Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kado voor zoon 1ste verjaardag

<<

Anoniem216

Bericht 13 Aug 2014 09:03

Kado voor zoon 1ste verjaardag

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 11 Okt 2017 15:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem112

Bericht 13 Aug 2014 09:08

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Een houtenbrandweerauto waar hij achter kon lopen en spullen in kon doen.

Deze: http://www.loopwagens.nl/im-toy/brandwe ... -p-29.html
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 13 Aug 2014 09:14

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Onze dochter kon geloof in met 14 maanden op haar loopfietsje fietsen.
Wij hebben haar een driewieler gegeven en van mijn schoonouders kreeg ze een zandbak.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 13 Aug 2014 09:30

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Mijn zoontje heeft deze voor zijn eerste verjaardag gekregen van mijn zus:

Afbeelding

Het is echt een daverend succes. Hij speelt er heel vaak mee en ook andere kinderen die hier komen spelen er graag mee. Hij heeft er eerst mee gelopen (niet heel handig allemaal maar hij vond het leuker dan de babywalker) en heel lang heeft hij er allerlei spulletje in en uit gedaan en op de knopjes gedrukt, daarna heeft hij 'm een tijd gebruikt om op te klimmen en sinds vandaag weet hij hoe ook hij er op moet 'rijden', hij gaat vooruit en achteruit op dat ding.

Ik zou dit dus echt iedereen aanraden, als ik ook zie hoe leuk de oudere kindjes die hier komen hem vinden is het echt zo'n cadeau wat jaren mee gaat.
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2014 10:24

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Wij hadden deze gekocht:

Afbeelding

Helaas heeft zoon er nooit echt naar omgekeken. Hij heeft een houten bakfiets, dat is veel interessanter. Speelde hij al vanaf het jaar mee.
<<

Anoniem97

Bericht 13 Aug 2014 10:31

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Een bobbycar kreeg zoon, deze:
Afbeelding

Groot succes, nog steeds word er veel mee gespeeld.

Loopfietsje is wel leuk maar voor die leeftijd nog niet geschrikt, eerder vanaf een maand of 20/2jaar.

Duplo is ook altijd goed.
Of bijvoorbeeld playmobil 123.

Verder nog wat ideeen:
Zandbak
Glijbaantje
Schommel
Houten blokken
Speelhuisje
Speeltent
Prentenboeken
Houten puzzels
Houten garage
Regenboog van Grimm
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 13 Aug 2014 10:32

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

De oudste heeft destijds duplo gekregen, een looptractor met aanhanger, playmobil 123, leesboekjes, van ons een zandbak, houten trein en nog wat speelgoed..
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Aug 2014 10:47

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Ons zoontje heeft vorige week op zijn 1e verjaardag een loopauto, watertafel en duplo gekregen. Hij is ook wel erg van het slepen over de vloer. Na 1 keer kruipen met iets in zijn handen ziet de duplo eruit alsof het al 20jr oud is. (onder de krassen)
<<

Anoniem 146

Bericht 13 Aug 2014 10:50

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Playmobil 1-2-3 is hier ook een groot succes. Evenals de schoolbus van little people.

Op het moment is de deegroller favoriet. :thumbup:
<<

Anoniem216

Bericht 13 Aug 2014 10:52

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 11 Okt 2017 15:59, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 82

Bericht 13 Aug 2014 10:52

Re: Kado voor zoon 1ste verjaardag

Heel vroeg nog, haha, maar ik zit te denken aan een driewieler met duwstang of een bobbycar. Verder lijkt me ook leuk: toet toet autogarage, houten speelgoed zoals de regenboog van Grimm, iets van duplo of little People, speelgoed voor in de tuin, voorleesboekje met naam..

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers