Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


HaakBrei&Borduur Topic

<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 18 Sep 2013 12:53

Re: Haak&Brei Topic

Oeh gaaf, dankje :D
Ik ben benieuwd hoe lang je er over doet :)
Afbeelding
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 18 Sep 2013 12:57

Re: Haak&Brei Topic

Lang! Want ik haak niet zo snel en niet zo lang achter elkaar én ik heb nog een aantal andere projecten liggen dus de tas heeft niet de hoogste prioriteit!
<<

Anoniem12

Bericht 18 Sep 2013 13:00

Re: Haak&Brei Topic

Ik heb bijna een Karel de Kikker (met 2 zwembanden) klaar en daarna ga ik een geitje maken! Daarna wat sjawls op bestelling, genoeg te doen dus. En ondertussen wil ik beginnen aan de kerststal!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 18 Sep 2013 13:03

Re: Haak&Brei Topic

Twee zwembanden??? :D
<<

Anoniem12

Bericht 18 Sep 2013 13:04

Re: Haak&Brei Topic

Sjaantje schreef:Twee zwembanden??? :D

Ja, een roze en een blauwe, voor een baby waarvan het geslacht nog niet bekend is!
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 18 Sep 2013 13:07

Re: Haak&Brei Topic

Rush schreef:
Sjaantje schreef:Twee zwembanden??? :D

Ja, een roze en een blauwe, voor een baby waarvan het geslacht nog niet bekend is!

Klinkt logisch! Zo heb ik dat ook gedaan met de muts van Guido Ooievaar, al wist ik uiteindelijk toch het geslacht al voordat ik Guido kado heb kunnen doen dus het blauwe mutsje ligt hier nog in de kast te wachten tot ie ooit gebruikt kan worden :D
<<

Anoniem12

Bericht 18 Sep 2013 13:08

Re: Haak&Brei Topic

Jaaa dat is ook leuk! Ik haak deze in opdracht, dus het maakt me niet zoveel uit. Zo`n band is ook zo klaar. Moet alleen nog even de oogjes op beide borduren en wat stippen haken.
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 18 Sep 2013 13:25

Re: Haak&Brei Topic

Kennen jullie trouwens dat gevoel van zó veel leuke dingen zien dat je gewoon geen idee hebt waar je mee zou kunnen beginnen? Ik heb in de bieb een aantal leuke boekjes gehaald en kan alleen maar denken: "oooh die wil ik haken, en die ook en die en die en die en die..."
<<

Anoniem205

Bericht 18 Sep 2013 13:27

Re: Haak&Brei Topic

Valt bij mij gelukkig wel mee. En meestal ben ik maar met 2 projectjes tegelijk bezig. Dat is nog te overzien. Ik vergeet af en toe alleen met welke naald ik haak :D
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 18 Sep 2013 13:28

Re: Haak&Brei Topic

Oreo schreef:Valt bij mij gelukkig wel mee. En meestal ben ik maar met 2 projectjes tegelijk bezig. Dat is nog te overzien. Ik vergeet af en toe alleen met welke naald ik haak :D

Ja dat had ik laatst ook! Heb toen alle projectjes in een eigen gripzakje gedaan en een briefje erbij met welke naald en welke kleurnummers ik aan het haken was :D
<<

Anoniem205

Bericht 18 Sep 2013 13:31

Re: Haak&Brei Topic

briefje met haaknaald is een goed idee! kleurnummer doe ik dan weer niet, mik gewoon de bol in het zakje :D
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 18 Sep 2013 13:38

Re: Haak&Brei Topic

Ik schrijf alles op in een 'haakboekje' ook met de naald er bij en per onderdeel welke toer ik ben.
Behalve bij kussens en dekens, die kan ik bijna blind haken.
Afbeelding
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 18 Sep 2013 14:47

Re: Haak&Brei Topic

Het klinkt mss heel stom maar is het lastig om met twee linkerhanden, en weinig concentratie op dit moment, twee vlinders te haken? Een qua formaat dat hij mooi in portomonnee ofzo past en een iets groter zodat hij bij mam in de kist mee kan? Of is er mss iemand die zegt, dat wil ik wel voor jullie maken op (heel?) korte termijn, want ik vermoed niet dat het nog lang duurt voor ze overlijdt..
<<

VeryCherry

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 213

Geregistreerd: 06 Sep 2013 09:55

Bericht 18 Sep 2013 14:56

Re: Haak&Brei Topic

Zeg maar wat je hebben wilt :)
Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 18 Sep 2013 15:42

Re: Haak&Brei Topic

Tnx Sjaantje, ik ben echt super blij!!!!

Afbeelding
Afbeelding
<<

Sjaantje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:48

Bericht 18 Sep 2013 22:57

Re: Haak&Brei Topic

Heel graag gedaan, Aziraphale!
<<

Kiwi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 480

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:20

Bericht 19 Sep 2013 06:15

Re: Haak&Brei Topic

VeryCherry schreef:Zeg maar wat je hebben wilt :)


je hebt pm ;) dankjewel alvast! :heart:
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 19 Sep 2013 07:02

Re: Haak&Brei Topic

Dat telefoonhoesje is echt geweldig! Leuk gedaan Sjaan!

Er werd hier iets gezegd van zoveel leuk dingen zien die je nog wilt maken. Zooo herkenbaar! Ik begin dan aan iets maar heb vaak het geduld niet om het tot in detail af te werken :laughcry: gelukkig maak ik veel cadeautjes, dus dan moet ik wel. Maar er liggen nog wel aardig wat projectjes die nog afgemaakt moeten worden...
december 2016
juli 2019
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 19 Sep 2013 19:28

Re: Haak&Brei Topic

Oh dat van al die leuke dingen zien en en willen haken is ook héél herkenbaar! Vreselijk irritant, meer ideetjes dan tijd :nopompom:

Dat telefoonhoesje is zo leuk geworden Sjaan! :heart: Veel plezier er meeAziraphale!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Anoniem72

Bericht 19 Sep 2013 21:14

Re: Haak&Brei Topic

Rush schreef:Ik heb bijna een Karel de Kikker (met 2 zwembanden) klaar en daarna ga ik een geitje maken! Daarna wat sjawls op bestelling, genoeg te doen dus. En ondertussen wil ik beginnen aan de kerststal!


Ik ben benieuwd naar het geitje :dance:
<<

Anoniem12

Bericht 19 Sep 2013 21:19

Re: Haak&Brei Topic

Jaaa ik heb er ook veel zin in! Morgen beginnen!
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 19 Sep 2013 21:27

Re: Haak&Brei Topic

Rush schreef:
Sjaantje schreef:Twee zwembanden??? :D

Ja, een roze en een blauwe, voor een baby waarvan het geslacht nog niet bekend is!


Leuk! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat! (Niet voor mijzelf ;) )
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Anoniem123

Bericht 20 Sep 2013 06:44

Re: Haak&Brei Topic

Sjaantje schreef:Heel graag gedaan, Aziraphale!

Wat lief van je Sjaantje en mooi gehaakt!

Ik ben bezig met een muts voor S. Nu een normale blauwe muts, gisterenmiddag begonnen en nu al bijna af. Haakt erg makkelijk. Ook gisteren twee dingen gehaakt voor een waxinelichtjehouder. Heb de smaak weer helemaal te pakken :cheering:
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 20 Sep 2013 08:02

Re: Haak&Brei Topic

Mooi hoesje, leuk gedaan!

Angela, ja er staat een ezel in het kerstboekje, een hele schattige, als hij af is zal ik hem showen!

SarahKey, welke steek gebruik je voor de muts?
<<

Anoniem123

Bericht 20 Sep 2013 09:37

Re: Haak&Brei Topic

Eigenlijk vooral stokjes.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron