Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Voorjaar 2012 mama's

<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 01 Sep 2013 13:46

Voorjaar 2012 mama's

'Ons' topic mag natuurlijk niet ontbreken! Hoewel het niet goed liep op het oude forum, hoop ik dat dit misschien een nieuwe start zal zijn!

Wat(wie) trouwens wel goed loopt, is mijn dochter! :) De laatste dagen kruipt ze ook bijna niet meer. Het is zo leuk om te zien en we zijn natuurlijk erg trots!

Hoe gaat het met jullie, meiden?
Maart 2012 September 2014
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Sep 2013 13:56

Re: Voorjaar 2012 mama's

Wat leuk Earane!! Hier kruipt B ook bijna niet meer.
De slaapproblemen lijken ook weer even over. Ik denk dat het toch haar tandjes waren, mocht ook niet tandenpoetsen namelijk, en dat mag nu weer wel.
Ze heeft er dan ook een hele rits bij (sowieso 4 kiezen, en nog een tand of 2).
We leggen haar nu gewoon weer op bed (na het hele ritueel), krijgen een kus, en kunnen weglopen. Soms volgt er nog wat gemopper, maar vaak is het ook gelijk stil.

En verder is ze zo lief, gisteren hadden we etentje van mn zwager, en we hebben van meerdere mensen gehoord hoe lief ze haar wel niet vonden. Ze heeft zich dan ook weer voorbeeldig gedragen.
En ze had een vriendje haha, een jongetje van een jaar of 2. Ze heeft m de hele avond achtervolgd, en uiteindelijk gaven ze elkaar aan het einde van de avond steeds kusjes haha :D

bij de Mac vrijdag had ze ook sjans trouwens. Aan de tafel naast ons, zat een ventje van een mnd of 8/9 denk ik. En die zat op een gegeven moment echt zo met zijn armpje op de leuning van de stoel, een beetje schuin, naar B te lachen en te sjansen zo van 'Eeeehhhhh chickie!'. Dat was echt heel grappig :P
En B maar terug lachen hahaha :D
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 01 Sep 2013 17:01

Re: Voorjaar 2012 mama's

Leuk al die lopende kindjes!

En wat schattig dat B sjans had zeg! T. Is hier de echte charmeur. Hij pakt alle vrouwen in met zijn licht blauwe ogen en ondeugende koppie.

Sinds een tijde praat T. Steeds vaker. Hij heeft echt al een grote woordenschat. Zo leuk. Het communiceren gaat nu ook stukken makkelijker. Ook als wij hem iets vragen dan begrijpt hij ons. Met bijvoorbeeld "ruim je schoenen eens op" of "leg dat eens terug" dan doet hij dat braaf. :twisted: maar voor hoe lang haha.

Zijn jullie nog in voor een meeting?

Ohja ik heb een nieuwe nickname. Ik denk dat het wel duidelijk is wie ik ben voor jullie maar anders pm me maar. Wil even wat meer de anonimiteit in.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Sep 2013 17:11

Re: Voorjaar 2012 mama's

Echt praten doet B nog niet, ja ze lult de oren van je kop, maar nog niet veel verstaanbaars.
We verstaan nu dag (vaak in combi met papa), papa, mama, en poes, oh ja en 'die' haha :D
Alles is poes (ook honden enzo :P )

Maar begrijpen doet ze al wel veel! Als we vragen iets naar de ander te brengen (geef dit maar aan papa), of als ik haar uit bed haal om op haar billen te gaan zitten enz.

Wel kan ze blazen sinds kort, super grappig haha
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 01 Sep 2013 17:18

Re: Voorjaar 2012 mama's

Dubbel
Laatst gewijzigd door Moa op 01 Sep 2013 18:35, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Moa

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 105

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:22

Bericht 01 Sep 2013 17:18

Re: Voorjaar 2012 mama's

Moa schreef:"Die" is echt een magisch woord haha!

T. zegt onder andere
Mama, papa, opa, oma, poes, eten, bal, dag, hallo, houdoe, koeken(=schoenen), klaar, auto, koe, paard, poepen :lol: , zitten, nee, niet doen, 1 2 3, en natuurlijk voor al het andere DIE! Er zijn nog wel meer woordjes maar die komen nu niet in mn hoofd. Het is erg leuk in ieder geval.

En laatst toen zat hij met papa in bad. Ik wil hem uit bad halen. T gaat in het verste hoekje zitten en zegt al zwaaiend doeiii! Met andere woorden ik wil er niet uit haha.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Sep 2013 17:20

Re: Voorjaar 2012 mama's

Wow, wat goed Moa!!
Dat is best al veel!

Wij moeten in dec weer naar de KA, ben benieuwd wat ze er dan over te zeggen hebben.

Nu is het vooral nog: MAMAAAA MAAMAAAA MAAAAAAAAMMAAAA kiekjajakoekoejidieihaha poejoepdejpdieeeee ? (inc blik zo van: JE SNAPT ME TOCH WEL?)
<<

Earane

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:29

Bericht 01 Sep 2013 19:10

Re: Voorjaar 2012 mama's

Lejow: Wat fijn dat de slaapproblemen over zijn! Hier moeten we nog steeds met haar op de stoel zitten 's avonds, maar we kunnen haar dan al snel in bed leggen. Leuk is dat he, als mensen lieve dingen over je kind zeggen! Wat een charmeur, die B.!

Moa: Ik typte eerst uit automatisme je vorige forumnaam ;). Wat leuk dat T. al zoveel zegt en veel begrijpt! A. doet dat ook en dat vind ik ook erg handig. Zij doet ook vaak wat we haar vragen, al begint ze nu vaak 'nee' te zeggen...

All: A. is de laatste dagen erg uit haar humeur. Ze is normaal gesproken ook erg jengelig, maar de laatste dagen zit ze echt niet lekker in haar vel. Vandaag is ze ook verkouden geworden. Afgelopen nacht was ook drama en we hebben max. 3 uurtjes geslapen. Ben best moe!

Het praten gaat hier trouwens ook erg goed. Ze zegt veel woorden bewust, zoals: papa. mama, Ayla (kat), opa, kikker, appel, auto, fiets (tiets), buiten (uiten), hap, op, uit, stoel (toel), haar naam, drinken (dinke), aardbei (aabei), bal, dag, hallo, doei, boe, nee, ja, water (ater) en nog wel meer woorden. En 'die' inderdaad, een heel handig woord! Wat ook wel grappig is, als we tegen haar 'een, twee' zeggen, zegt ze 'uppekeeee'! Zo schattig is dat. Ze zegt ook af en toe twee woorden. Het gaat wel heel snel, hoor... Sinds ze bezig is met het lopen zijn er niet echt nieuwe woorden bijgekomen.
Moet er wel bij zeggen dat ze echt enorm druk is... Ze kletst de hele dag door en kan niet stil zitten. Is dit herkenbaar? Als ik haar nichtje van dezelfde leeftijd zie, is die een stuk rustiger. Best vermoeiend soms en ik ben blij dat ze nog een middagslaapje doet, haha.
Maart 2012 September 2014
<<

Anoniem166

Bericht 01 Sep 2013 19:19

Re: Voorjaar 2012 mama's

Wat leuk dat er weer een topic is geopend! Ik vind het toch altijd wel leuk dat dit topic eens in de zoveel tijd omhoog wordt gehaald voor een update van alle voorjaarskindjes (en B en de tweeling haha).

Heerlijk is dat beginnende gekwebbel hè? H. staat ook altijd voor mij met hele verhalen waarvan ik werkelijk niets begrijp. Ze kent overigens al wel een hele hoop woorden. Ik schrijf ze altijd op in haar boekje van het KDV (eens in de zoveel tijd een lijstje) en toen ik ze laatst bij elkaar optelde, kwam ze op bijna 60 woorden, ik ga ze maar niet allemaal hier opsommen haha, dan ben ik wel even bezig. Ik noteer ze dan alleen als ze het woord ook begrijpt, dus als ik haar een plaatje aanwijs en zij het juiste woord erbij zegt. Vanmorgen hoorde ze het woordje 'ananas', en dan zegt ze het ook gelijk na. Ik denk dat ze bijna 2 à 3 nieuwe woorden per dag leert nu. Gaat in razend tempo.

Earane, hier ook een meisje met een slecht humeur de laatste dagen. Plus dat ze momenteel ongelooflijk aan het peuterpuberen is. Ik ben het soms echt helemaal zat, dat vervelende gemiep, driftbuien, bah.

Een meeting lijkt me erg leuk trouwens! Misschien lukt het om een plaats af te spreken waarbij iedereen maximaal een uur hoeft te rijden ofzo, want we wonen best wat uit elkaar geloof ik.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 01 Sep 2013 19:57

Re: Voorjaar 2012 mama's

-
Laatst gewijzigd door CCC op 19 Nov 2013 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 01 Sep 2013 20:09

Re: Voorjaar 2012 mama's

-
Laatst gewijzigd door CCC op 19 Nov 2013 15:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem166

Bericht 01 Sep 2013 21:07

Re: Voorjaar 2012 mama's

Dat gebarentaal wat jij doet, lijkt me zo leuk, CCC. Misschien dat ik dat in de toekomst ook op ga pakken als we een tweede kindje mochten krijgen. Ik zag trouwens dat je in het fototopic op het vorige forum had gevraagd naar het shirtje van H. Dat heb ik na lang zoeken ergens op een webshop gevonden waar hij nu uitverkocht is. Het is van Vingino, maar dan uit de collectie van 2011.

Moa en Earane, hebben jullie de miskraam die jullie beide gehad hebben al verwerkt?
En zijn jullie nog 'bezig' voor een kindje?
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 01 Sep 2013 22:03

Re: Voorjaar 2012 mama's

Leuk weer wat van jullie te lezen, en wat leuk ook dat sommige kindjes al zo goed praten! T zegt nog niet meer dan mama, papa en 'hoppa'. Op vakantie liet ze een keer een boertje en zei ik 'burp', wat ze dan natuurlijk wel weer vlekkeloos na zei, haha. Ze probeert wel steeds meer na te zeggen, en ze begrijpt heel veel.

Een meeting lijkt mij ook wel leuk. Heeft iemand een idee voor een locatie? Volgens mij schrijven er mensen mee uit verschillende uithoeken, dus dat wordt nog een uitdaging. Zelf vind ik het niet erg een stukje te moeten rijden.

Elektra, hoe gaan bij jullie de nachten nu, drinkt H nog vaak? En is je cyclus inmiddels weer op gang?
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem166

Bericht 01 Sep 2013 22:30

Re: Voorjaar 2012 mama's

Haha, dat is dan wel weer grappig dat T. burp zei. Wat leuk dat je er weer bent trouwens, ik heb je al een tijd niet meer zien reageren namelijk. H. drinkt nog steeds 's nachts helaas, meestal 2 keer, soms vaker. Ik weet ook niet goed wat ik ermee aan moet, cold turkey stoppen wil ik niet, maar hoe ik het verder aan kan pakken? H. drinkt overdag ook al zo moeilijk.

En dus ook nog geen cyclus, ook helaas.

Hoe is het met jou? Drinkt T. nog vaak? Niet 's nachts meer toch?
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Sep 2013 22:34

Re: Voorjaar 2012 mama's

Hey, wat leuk dat er alweer een nieuw topic is!
Hopelijk kunnen we weer iets meer kletsen over het wel en wee van onze dreumessen ;) .

@ Earane: Echt supergoed van je dochter! En ook heel fijn voor jou, haha.
Wat leuk dat ze ook al zoveel zegt.

@ Lejow: Wat fijn dat ze weer beter slaapt. Dan zal dat de oorzaak wel geweest zijn. Hier is ook 'ineens' bijna het hele gebitje vol. Wij geven standaard de druppels van VSM, dus het gaat hier wel goed nu.
Ah wat leuk dat iedereen haar zo lief vond.

@ Moa: Ik herkende je meteen hoor :) . Wat leuk hè dat geklets. Dochter kan er ook wat van. Het gaat ineens zo snel! IK ben in voor een meeting, leuk!

@ Elektra: Haha, ja ik zag dit topic vandaag weer en toen dacht ik, hmm, ik ben ook eigenlijk geen voorjaarsmoeder, haha. Hier gaat het ook zo snel. Vooral dochter zegt ook echt álles na. Wat een leuke nieuwe fase weer.
Het schijnt dat kinderen tussen 1,5 en 2 jaar ineens zoveel woorden leren en ook straks 3 woordenzinnetjes zeggen. Zo leuk!

@ CCC; Ik hoop dat je mee blijft schrijven! Ik vind het gebarentaal ook heel bijzonder. Heeft ze het goed onder de knie? Haha en ook al zo'n kletskous.

@ Choco: Leuk dat je er weer bent. Ik dacht laatst al dat jij het was ;) . Dat geklets is hier ook ineens zoveel meer geworden. Dus dat gaat zo snel. Ik vind het ook niet erg om een stukje te rijden. Dat zal het voor mij sowieso wel worden.

@ All: Hier gaat het echt zo leuk met de kindjes. Kom ik weer klef doen, maar ik wat kun je toch veel van die kleine mopjes houden. Normaal ben ik heel nuchter hoor, haha.
Het gaat heel erg goed met ze. D ( dochter vanaf nu ;) ) kletst ook echt heel erg veel. Ze zegt alles na. En ze gaat nu ook gerichter spelen. Pop in de wagen en rondjes lopen, pop kusjes geven enz. Eerder raakten ze het speelgoed bijna niet aan. Ook kopieert ze mij heel erg. Dan pakt ze een doekje en gaat de tafel of de vloer schoonmaken en als ze haar speelgoedtelefoon heeft, voert ze hele 'gesprekken', haha.
Verder is ze heel erg makkelijk en heel erg lief en soms heeft ze ook erg haar eigen willetje en ze kan heel hard gillen ( als ze iets leuk vindt, of juist niet ).

Z gaat ook zo goed. Die is niet zo van alles nazeggen. Maar weer meer van dingen benoemen ( die wij 'geleerd' hebben ), zoals auto, lamp, tafel enz. Heel leuk om dat verschil te zien.
Hij voert ook hele 'gesprekken', maar echt heel anders dan D. Echt een jongetje. En hij loopt niet met de pop rond, maar rijdt nu meer met een autootje en ook de bal is favoriet.
Oja en hij is echt gék op dansen. Zodra hij muziek hoort, gaan zijn handen in de lucht en gaat hij dansen en rondjes draaien, haha. D ook hoor, maar als je dan kijkt, wordt ze ineens verlegen.
Het is een enorme lieve knuffelkont. Het enige wat hij doet, wat niet leuk is, is zijn zus duwen en slaan en hij weet niet wanneer hij moet stoppen met stoeien bijv.
Het is soms wel lastig, omdat hij van nature heel erg lief en bescheiden is en dan ineens haalt hij uit, uit het niets. Of hij rent ineens op haar af.
Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
Afbeelding
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 01 Sep 2013 22:42

Re: Voorjaar 2012 mama's

Ze dronk een tijdje veel minder snachts, maar dr laatste tijd weer erg vaak. Drinken vind ik niet erg, ook niet in de nacht, maar ze dronk dan niet rustig maar wilde van de ene borst naar de andere en weer terug. En dat dan een aantal keer. Dat heeft mij doen besluiten de nachtvoedingen af te bouwen. Ik had verwacht dat dat heel moeizaam zou gaan, maar ze is maar 1 voeding echt heel erg en ook lang boos geweest, daarna af en toe wat verdrietig maar nooit meer dan een paar minuten. Het gaat steeds beter nu. Ik heb dit artikel als inspiratie gebruikt: http://drjaygordon.com/attachment/sleeppattern.html
Ik geef haar snachts wel nog water, maar geen borst meer. Zelf heb ik ook wel eens dorst snachts. Na een paar slokjes slaapt ze dan weer verder. De eerste nachten werd ze nog wel regelmatig wakker, de laatste nachten meestal nog maar 1 keer, ergens tussen 3 en 5. En dit vind ik prima zo.
Ik ben inderdaad ook even weg geweest, dus het kan kloppen dat je me een tijdje niet hebt gezien. Ik vond het hier alleen toch te gezellig om met forummen te stoppen :)
februari 2012
november 2015
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 01 Sep 2013 22:49

Re: Voorjaar 2012 mama's

Oh Lana, dat kopieergedrag is heel herkenbaar! En zo leuk! Ramen wassen, poetsen, harken, stofzuigen, opruimen, dansen, mee doen met liedjes, geweldig vind ik het, en ik blijf me verbazen over wat ze daarin allemaal al kan.
Lastig, dat je zoontje af en toe te ver gaat. Dat zit m denk ik in temperament en hij zal daarin nog grenzen moeten leren kennen. Ik heb er geen ervaring mee, maar zou hem denk ik elke keer weer oppakken, uitleggen dat het niet fijn is en pijn doet. Wellicht daarna even afleiden.
februari 2012
november 2015
<<

Anoniem26

Bericht 01 Sep 2013 23:10

Re: Voorjaar 2012 mama's

Leuk dat er weer een topic is. Ik ga alles even lezen en proberen wat mee te schrijven, maar meestal kan ik dit niet bij houden :oops: En heb het deze week ook even erg druk met de verhuis voor zondag.

Ik zag al wel het woord meeting voorbij komen dat wil ik wel!
<<

Tiramisu

Kwebbel

Berichten: 450

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:06

Bericht 01 Sep 2013 23:31

Re: Voorjaar 2012 mama's

Oh en Elektra, nog even een aanvulling op het snachts-drinken-verhaal; het is pas een probleem wanneer je het zelf zo ervaart. Op zich is het geen vreemd gedrag voor een dreumes. Zelf kon ik het, vooral door de manier waarop het ging, niet zo goed meer hebben. Ik kan me voorstellen dat het voor H omdat je overdag ook werkt ook echt even 'mama-tanken' is, maar fysiek gezien kan een kindje van 1.5 wel zonder nachtvoeding. Wel kunnen die nachtvoedingen belangrijk zijn voor je productie. Je moet hierin doen wat voor jou goed voelt.
T is sinds we de nachtvoedingen hebben gestopt wel overdag veel vaker gaan drinken, en daarin ook wat ongeduldiger. Dat zal een fase zijn denk ik, er even zeker van zijn dat het overdag toch echt nog wel mag.
februari 2012
november 2015
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Sep 2013 23:39

Re: Voorjaar 2012 mama's

Choco* schreef:Oh Lana, dat kopieergedrag is heel herkenbaar! En zo leuk! Ramen wassen, poetsen, harken, stofzuigen, opruimen, dansen, mee doen met liedjes, geweldig vind ik het, en ik blijf me verbazen over wat ze daarin allemaal al kan.
Lastig, dat je zoontje af en toe te ver gaat. Dat zit m denk ik in temperament en hij zal daarin nog grenzen moeten leren kennen. Ik heb er geen ervaring mee, maar zou hem denk ik elke keer weer oppakken, uitleggen dat het niet fijn is en pijn doet. Wellicht daarna even afleiden.


Haha, ja zo leuk hè! Ik verbaas me daar ook echt over hoor, zo snel als ze alles oppakken.
Ik ben wel heeeeel erg benieuwd naar je meisje nu!

We halen hem ook uit de situatie en leggen uit dat het niet mag. Dan neem ik hem meestal mee naar het andere speelgoed, een stukje verder weg. Alleen is het zo dat hij gaat lachen als ik hem weghaal en als ik wegloop, rent hij als een dolle stier terug ;) .
Het is zo gek, want hij heeft juist wel een rustig en lief karakter, hij kan goed rustig spelen en als hij rozijntjes of een cracotte heeft, deelt hij altijd met zijn zus.
Op zich hoort het wel bij de leeftijd natuurlijk en wij kunnen er wel goed mee omgaan. Hij hoeft niet altijd lief te zijn natuurlijk. Maar het vervelende is dat hij dan zijn zus pijn doet.
Afbeelding
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 01 Sep 2013 23:40

Re: Voorjaar 2012 mama's

Puggle schreef:Leuk dat er weer een topic is. Ik ga alles even lezen en proberen wat mee te schrijven, maar meestal kan ik dit niet bij houden :oops: En heb het deze week ook even erg druk met de verhuis voor zondag.

Ik zag al wel het woord meeting voorbij komen dat wil ik wel!


Ja jij hebt wel iets anders aan je hoofd :D .
Heel leuk! Dus zondag willen jullie er gaan wonen?
Afbeelding
<<

Anoniem26

Bericht 01 Sep 2013 23:48

Re: Voorjaar 2012 mama's

_Lana_ schreef:
Puggle schreef:Leuk dat er weer een topic is. Ik ga alles even lezen en proberen wat mee te schrijven, maar meestal kan ik dit niet bij houden :oops: En heb het deze week ook even erg druk met de verhuis voor zondag.

Ik zag al wel het woord meeting voorbij komen dat wil ik wel!


Ja jij hebt wel iets anders aan je hoofd :D .
Heel leuk! Dus zondag willen jullie er gaan wonen?


Ja maar forum moet ook bij gehouden worden hè ;)
Klopt zondag gaan we over. Als goed is donderdag schilderwerk echt af en dan poetsen.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 02 Sep 2013 09:22

Re: Voorjaar 2012 mama's

Dan nu op het nieuwe forum toch maar weer actiever meeschrijven! Een actieve meelezer ben ik wel, wat ik lastig vind is om op alle reacties te reageren. Ben dan altijd bang dat ik iemand vergeet en dat vind ik zelf ook altijd jammer, als niet regelmatig poster komt het namelijk vaak voor dat mijn reacties overgeslagen worden. Genegeerd is een groot woord, zo voelt het wel soms. Mijn gevoelige ikke! Dus, actiever meeschrijven om ook mijn bijdragen te kunnen leveren!
Even bijpraten, ik heb een zoontje dat net zo oud is als de dochter van CCC. Een druk baasje dat de wereld maar wat interessant vindt en dus actief op onderzoek uit gaat. Kruipen kan hij als de beste, hij is ontzettend snel. Lopen is iets waar hij nog geen zin in heeft, zelf gaan staan lukt inmiddels wel en aan de hand of langs de tafel lopen kan hij ook. Hij brabbelt de oren van je hoofd, niets verstaanbaar. Opdrachten begrijpt hij maar al te goed, ga maar zitten-ga staan-pak je drinken-geef maar aan mij-aai de poes-waar zijn de vogels? etc. Haren kammen met een borstel, tanden poetsen met een tandenborstel ook die linken legt hij. Zo trots als ik ben kan ik nog wel even verdergaan, toch roept mijn werk mij nu dus ga ik gauw aan de gang! Op naar een actief topic op het nieuwe forum!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 02 Sep 2013 10:55

Re: Voorjaar 2012 mama's

-
Laatst gewijzigd door CCC op 19 Nov 2013 15:26, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 02 Sep 2013 12:36

Re: Voorjaar 2012 mama's

Ja Puggle, dat is helemaal waar :D .

@ Plien90: Leuk dat je ( weer ) mee komt schrijven en hopelijk blijf je lekker meeschrijven. Wat was je vorige naam? Wat fijn dat het zo goed gaat met je zoontje. Je klinkt als een hele trotse mama :D .

@ CCC: Wat heerlijk dat je bijna vrij bent. Wij hebben nu ook 3 weken vrij. Gaan jullie nog weg?

@ All: Leuk om weer eens te kletsen hier. We hebben elkaar straks hard nodig tijdens de 'pré' peuterpubertijd, hahaha, of hebben we de illusie dat onze kindjes altijd van die dotjes blijven? :lol:
Erg leuk in ieder geval om weer wat van jullie te horen.
Afbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers