Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke kortingen en aanbiedingen topic

<<

Swampy

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 361

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 11 Aug 2014 21:38

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Maar zijn Lidl luiers wel wat dan? Ik vind kruidvat al wat stug nl maar pampers weer zo duur:)
Grote man 31-08-2010
Klein prulleke 12-05-2014

Holagirl
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 11 Aug 2014 21:45

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

AH eigen merk nu 2e pak voor de helft (ook allerlei andere baby artikelen dacht ik). Vind die luiers ook wel fijn. Ik haal meestal de 80 stuks verpakkingen voor 20 euro ben je dan ongeveer klaar en 160 luiers rijker.
<<

Anoniem144

Bericht 11 Aug 2014 21:46

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Bij bol.com 50% korting op veel kleding, ook veel leuke kleding van Noppies.
Ik heb trouwens nog nooit eerder gezien dat ze kleding verkopen bij bol.com.
<<

Anoniem 82

Bericht 11 Aug 2014 21:47

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik zag het vandaag bij de Lidl! Ik heb gelijk wee wat luiers meegenomen, wij gebruiken ze altijd van de Lidl tegenwoordig. Bij dochter tig merken geprobeerd en bleven toch meestal pampers gebruiken, tot ik op een gegeven moment tegen het einde van de luierperiode overdag deze heb geprobeerd. Voor de nacht heeft ze nog een luier en nog steeds Lidl. Bij zoon eerst even pampers gedaan in de kleinste maten, ze zijn er namelijk pas vanaf maat 3. Maar ik vind ze prima en gebruik niet anders meer,
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 11 Aug 2014 21:50

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Wij hebben ze op vakantie gebruikt en beviel ons prima!
<<

Dolphinne

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2388

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 11 Aug 2014 22:13

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik heb vandaag ook ingeslagen bij de lidl. Vind ze net zo fijn als van de kruidvat!
Heb nu 4 pakken gekocht. Even kijken hoe we deze week uitkomen, anders haal ik er nog meer bij.
Afbeelding
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 12 Aug 2014 14:29

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Star007 schreef:Bij bol.com 50% korting op veel kleding, ook veel leuke kleding van Noppies.
Ik heb trouwens nog nooit eerder gezien dat ze kleding verkopen bij bol.com.

Is sinds een week of 2 geloof ik. Zijn een samenwerking aangegaan met brandkids.nl of .com
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem123

Bericht 12 Aug 2014 16:04

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Lidl ben ik ook goed te spreken over. Ik ga ze ook even inslaan.

Morgenavond kun je extra korting krijgen op pampers als je de bonnetjes uit de folder hebt. 50% korting tussen 17:00-20:00 uur. Ook zaten er 3 20% kortingsbonnen bij voor overige dingen.
<<

Anoniem74

Bericht 13 Aug 2014 19:17

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Heb alle drie kortingsbonnen bij het kruidvat in kunnen leveren.

2x Playmobil en 1x grote emmer stoepkrijt. Totaal 13,95 (oorspronkelijk 27,98). Op Playmobil gold ook 2de halve prijs, dus extra korting.
Gaat allemaal in de cadeautjesbak op zolder
<<

Mickey

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1533

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 13 Aug 2014 19:45

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik rond 17.30 naar de kruidvat met F, voor luiers voor hem (huismerk) en pampers voor de baby (vond kruidvat helemaal niks toen F nog zo mini was). Heb alleen luiers voor F meegenomen, pampers hadden ze alleen nog in maat 5+, da's een beetje groot voor een pasgeboren baby... En dan was ik al op tijd, maar helaas.
Wel nog wat andere prulletjes meegenomen, oa een Planes vliegtuigje en voor mn oppaskindjes beide een stickerboek.
07.12.2011
11.12.2014
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 13 Aug 2014 20:46

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Wij hebben ons doodgelachen :yes:

Y. is bij opa en oma aan het logeren, dus gingen mijn vriend en ik gezellig wokken bij de chinees. Die zit dus tegenover de Kruidvat. Mensen liepen te sjouwen, niet normaal! Niet alleen kwamen er ik weet niet hoeveel pakken luiers naar buiten, maar het toiletpapier was ook zwaar favoriet zagen we. Gewoon serieus met 12 pakken liepen de mensen de winkel uit en nog proberen dat op de fiets mee te krijgen :laughcry:

Ons avondje uit was in ieder geval geslaagd, dankzij de Kruidvat :thumbup:
Afbeelding
<<

Anoniem74

Bericht 13 Aug 2014 20:48

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

haha :) en je kwam zelf niet in de verleiding om even het KV binnen te stappen :D

Hier was het heerlijk rustig om half 8, anders was ik ook niet gegaan. Het is al zo'n klein filiaal...dan is het helemaal hutjemutje....vreselijk.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 13 Aug 2014 20:57

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Nee hoor haha. We zaten heerlijk te eten en om 20 uur zat ik nog aan het toetje :smile:

Er moest ook echt een medewerker voor de deur gaan staan dat er niemand meer naar binnen mocht, want mensen bleven kopen. Hele families allemaal met pakken wc papier :yes:
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 13 Aug 2014 21:10

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Mijn zoontje is weg van bussen en bij mijn ouders heeft hij een hele mooie bus.

Die zag ik in het krantje staan, stuk goedkoper dan in speelgoedwinkel. Dus ik om half 6 naar de kruidvat, kon ik de bus niet vinden. 100 keer schap langs gelopen en mijn zoontje riep maar bus bus bus.. Ik zo waar zie jij de bus, had hij hem wel gevonden, stond er nog 1 achteraan in het schap. Beetje jammer dat hij hem zag, wilde het als kadotje geven op vakantie, nu kon dat niet meer.

Gelijk maar 3 mid pakken luiers meegenomen. 2+1 gratis. Wij gebruiken altijd huiswerk. Overgings waren de pampers hier ook helemaal op, behalve new Born.
Het was echt meeeega druk. Stond zeker 20 minuten in de rij. Gelukkig kon zoon zich vermaken met de bus, want anders dan had hij het geduld niet gehad.
<<

Cinderella

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 297

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:23

Bericht 13 Aug 2014 21:13

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Hier stond de rij voor de kassa door de hele winkel heen. Ben maar weer snel omgedraaid.
J. 07-11-2012
<<

Anoniem113

Bericht 14 Aug 2014 12:06

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik heb net even AH luiers ingeslagen. 2x voordeelpak 3 en 2x voordeelpak 5.

We hebben vaak Pampers gekocht maar AH gebruiken ze op de opvang en deze zitten altijd goed bij T. Ik stap nu ook over ook al kocht ik ze steeds in de aanbieding eigen merk blijft toch goedkoper.
<<

Tsjip

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1323

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 14 Aug 2014 17:46

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Hier waren de Pampers om 17.00 uur al op. Ik had ook niet anders verwacht van onze Kruidvat....
04-12-2013
03-05-2016



Instagram: Huis4_
<<

Anoniem106

Bericht 14 Aug 2014 18:24

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Dit staat op de facebookpagina van Kruidvat:

Tijdens de Extra Goedkoopavond waren de Pampers uit de actie in veel winkels in korte tijd uitverkocht. Wij bieden je onze oprechte excuses aan als jij de luiers niet kon kopen. Wij hebben dubbel zoveel luiers aan onze winkels geleverd als tijdens onze meest succesvolle actie. Ondanks dat heeft de vraag naar de Pampers onze voorraad in de winkels overtroffen. Veel klanten hebben van het voordeel kunnen profiteren, maar wij vinden het natuurlijk heel vervelend als dat voor jou niet gold. Wij bieden je dan nogmaals onze excuses aan.
<<

Anoniem74

Bericht 14 Aug 2014 19:16

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Ik denk dat personeel met jonge kids ook wel in heeft geslagen, dus dat zal al niet in de winkel terecht zijn gekomen...
<<

Lou77

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 62

Geregistreerd: 31 Mei 2014 20:17

Bericht 14 Aug 2014 19:44

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

TIP; ga de volgende keer om 16.50 uur. Ik kon zo rustig een paar pakken pampers pakken en wachten tot het 17 uur was.
Dochter 24-01-2014
<<

Anoniem61

Bericht 24 Aug 2014 07:38

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Vanaf morgen bij de Scapino elk 2de kinder artikel met 50% korting. En er zijn echt onwijs veel leuke en mooie leren schoenen dit jaar!!! Een echte aanrader
<<

Anoniem151

Bericht 25 Aug 2014 10:33

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Deze week zijn er bij de Hema wat leuke aanbiedingen, o.a. rompers 2+1 gratis en slaapzakken 20% korting

Bij de Kruidvat weer wat Bambino spul
<<

Anoniem123

Bericht 25 Aug 2014 18:35

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

De zwemluiers zijn in de aanbieding bij de kruidvat. 2 pakken voor 9 euro ipv ruim 12 euro.

De luiers bij de DA zijn 1+1 gratis. Ook krijg je er nog een klein tubetje weleda badspul bij voor een baby/kind.
<<

Fiene

Bericht 25 Aug 2014 19:28

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Is er toevallig iemand die een paar Lidl luiers ( maat 4+ of 5) zou willen ruilen tegen een paar Kruidvat luiers vd zelfde maat? Ik ben erg benieuwd naar de Lidl luiers.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 25 Aug 2014 20:06

Re: Leuke kortingen en aanbiedingen topic

Blue Phone schreef:Deze week zijn er bij de Hema wat leuke aanbiedingen, o.a. rompers 2+1 gratis en slaapzakken 20% korting

Bij de Kruidvat weer wat Bambino spul


Handig. Bedankt!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers