Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Dagrugzak

<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 09 Aug 2014 13:36

Dagrugzak

Ik ga binnenkort op rondreis en ben nog op zoek naar een rugzak. Ik neem een harde koffer mee, maar wil voor overdag een rugzak meenemen, ook omdat we een paar overnachtingen hebben waar de koffer niet mee naar toe kan.

Ik ben dus op zoek naar inspiratie! Wat voor rugzakken hebben jullie?
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 11 Aug 2014 15:30

Re: Dagrugzak

Ik heb de mijne in Frankrijk gekocht bij de Decathlon. Het is een Quechua van 16 liter ongeveer, met veel handige vakjes, bijvoorbeeld ook in de heupbanden.

Als je een goede tas wilt waar je lang mee wilt doen zou ik advies vragen bij de Bever bijvoorbeeld, die kijken naar je ruglengte en allerlei andere dingen, waardoor je met een tas naar huis gaat die helemaal goed zit. In de nieuwe 360graden (een blad dat Bever uitgeeft) stAat trouwens een heel artikel over hoe je een rugzak uitzoekt.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 11 Aug 2014 16:55

Re: Dagrugzak

Ik heb een van Active Leisure geloof ik. Weet niet precies hoe groot hij is, maar mijn laptop (15 inch), spiegelreflex en nog wat andere spullen passen er goed in.

Wat ik lekker vind aan de rugzak is dat er een heupband aan zit, dat vind ik fijn omdat ik dan minder snel last van mn schouders/rug krijg. Ook zit er een ding ( ik weet niet hoe je dat noemt) in de rug zodat de rugzak ziet tegen mn rug 'plakt'. Hierdoor kan ik ook veel langer ermee blijven lopen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 11 Aug 2014 17:18

Re: Dagrugzak

Ik heb een hele simpele rugzak, nog van m'n middelbare schooltijdmaar wel stevig. Vind het fijn dat er meerdere vakjes in zitten en voor de rest maakte het mij weinig uit eigenlijk.
<<

Anoniem122

Bericht 11 Aug 2014 18:55

Re: Dagrugzak

Ik heb deze gekocht om mee te nemen naar Thailand, komt van de Perry Sport:
Afbeelding

Erg fijne rugzak!
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 12 Aug 2014 18:20

Re: Dagrugzak

Thanks voor jullie tips! Ik ga van het weekend eens even de stad in.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 12 Aug 2014 18:33

Re: Dagrugzak

Ik zou gewoon een simpele eastpak nemen. Die zien er mooi uit en kan je altijd wel gebruiken, ook in stad. Dat vind ik bij zo'n trekrugzak niet zo mooi namelijk. Of je moet dagen gaan wandelen of hiken ofzo.
<<

Anoniem173

Bericht 12 Aug 2014 18:44

Re: Dagrugzak

luisa schreef:Ik zou gewoon een simpele eastpak nemen. Die zien er mooi uit en kan je altijd wel gebruiken, ook in stad. Dat vind ik bij zo'n trekrugzak niet zo mooi namelijk. Of je moet dagen gaan wandelen of hiken ofzo.


Dan heb je niet eens een apart vakje voor je waterfles, niet heel handig.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 12 Aug 2014 19:18

Re: Dagrugzak

Ik vind de rugtassen van Dakine leuk en handig :)
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 12 Aug 2014 20:19

Re: Dagrugzak

Atelier Madame schreef:
luisa schreef:Ik zou gewoon een simpele eastpak nemen. Die zien er mooi uit en kan je altijd wel gebruiken, ook in stad. Dat vind ik bij zo'n trekrugzak niet zo mooi namelijk. Of je moet dagen gaan wandelen of hiken ofzo.


Dan heb je niet eens een apart vakje voor je waterfles, niet heel handig.


Maar dat heb je in je handtas toch ook niet? Ik heb altijd water bij me maar nog nooit een vakje gemist.
R. 2013
D. 2016

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers