt niet voor kiezen. Vind dan Luna beter, mocht je die echt niet mooi vinden dan zou ik voor een hele andere naam gaan.
Afbeelding
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 14 Aug 2014 09:24

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind het raar om zo'n bekende naam opeens anders te gaan schrijven, dat kan ze de rest van haar leven erbij vertellen. Ik zou dus of Luna doen, of een andere naam kiezen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem124

Bericht 14 Aug 2014 09:27

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind loena lelijk! maar ik houd sowieso niet van namen met een oe (Loes, loek, koen).
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Aug 2014 09:29

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Charles schreef:Ik vind loena lelijk! maar ik houd sowieso niet van namen met een oe (Loes, loek, koen).


Serieus, dit wilde ik net typen! Het wordt met 'oe' ineens erg boers vind ik.
Als je Luna niet mooi vindt zou ik voor een heel andere naam gaan.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem331

Bericht 14 Aug 2014 09:31

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Onze hond heet Luna, dus voor ons zou het sowieso niet een optie zijn. Als onze hond die naam niet zou hebben, zou ik het ook niet overwegen voor een meisje.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 14 Aug 2014 10:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Hoe zouden jullie dit doen?
Een collega van mij is bevallen en ik heb een leuk cadeautje gekocht.
Er komt dan een kraammand op het werk te staan.
Echter ben ik niet in de gelegenheid om naar mijn werk te gaan omdat ik zelf ook met verlof ben en heb er niet zoveel behoefte aan. Collega's hebben het vaak te druk.
Op bezoek gaan bij die collega vind ik weer een drempel te hoog want het is gewoon een normale collega en ik ga eigenlijk nooit op bezoek.
Is het stom om het cadeautje ( zijn kleertjes) via een brievenbus pakketje samen met een kaartje na haar op te sturen? ( anders zou ik alleen een kaartje doen + cadeautje in de kraammand)
Of zouden jullie dan gewoon alleen een kaartje doen? Het cadeautje kan ik nog wel gebruiken voor een volgende mand.
Mijn man vond het heel stom via een brievenbus pakketje die vind doe dan alleen een kaartje.
Zelf twijfel ik.

Bedankt voor jullie advies.


Op het werk langs gaan is voor mij nu geen optie.
Geen auto ter beschikking en fiets is beetje ver weg.
+ geen behoefte aan momenteel wil vooral rustig aan doen nu.

Maar een cadeautje opsturen is dus niet zo stom ?
<<

Anoniem166

Bericht 14 Aug 2014 10:37

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind Loena (op die wijze geschreven) niet mooi. Ik zou dan toch eerder voor Luna gaan.

Biechtje met het zoontje dat een gebroken been heeft gehad. Heb je de huisartsenpost nog gebeld? Hoe gaat het nu met je zoontje? De verklaring die je vriend gaf (stijve spieren) vind ik ook wel aannemelijk.

Laatste Biechtje, ik zou het cadeautje opsturen. Ik heb bij de geboorte van mijn dochter ook twee keer een pakketje/brievenbuspakje gekregen met cadeautjes van mensen die niet zo gemakkelijk langs konden komen (of bij wie langskomen niet gebruikelijk is) en ik vond dat juist erg leuk.
<<

Anoniem301

Bericht 14 Aug 2014 15:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Tangerine schreef:Onze hond heet Luna, dus voor ons zou het sowieso niet een optie zijn. Als onze hond die naam niet zou hebben, zou ik het ook niet overwegen voor een meisje.


Heel veel huisdieren heten Luna, volgens mij stond hij dit jaar in de top 10 qua huisdieren namen. Daarom zou ik een andere naam kiezen voor mijn dochter.
Laatst gewijzigd door Anoniem301 op 14 Aug 2014 15:19, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 14 Aug 2014 15:15

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik hou van leuke post, dus ik had het zeker op prijs gesteld als een collega dat zo had opgestuurd en helemaal niet gek.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Smooch

Kwebbel

Berichten: 479

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:37

Bericht 14 Aug 2014 15:41

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Gijs. schreef:Ik hou van leuke post, dus ik had het zeker op prijs gesteld als een collega dat zo had opgestuurd en helemaal niet gek.


Eens.
Tijdens mijn verlof heb ik meerdere cadeautjes via de post ontvangen, ik vond dat erg leuk met een kaartje erbij.
Afbeelding
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 14 Aug 2014 18:39

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Onverwachte cadeautjes bij de post zijn altijd leuk :-D
AfbeeldingAfbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 14 Aug 2014 20:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind loena niet mooi geschreven, en ken ook meerdere honden die zo heten. Dus nee, zou mijn keuze niet zijn.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Aug 2014 20:07

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind de schrijfwijze Luna juist mooi maar de uitspraak Loena niet. Ik zou het een mooie naam vinden als je het uitsprak als Luuna, maar goed, dat is nou eenmaal niet zo.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 14 Aug 2014 21:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Onze kat heet Luna, wel met de oe klank inderdaad. Ik vind het een erg mooie naam. Maar niet geschreven als Loena.

Biechtje met het cadeautje per post. Gewoon sturen joh! Hartstikke leuk toch. Jij zou het zelf ook waarderen denk ik, als je kindje geboren is en iemand neemt de moeite om iets voor je baby te kopen en dat te versturen.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 14 Aug 2014 22:26

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Mijn nichtje heet Luna, als in Luuna. Vind ik mooier als Loena.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 21:23

Bericht 15 Aug 2014 21:25

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik vind Loena ook geen mooie schrijfwijze, zou dan toch voor Luna kiezen. Qua uitspraak vind ik Luuna ook mooier
J. 07-11-2012
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 15 Aug 2014 21:54

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben benieuwd hoe het met het biechtje is van het weggehaalde bericht van pagina 50.
Wiens partner in de problemen zit terwijl ze zwanger is.
Weet niet of je wil updaten, maar ik denk nog wel eens aan je. Ik vind het zo naar voor je/jullie.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4578

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:53

Bericht 17 Aug 2014 15:23

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zit 1 dag voor mijn nod en heb een zwangerschapstest gedaan van het kruidvat. Na 10 minuten zie ik een heel licht rose test streepje. Dit is na de afleestijd dus er vanuit gaan dat ik niet zwanger ben toch? Of hebben meer dit gehad en toch zwanger. Ik test over een paar dagen weer als ik niet ongesteld ben geworden. Ben nu gewoon nieuwsgierig.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 17 Aug 2014 15:28

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Volgens mij adviseren ze dan om nog eens te testen, volgens mij mag je er dan niet zonder meer vanuit gaan dat je zwanger bent, maar ook niet dat je niet zwanger bent. Ik heb sowieso nog nooit na tien minuten een roze teststreepje gezien, hooguit een heel onduidelijk kleurloos streepje bij een test die al heel lang lag.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 17 Aug 2014 16:06

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Biechtje schreef:Ik zit 1 dag voor mijn nod en heb een zwangerschapstest gedaan van het kruidvat. Na 10 minuten zie ik een heel licht rose test streepje. Dit is na de afleestijd dus er vanuit gaan dat ik niet zwanger ben toch? Of hebben meer dit gehad en toch zwanger. Ik test over een paar dagen weer als ik niet ongesteld ben geworden. Ben nu gewoon nieuwsgierig.

Ik heb dit bij de jongste gehad. Net nadat de vijf minuten voorbij waren kwam er een licht streepje. Ik heb de dag erna nog eens getest. Toen verscheen er wel binnen de afleestijd een streep maar nog steeds licht. Ik had ook een digitale test liggen en die heb ik toen voor de zekerheid gedaan en die gaf zwanger aan.

Wat Susan zegt gaat dus op. Het kan beide kanten op. Ik zou nog een dag of twee wachten en dan nog eens testen.
<<

Sophie

Kwebbel

Berichten: 332

Geregistreerd: 14 Mei 2014 14:52

Bericht 17 Aug 2014 19:42

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik heb dit twee maanden geleden ook gehad. Ik ben toen heel kort zwanger geweest maar uiteindelijk is het toch vroegtijdig afgebroken en werd ik gewoon ongesteld. Ik heb verder nooit een streepje gehad, ook niet na langere tijd.
De kans is volgens mij dus groot dat je voor nu in ieder geval zwanger bent, maar zo pril kan het helaas nog beide kanten uitgaan.

Ik duim voor je! Laat jet het ons weten?
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx