Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stress!

<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 01 Aug 2014 19:04

Re: Stress!

Ben je veel tijd kwijt aan huizen zoeken en je bruiloft plannen? En als je er niet praktisch mee bezig bent misschien wel onbewust veel aan denken of toch even snel een website checken?
Ik zou proberen die 2 dingen los te laten en er tijd voor in te plannen. Bijvoorbeeld een half uur per dag huizen kijken. Een nieuw huis op Funda is toch niet gelijk binnen een dag verkocht, dus je hoeft niet te hele dag te checken (weet niet of je dat doet hoor). Zo ook met je bruiloft, probeer het een beetje los te laten, hoe moeilijk dat ook is, maar je kunt de details nu toch nog niet in orde maken, dat kan later ook prima.

Ik ga straks ook rond de 60 uur per week werken, maar ik weet dat het tijdelijk is (4 maanden), dus ik hoop dat het goed gaat. Misschien kun je voor jezelf ook een tijdsperiode eraan verbinden; bijvoorbeeld dat je dit tot december doet en dan gaat aangeven minder te willen werken of helemaal stoppen. Dan is het wat overzichtelijker.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Aug 2014 19:39

Re: Stress!

Funda check ik first thing in the morning als ik wakker word maar daarna gebeurt er toch niets meer. Tenzij ik een huis leuk vind, dan kijk ik meerdere keren per dag op haha. Maar er komt zelden iets nieuws bij dus dat kost gelukkig weinig tijd.

In m'n vrije tijd (met name onderweg in de tram enzo) ben ik idd wel veel met de bruiloft bezig, ter inspiratie en dingen regelen. Maar gelukkig is het gros wel geregeld nu. Merk bijvoorbeeld dat ik nu ik m'n jurk heb veel rustiger in m'n hoofd ben en locatie idd ook. Dus dat scheelt al.

Ik heb idd een bepaalde periode in m'n hoofd, dat wat jij zegt klopt heel erg. Ik weet dat ik t in september nog heel druk krijg, in oktober ga ik nog op een mooie reis met een prijs die ik gewonnen heb via m'n werk, in december ga ik nog op vakantie met m'n gratis tickets.
<<

Anoniem108

Bericht 01 Aug 2014 22:20

Re: Stress!

Ik zou een huishoudelijke hulp nemen voor een aantal uren per week/om de week die de grotere klussen doet.
Daarnaast zou ik de rijlessen even laten voor wat het is. Als je zo druk bent (in je hoofd) ben je sowieso al minder alert en dat is niet zo handig in het verkeer.

Begrijpelijk dat je ervan baalt 3x per week naar lichttherapie te moeten, maar ik vind het wel logisch dat dit alleen op kantoortijden kan. Iemand die in het ziekenhuis een behandeling krijgt, mankeert iets en is dus niet volledig gezond. Gezondheid gaat boven alles en om van je klachten af te komen, moet je een behandeling krijgen. Wat zegt je werkgever hierover? In overleg zou er toch wel wat mogelijk moeten zijn qua bezoekjes aan het ziekenhuis en je rooster? Wellicht pak je geen volledige shift mee, maar het is toch ook niet per se zo dat je telkens de helft van je shift hierdoor mist?
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 04 Aug 2014 20:06

Re: Stress!

We zijn weer 3 dagen verder! Update over het bezichtigde huis? :angel:
L2014 & H2017
<<

Anoniem119

Bericht 04 Aug 2014 20:27

Re: Stress!

mzcharlotte schreef:We zijn weer 3 dagen verder! Update over het bezichtigde huis? :angel:



Haha nou die stress heb ik wel momenteel ja. :omg: Ik open morgen hoe dan ook wel even een topic.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 04 Aug 2014 20:31

Re: Stress!

Marin schreef:
mzcharlotte schreef:We zijn weer 3 dagen verder! Update over het bezichtigde huis? :angel:



Haha nou die stress heb ik wel momenteel ja. :omg: Ik open morgen hoe dan ook wel even een topic.


:cheering: Doe maar niet, ik word hoe dan ook jaloers :smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 05 Aug 2014 05:55

Re: Stress!

Ik kijk ernaar uit! Klinkt spannend!
L2014 & H2017
<<

Anoniem58

Bericht 07 Aug 2014 08:28

Re: Stress!

Marin, had je nou al een topic geopend?
<<

Anoniem119

Bericht 07 Aug 2014 08:30

Re: Stress!

Hahaha nee sorry. Morgen denk ik, hoop ik ;-)

Edit dat wordt wel maandag of dinsdag. Zijn idd in proces maar t schiet niet zo op. Meh.
Laatst gewijzigd door Anoniem119 op 07 Aug 2014 15:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem122

Bericht 07 Aug 2014 08:32

Re: Stress!

Toch wel grappig dat je juist in dit topic waar het over stress gaat "opgejaagd" wordt :P
<<

Anoniem119

Bericht 07 Aug 2014 08:35

Re: Stress!

Hahaha Ach ik vind t lief dat mensen nieuwsgierig zijn.
<<

Anoniem58

Bericht 07 Aug 2014 08:36

Re: Stress!

Hahaha ja zeg, schiet eens op! Nee grapje, ik was inderdaad nieuwsgierig :)
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 07 Aug 2014 19:57

Re: Stress!

Marin schreef:Hahaha nee sorry. Morgen denk ik, hoop ik ;-)

Edit dat wordt wel maandag of dinsdag. Zijn idd in proces maar t schiet niet zo op. Meh.


JA MAAR DAN BEN IK OP VAKANTIE!

:smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 13 Aug 2014 19:18

Re: Stress!

Ik wacht met smart op je update Marin!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem119

Bericht 13 Aug 2014 19:29

Re: Stress!

Haha anders ik zelf wel. ;-)
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers