Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk iets.

<<

Anoniem78

Bericht 07 Aug 2014 19:50

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

Gelukkig dat de uitslag goed is.
Mensen zouden je aan de hand van je verhalen hier kunnen herkennen, mensen die stiekem meelezen en die weten dan nu ook het verhaal van je vriendin.
Waarom is dat anders dan iets zonder namen vertellen aan je moeder of wie ook?[/quote]

Ik vind dit echt appels met peren vergelijken. Maar ik ga in dit topic verder niet over dit onderwerp door, ben superblij dat met mijn moeder alles goed is en daar gaat het me om. Het interesseert me verder even geen ene moer wat jij vindt.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 07 Aug 2014 20:11

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

Yare schreef:Gelukkig dat de uitslag goed is.
Mensen zouden je aan de hand van je verhalen hier kunnen herkennen, mensen die stiekem meelezen en die weten dan nu ook het verhaal van je vriendin.
Waarom is dat anders dan iets zonder namen vertellen aan je moeder of wie ook?


Ik vind dit echt appels met peren vergelijken. Maar ik ga in dit topic verder niet over dit onderwerp door, ben superblij dat met mijn moeder alles goed is en daar gaat het me om. Het interesseert me verder even geen ene moer wat jij vindt.[/quote]

Godallemachtig wat een volwassen reactie. Ik reageer toch ook gewoon netjes naar jou of niet dan. Vind het wel zo normaal dat je dat ook terug doet.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem108

Bericht 07 Aug 2014 20:34

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

JustMeDaan: ik kan ook alles met m'n moeder bespreken, als ik dat zou willen en dat geldt omgekeerd ook. Wij doen dat alleen niet, omdat we beiden de privacy van onze vriendenkring respecteren. Los daarvan vind ik mezelf niet meer of minder dan mijn moeder, maar is ze niet m'n BFF of een vriendin. Gelukkig zou mijn moeder dat ook niet willen en de vriendinnen van mij die haar kennen, gaan uit zichzelf naar haar toe als ze advies willen van iemand met meer levenservaring en wat ze niet met hun eigen moeder kunnen of durven te bespreken. Dat is niet mijn taak.
Als mijn vrienden mij iets toevertrouwen, is hun geheim veilig bij mij. Mijn gevoel kan nooit belangrijker zijn dan wat zij voelen in deze situatie; dat vertrouwen moet niet op lucht zijn gebaseerd.
<<

Anoniem125

Bericht 07 Aug 2014 20:41

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

Helemaal eens met Izar.

Ik heb ook een heel goede band met mijn moeder, maar na dit topic te hebben gelezen ben ik ontzettend blij dat deze band niet gebaseerd is op de roddelverhalen over mijn vriendinnen. We hebben gelukkig veel andere dingen om samen te bespreken.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Aug 2014 08:18

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

Izar schreef:Yare: heb je verhaal over je moeder niet meegekregen, maar wat fijn! Super!!


Hahaha zie reden van het topic/ de OP uberhaupt :smile:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem108

Bericht 08 Aug 2014 11:04

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

Haha, oh jemig. Wat suf! Dat wist ik natuurlijk wel, want dit topic loopt al een tijdje. Had de link ff niet gelegd. Stom! ;-)
<<

Anoniem78

Bericht 09 Aug 2014 11:16

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

JustMeDaan schreef:
Yare schreef:Gelukkig dat de uitslag goed is.
Mensen zouden je aan de hand van je verhalen hier kunnen herkennen, mensen die stiekem meelezen en die weten dan nu ook het verhaal van je vriendin.
Waarom is dat anders dan iets zonder namen vertellen aan je moeder of wie ook?


Ik vind dit echt appels met peren vergelijken. Maar ik ga in dit topic verder niet over dit onderwerp door, ben superblij dat met mijn moeder alles goed is en daar gaat het me om. Het interesseert me verder even geen ene moer wat jij vindt.


Godallemachtig wat een volwassen reactie. Ik reageer toch ook gewoon netjes naar jou of niet dan. Vind het wel zo normaal dat je dat ook terug doet.[/quote]

Je reageert heel netjes ja, betekent niet dat ik mezelf altijd in de hand heb. Als ik me irriteer aan iets of iemand zul je het merken ook. Dan maar onvolwassen, ik vind het vrij onvolwassen om alles tegen je mammie te vertellen, nou daarin verschillen we van mening, discussie gesloten, voor zover die er al was.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3185

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:39

Bericht 09 Aug 2014 13:56

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

Dat ik alles vertel maak jij ervan. Maar wat jij wil hoor. Ben ook wel klaar met je manier van tegen mij spreken/typen.
Succes ermee.
D. 💙14-01-2019💙
<<

Anoniem78

Bericht 09 Aug 2014 15:31

Re: Pissig op vriend, "doorvertellen" van een persoonlijk ie

JustMeDaan schreef:Dat ik alles vertel maak jij ervan. Maar wat jij wil hoor. Ben ook wel klaar met je manier van tegen mij spreken/typen.
Succes ermee.


Top!
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers