Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Aug 2014 14:18

Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

Voor mijn werk ben ik bezig met een document waarin ik snelkoppelingen naar een ander word-document moet verwerken. En dan niet alleen het linkje, maar echt het word-icoontje. He, sjonge, ik kan dit niet uitleggen.

Ik heb dus al via invoegen - hyperlink etc. een link toegevoegd, maar dan krijg ik alleen een link (dus bestandsnaam.doc) en daar kan ik dan op klikken en dan ga ik naar het bestand. Op zich is dat ook wat ik wil, alleen er staan al een aantal hyperlinks in en daarbij zie je echt een snelkoppeling, zoals je 'm ook op je bureaublad ziet (dus het word-plaatje en daaronder de documentnaam). En zo wil ik dus nu nog twee documenten toevoegen.

Snapt iemand dit vage verhaal en weet iemand hoe ik dit kan instellen?

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2014 14:22

Re: Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

ik snap je vage verhaal. ik ga ff kijken ;)
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 12 Aug 2014 14:25

Re: Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

Ik moest even kijken, maar je moet niet hyperlink gebruiken, maar 'object' (staat bij mij onder invoegen en dan tabblad 'tekst').
Dan kan je kiezen voor bestaand document en weergeven als pictogram.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Aug 2014 14:27

Re: Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

Ohja gevonden! Wat goed, bedankt :)

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2014 14:42

Re: Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

Je bent me voor met het antwoord Jorja. Mijn komploeter liep 2x vast.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 12 Aug 2014 14:43

Re: Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

Alibi schreef:Je bent me voor met het antwoord Jorja. Mijn komploeter liep 2x vast.


:D Kan gebeuren! Bij mij stond Word al aan, dus was zo gevonden.
<<

Anoniem193

Bericht 12 Aug 2014 14:45

Re: Hulp nodig, snelkoppeling/hyperlink in Word 2010

Jorja schreef:
Alibi schreef:Je bent me voor met het antwoord Jorja. Mijn komploeter liep 2x vast.


:D Kan gebeuren! Bij mij stond Word al aan, dus was zo gevonden.


:thumbup:

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers