Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Het hardlooptopic

<<

Jip

Bericht 11 Aug 2014 15:12

Re: Het hardlooptopic

Ik heb wel een rood hoofd, maar die trekt snel weer weg.

Jammer UN, maar het is dan wel wijs om te stoppen en te denken dat er morgen weer een dag is. Ik bekijk het nu ook per dag. Gaat het niet, jammer dan loop ik wat korter. Gaat het lekker, en heb ik de tijd, dan loop ik langer. Zoals vandaag! Ik had wel voeding mee voor het geval dat het lekker zou gaan en dat ging het ook! Liep ik zowaar weer 1u40 :-) ik ben geloof ik wel hersteld van mijn hele tr.iathlon avontuur!
<<

Anoniem260

Bericht 11 Aug 2014 15:19

Re: Het hardlooptopic

Ik ben echt zo verdrietig... Ik zou 7 september meedoen met de strongmanrun. Al vanaf november aan het trainen, zit er superlekker in, nog nooit zo in topvorm geweest en serieus voor iets gegaan en nou heb ik vorige week m'n meniscus gescheurd :snik: :no:
<<

Jip

Bericht 11 Aug 2014 15:36

Re: Het hardlooptopic

Ai, shit! Dat is enorm balen!!! Beterschap!
<<

Anoniem216

Bericht 11 Aug 2014 19:20

Re: Het hardlooptopic

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 11 Okt 2017 16:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem186

Bericht 11 Aug 2014 19:30

Re: Het hardlooptopic

Wat klote, Jerry! Veel beterschap!


Ik ga zo voor het eerst sinds 2,5 maand eindelijk weer eens hardlopen. Samen met een groepje meiden, ik denk dat ik dat leuker vind dan zo alleen.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Aug 2014 08:46

Re: Het hardlooptopic

Oh Jerry wat ontzetten balen zeg. Heb je ook veel pijn?
Jans, hoe was het hardlopen gisteravond?
Zo Jip dat klinkt goed, fijn dat je weer hersteld bent.

Ja hoor, ik zou dus vandaag poging twee gaan doen en natuurlijk regent het nu like there's no tomorrow. Wraaaah
#teammaple🍁
<<

Jip

Bericht 12 Aug 2014 08:51

Re: Het hardlooptopic

Gewoon gaan! Het niet niet koud in de regen!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Aug 2014 08:54

Re: Het hardlooptopic

Waaah maar ik heb als het niet regent al 1964652 redenen om te stoppen, ik denk dat ik met regen erbij geen kans maak :) Beter wacht ik even tot vanmiddag als het droog is.
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 09:11

Re: Het hardlooptopic

Ik vind een beetje regen niet erg, maar als het zo hard regent dat je ondergoed en sokken nat worden ga ik echt niet!

Jerry, wat ontzettend balen. Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent :(

Zondag een uur hardgelopen, ging goed! Alleen er lopen daar heel veel konijntjes en ik kwam een konijntje tegen en een kat die erachteraan zat. Konijntje huppelde heel langzaam. Heb de kat proberen weg te sturen maar hij bleef er in de buurt op een afstandje. Gisteren gingen mijn vriend en ik wandelen langs hetzelfde stukje, lag het konijntje daar, dood. Arme bunny :snik:

Vanavond wil ik weer een uur gaan. Hopelijk is het droog.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 12 Aug 2014 09:13

Re: Het hardlooptopic

Zul je zien dat je op de begrafenisstoet stuit Carrie :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem301

Bericht 12 Aug 2014 09:18

Re: Het hardlooptopic

Urban Naked schreef:Zul je zien dat je op de begrafenisstoet stuit Carrie :(

:(
<<

Jip

Bericht 12 Aug 2014 09:51

Re: Het hardlooptopic

Haha, dat had ik zondag. Ik kon mijn sokken uitwringen. Lekker door alle plassen gestampt :-)
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 12 Aug 2014 12:30

Re: Het hardlooptopic

Jerry wat balen! Hoe is het gebeurd? En wat is nu het behandelplan? Moet je het gips in?

Vanaf maandag hebben ze bij de Lidl weer hardloopkleding voor de koudere maanden! Lange broeken en t-shirts met lange mouwen, en ook fluoriserende spullen.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 12 Aug 2014 14:07

Re: Het hardlooptopic

Jerry wat balen zeg. Sterkte met het herstel! Hoe lang duurt het herstel? Hopelijk kan je daarna je weer focussen op een ander doel.

Gisteren voor het eerst 2x 10 minuten achter elkaar hardgelopen met 2 minuten wandelpauze ertussen. De eerste 10 minuten gingen goed. Na de wandelpauze ging het wat minder, maar ik heb het volgehouden. In totaal kwam ik iets over 3 km heen. Ik moet dus nog wel iets omhoog met mijn tempo om de 5 km binnen de 30 minuten te volbrengen. Ik denk zelf dat ik het beste eerst beenspiermassa kan kweken en zorgen dat de conditie beter word voordat ik met het tempo omhoog ga. Sowieso heb ik mij voorgenomen als de wedstrijd begin september is dat ik pas in de laatste 2 of 1 km van de wedstrijd mijn tempo omhoog gooi als dat er nog in zit.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 12 Aug 2014 23:03

Re: Het hardlooptopic

Ik wil ook wel meeschrijven als dat mag. Ik heb vanavond de eerste les Evy gedaan samen met een vriendin, heb nog niet de hele minuut en de 2 hele minuten vol kunnen rennen maar voelt wel fijn dat ik eindelijk de eerste stap heb gezet om weer iets sportiefs te gaan doen. Ik heb ook een chronische slijmbeursontsteking in mijn heup, moet dus wel extra opletten dat ik niet overbelast. Ik ga donderdag weer les 1 over doen en zaterdag ook. Dinsdag dan weer les 2, hoop dat ik er dan zo rustig in kan komen.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 10:40

Bericht 13 Aug 2014 07:59

Re: Het hardlooptopic

CCC: ik ren ook met Evy en ik doe ook vaak lessen dubbel voordat ik overga naar een hogere stap. Je moet wel even goed kijken want tot nu toe zien alle lessen in een week er hetzelfde uit. Dus 1,2 en 3 zijn hetzelfde en 4, 5 en 6, etc. Ik vind dat de opbouw best snel gaat. Waar ik toen ik begon 1 minuut hardlopen al zwaar vond ren ik nu met gemak 5 minuten (voor mij is dit echt een overwinning). Het gaat jou ook lukken dat weet ik zeker!

Ik heb gisterenavond wederom les 9 gelopen en ga donderdag les 10 doen.
<<

Anoniem260

Bericht 13 Aug 2014 09:24

Re: Het hardlooptopic

Jules schreef:Jerry wat balen! Hoe is het gebeurd? En wat is nu het behandelplan? Moet je het gips in?


Heel knullig, ik zat op mn hurken en toen ik omhoog kwam 'krakte' er wat. Gelukkig geen gips, dan kon ik m'n werk helemáál niet meer doen (wist ook niet dat ze dat doen met meniscus??).
Maandag bij de fysio geweest en die zei dat ik het eerst zes weken moest aankijken, daar werd ik heel verdrietig van, want zes weken is echt superlang... Vanochtend bij de huisarts ben ik wat meer gerustgesteld. Hij zei dat 't waarschijnlijk een klein scheurtje was en hij verwacht dat dit vanzelf hersteld. Hij wil over 2 weken (ipv 6) kijken hoe het gaat (ook in combi met m'n werk) en dan eventueel verdere plannen maken als dat nodig blijkt te zijn.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 13 Aug 2014 11:33

Re: Het hardlooptopic

Isabel_ schreef:CCC: ik ren ook met Evy en ik doe ook vaak lessen dubbel voordat ik overga naar een hogere stap. Je moet wel even goed kijken want tot nu toe zien alle lessen in een week er hetzelfde uit. Dus 1,2 en 3 zijn hetzelfde en 4, 5 en 6, etc. Ik vind dat de opbouw best snel gaat. Waar ik toen ik begon 1 minuut hardlopen al zwaar vond ren ik nu met gemak 5 minuten (voor mij is dit echt een overwinning). Het gaat jou ook lukken dat weet ik zeker!

Ik heb gisterenavond wederom les 9 gelopen en ga donderdag les 10 doen.


Wat goed om te lezen, dat motiveert extra. Moet zeggen dat de drempel echt hoog was om die eerste les te gaan doen maar nu ben ik zo blij dat ik het gedaan heb. Morgen ga ik ook weer, heb er gewoon zin in.

Hoe ging les 9 bij jou? Echt goed dat je nu met gemak al 5 min. kunt lopen.
<<

Anoniem125

Bericht 13 Aug 2014 17:30

Re: Het hardlooptopic

Ik ben zwanger! (Haha, ik heb het al in meerdere topics verteld, maar nu hier ook nog even). Ik moet nu nog even zien hoe het gaat met hardlopen. De laatste dagen was ik steeds ontzettend moe als ik uit mijn werk kwam. Misschien kan ik op mijn vrije dagen een klein rondje blijven doen, maar eerlijk gezegd voelt mijn lichaam nu alsof het er niet veel zin in heeft. Ik weet ook niet of het verstandig is want ik ben erg misselijk, duizelig en dus moe.

Hoe hebben jullie dit gedaan tijdens de zwangerschap en daarna?
<<

Anoniem216

Bericht 13 Aug 2014 17:49

Re: Het hardlooptopic

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 11 Okt 2017 15:58, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem125

Bericht 13 Aug 2014 17:52

Re: Het hardlooptopic

Ik wil ook zeker blijven hardlopen, niet echt trainen, maar gewoon rustige 5 km rondjes blijven lopen zo'n 3x in de week. Alleen merk nu dus, dat op een werkdag, mijn energie gewoon al daar naartoe is gegaan en dan op is. Op een dag dat ik verder weinig te doen heb zou het wel lukken, dus ga dat maar proberen. Vrijdag ben ik vrij, dus dan maar eens proberen hoe het gaat.
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 08:17

Bericht 13 Aug 2014 17:53

Re: Het hardlooptopic

CCC: Als je de hardlopende stukjes niet volhoudt, misschien loop je dan te hard. Je hoeft geen sprintje te trekken. Veel succes!

Jerry: Wat balen zeg. Hopelijk herstel je snel.

Nougat: Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik denk dat je kan blijven lopen net zo lang als goed voor je voelt. Toen ik nog bij een loopgroepje zat zijn er ook wel eens zwangere meiden geweest en die liepen dan tot ongeveer 20 weken. Het ging dan meestal niet heel hard meer, maar dat maakt niet uit.

Ik heb gister gelopen met mijn vriend. Mijn vriend doet normaal aan basketbal, maar in de zomer gaat hij af en toe mee met mij om zijn conditie een beetje te onderhouden. Als mijn vriend meeloopt dan gaan we meestal voor een kort stuk en dan een pittig tempo. We deden dit keer een interval training. Na ons rondje hadden we bedacht dat het wel leuk zou zijn om eens een poging te wagen om 5km in 25 minuten te doen. Mijn vriend heeft het wel eens gehaald, ik nog nooit.
<<

Jip

Bericht 13 Aug 2014 18:06

Re: Het hardlooptopic

Gefeliciteerd Nougat. Denk wat Pancake zegt. Lopen zo lang het goed voelt. Ken iemand die de avond van de bevalling nog aan het hardlopen was en nu iemand die 37weken is en nog altijd hardloopt.
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 13 Aug 2014 18:08

Re: Het hardlooptopic

Ik ben van de week ook weer begonnen met Evy. Wil morgen les 2 gaan lopen. Ben benieuwd hoe lang ik t vol ga houden. Een jaar of 7 geleden rende ik nog wel eens 5 km, maar sindsdien ben ik andere sporten gaan doen, waardoor dat hardlopen niet zo makkelijk meer gaat.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2826

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 13 Aug 2014 18:48

Re: Het hardlooptopic

Gefeliciteerd Nougat, leuk nieuws.

Ik baal van mijzelf en mijn hardloopgedoe. Heb echt totaal geen motivatie en loop bij lange na niet de afstanden die ik wil. Nou heb ik ongeveer 2 maanden geleden een halve marathon gelopen en sindsdien is het weg. Ik wil ook niet meer 20km ofzo lopen, maar wel gewoon 10 a 15 en dat lukt dus niet. Als ik eenmaal aan het lopen ben, ben ik het echt na een minuut of 10 al zat en wil ik naar huis. Ik moet van mijzelf dan wel verder, maar toch. Net 7,5 km in 40 min gelopen. De snelheid is er wel, maar wou gewoon weer eens een uur. De vakantiekilo's moeten eraf!
Nou ja, jullie kunnen ook niks met deze klaagzang natuurlijk. Ik moet maar gewoon wachten tot ik weer wat gemotiveerder ben.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers