Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wel/niet doorslikken pil

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Aug 2014 21:30

Wel/niet doorslikken pil

Gisteren had ik een doorbraakbloeding en veel buikpijn die vandaag helemaal over is. Het lijkt dus niet echt door te zetten. Ik heb gisteravond de laatste pil van de strip geslikt. Ik heb vanavond dus de keus voor het wel of niet beginnen van de strip. Ik ga binnenkort een paar dagen weg en ik wil liever niet ongesteld zijn.

Wat zouden jullie doen: nieuwe strip starten vanavond of een stopweek?
Laatst gewijzigd door Girli op 11 Aug 2014 21:36, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Aug 2014 21:34

Re: Wel/niet doorslikken pil

Ik zit met hetzelfde en heb besloten om toch een stopweek te doen.
Misschien niet relaxt om (nog een beetje) ongesteld te zijn op Lowlands, maar ik denk maar zo, die doorbraakbloeding is er niet voor niks. Voelt voor mij toch beter om dan maar gewoon even een stopweek te doen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem173

Bericht 11 Aug 2014 21:36

Re: Wel/niet doorslikken pil

Gewoon doorslikken meestal houdt bij mij een bloeding vanzelf op.
Laatst gewijzigd door Anoniem173 op 11 Aug 2014 22:12, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 11 Aug 2014 22:11

Re: Wel/niet doorslikken pil

Ik weet niet wanneer binnenkort is, maar de pil kun je best een maand doorslikken.
Een doorbraakbloeding had ik vaak ook maar een dag, daarna was het over.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Aug 2014 22:16

Re: Wel/niet doorslikken pil

De vorige keer had ik ook een doorbraakbloeding en dat resulteerde in een week lang ongesteld zijn.

Op dit moment neig ik toch wel naar doorslikken. Als ik dan een doorbraakbloeding krijg baal ik verschrikkelijk, maar "gegarandeerde" ongesteldheid door een stopweek zie ik nog minder zitten.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 11 Aug 2014 22:22

Re: Wel/niet doorslikken pil

Oh, ik heb je waarschijnlijk verkeerd begrepen. Ik krijg nl alleen een doorbraakbloeding als ik 2 of 3 strippen achter elkaar door slik. Dacht dat dat in jouw geval ook zo was.
Als het binnen 1 strip is zou ik denk ik wel doorslikken.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 11 Aug 2014 22:56

Re: Wel/niet doorslikken pil

Gisteren had ik overdag een bloeding. Gisteravond slikte ik de laatste pil van de eerste strip.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers