Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kroatië, wie wil helpen zoeken?

<<

Anoniem87

Bericht 08 Aug 2014 20:30

Kroatië, wie wil helpen zoeken?

We zitten erover te denken om begin september toch nog een weekje naar de zon te gaan, naar Kroatië. Wel met het vliegtuig.. Maar ik kan bijna niks vinden tot nu toe! Wie helpt mee zoeken?

- Periode 6/9 t/m 13/9
- Maximaal 500 meter van het strand
- Liefst zandstrand, iig geen betonnen platen
- Maximaal 1000 meter van het/een centrum
- Wel een beetje een knap hotel/appartement
- Maximaal €1200 totaal

Heb tot nu toe alleen Hotel Park Plaza in Medulin gevonden, maar in Medulin schijnt niet zoveel te beleven te zijn. Iemand daar toevallig ervaring mee?

We kunnen ook los vliegtickets naar Pula boeken trouwens voor €300, dus als iemand tips heeft voor een hotel oid daar in de buurt mag dat ook!
<<

Anoniem286

Bericht 09 Aug 2014 16:34

Re: Kroatië, wie wil helpen zoeken?

Hotel katarina in rovinj vond ik erg leuk, zit je echt vast aan die data? Via neckermann vanaf 8/9 1 week met vloeguig en halfpension 420 pp. O shit, zonder vliegtuig zie ik nu. Ipad, pff

Edit: via arke.nl wel, 6/9, 8 dagen, 1128 euro. Laatste kamer. :)
<<

Anoniem147

Bericht 09 Aug 2014 19:01

Re: Kroatië, wie wil helpen zoeken?

Je kunt ook ticketspy in de gaten houden. Daar komen vaak ook aanbiedingen voorbij. Laatst stonden Kroatië en Macedonië er ook tussen.

Ik weet niet hoe erg je aan Kroatië vast zit, maar er staat nu een super leuk boutique-achtig hotelletje (een 8,2 met 94 reacties) op in Turkije. Heel anders dan Kroatie haha, maar meer het idee dat je goede aanbiedingen kunt scoren via Ticketspy.
Afbeelding

8 dagen, vertrek op 5 september (Rotterdam-Antalya)
Halfpension, 2 persoonskamer

Totaal €766,50 (€383,25 per persoon).


Zoiets stond er een weekje geleden dus ook voor Macedonië op. Kroatië komt vast ook wel weer terug.
<<

Anoniem87

Bericht 10 Aug 2014 10:37

Re: Kroatië, wie wil helpen zoeken?

Ik zit wel echt aan die datum vast, 5 sept is m'n laatste werkdag en de 15e begin ik bij m'n nieuwe werk.

Highway thanks voor de tip! Ziet er schattig uit en goede prijs (zou dan voor halfpension gaan). Ga het overleggen!

Ik vind die van Ticketspy er wel schattig uitzien Marni, maar kan hem niet vinden? Oh wacht wel, maar alleen op zondag vertrek vanaf Amsterdam, kan nergens op zaterdag vanuit Rotterdam vinden.
<<

Anoniem147

Bericht 10 Aug 2014 15:06

Re: Kroatië, wie wil helpen zoeken?

Elin schreef:Ik zit wel echt aan die datum vast, 5 sept is m'n laatste werkdag en de 15e begin ik bij m'n nieuwe werk.

Highway thanks voor de tip! Ziet er schattig uit en goede prijs (zou dan voor halfpension gaan). Ga het overleggen!

Ik vind die van Ticketspy er wel schattig uitzien Marni, maar kan hem niet vinden? Oh wacht wel, maar alleen op zondag vertrek vanaf Amsterdam, kan nergens op zaterdag vanuit Rotterdam vinden.


Ik heb op de link van ticketspy geklikt. Dan kom je hier:

http://www.arke.nl/vakantie/turkije/tur ... er#prijzen

Daarna heb ik de datum eerst aangepast naar september 2014 i.p.v. oktober. Als je dan klikt op 'later' dat pijltje bij die data naar rechts kun je de luchthaven wel kiezen. Zo kwam ik op die data die ik je gaf vanaf Rotterdam.

Maar ik zie dat hij uitverkocht is. Je kunt alleen nog maar boeken vanaf de 9e en dan is het ineens €525,- per persoon.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers