Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie pakt de koffers in?

<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 04 Aug 2014 19:42

Re: Wie pakt de koffers in?

Mij vriend en ik pakken allebei onze eigen koffer. Ik pak niet de koffer van mijn vriend in, dat mag hij lekker zelf doen :)
<<

Anoniem 69

Bericht 05 Aug 2014 14:13

Re: Wie pakt de koffers in?

Wij pakken ieder onze eigen koffer in, maar denken wel met elkaar mee.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 18:24

Bericht 05 Aug 2014 19:06

Re: Wie pakt de koffers in?

Mijn vriend reist ivm werk heel veel en moet dan ook voor langere tijd inpakken (voor minsyterns 3 maanden) Dus hij mag gewoon zijn eigen koffer inpakken anders gaat het mis.
<<

Anoniem75

Bericht 05 Aug 2014 19:16

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak altijd alles in
<<

Anoniem99

Bericht 05 Aug 2014 20:08

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik voor een groot deel. Maar dat is ook gewoon omdat ik het leuk vind om te doen.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 06 Aug 2014 00:48

Nou dat kan hij prima zelf!
Ik pak die van mij en onze zoon in en hij zijn eigen koffer.
Afbeelding
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Aug 2014 06:51

Re: Wie pakt de koffers in?

Mijn vriend kan het prima zelf, maar ik vind mezelf wat efficiënter (en ik kan ook het gewoon beter :P). Ik vraag hem zijn spullen op het bed te gooien en vervolgens loop ik 1 rondje door het huis, gooi alles wat ik nodig heb (en wat hij vergeten is) op het bed en vervolgens pak ik het netjes in. Zo vergeet ik nooit wat en ben ik binnen half uur klaar.

Overigens vertrekt mijn vriend 2,5 week eerder voor onze wereldreis en dat is al volgende week! Aaaah. Omdat hij dus nu bij zijn moeder woont hebben we alle kleding daarheen gebracht gisteren en nu moet hij dus na 4 jaar opeens weer zelf zijn koffer inpakken, want als hij vertrekt, dan werk ik (aangezien ik nu echt even geen dag kan missen ivm financien en we toch elkaar 2,5 week later weer zien).
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem280

Bericht 06 Aug 2014 09:13

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak hier de koffers in. wel vraag ik mijn vriend wat hij mee wil hebben. Dit legt hij dan op bed en ik pak het in. Als hij het zelf zou doen zou hij 2 koffers nodig moeten hebben. Vandaar dat ik het doe, aan 1 koffer hebben we dan genoeg.
<<

Anoniem125

Bericht 06 Aug 2014 09:44

Re: Wie pakt de koffers in?

Marsy31 schreef:Overigens vertrekt mijn vriend 2,5 week eerder voor onze wereldreis en dat is al volgende week! Aaaah. Omdat hij dus nu bij zijn moeder woont hebben we alle kleding daarheen gebracht gisteren en nu moet hij dus na 4 jaar opeens weer zelf zijn koffer inpakken, want als hij vertrekt, dan werk ik (aangezien ik nu echt even geen dag kan missen ivm financien en we toch elkaar 2,5 week later weer zien).

Arme jongen :laughcry:
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Aug 2014 11:52

Re: Wie pakt de koffers in?

:palm: Neem aan dat je snapt wat ik bedoel
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem125

Bericht 06 Aug 2014 12:06

Re: Wie pakt de koffers in?

Haha, nou ja, mijn referentiekader is misschien anders, maar iedere volwassen man die ik ken, kan gewoon zelf zijn tas inpakken. Jullie hebben dan ook nog samen allemaal kleding al uitgezocht. Dus nee, ik snap totaal niet wat je bedoelt.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Aug 2014 14:18

Re: Wie pakt de koffers in?

Jouw referentiekader is zeker anders, maar niet in positieve zin altijd naar mijn mening. Die problemen die jij altijd in je vriendenkring tegenkomt of wat jou wel niet overkomt (noem even de cabrio), dat overkomt mij verder nooit. Heb ook geen drugsprobleem of een referentiekader waar dit in voorkomt. Heb vaker het idee dat jij in een sprookjeswereld leeft, waar ongewone dingen voorkomen. Geloof oprecht dat jij enorm gelukkig bent hoor en je doet het vast prima. Toch zou ik voor geen goud willen ruilen, ik wil zelfs niet eens wat van je leren, want ik vind jouw wereldje met name raar. Dus eigenlijk kan het me niet zoveel schelen of jij het begrijpt of niet begrijpt, eigenlijk verdoe ik mijn tijd al door dit naar je te typen. Jij bent gewoon een karakter voor mij op het forum.

ps. ik zeg nergens dat we zijn kleding hebben uitgezocht samen. Omdat we nu geen huis meer bezitten, hebben we gewoon zijn spullen nu allemaal naar zijn moeder gebracht gisteren incl. zijn kleding. En ik heb mijn spullen uitgezocht en deze opgeslagen incl. mijn kleding. :12:
Afbeelding
Afbeelding
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 06 Aug 2014 14:30

Re: Wie pakt de koffers in?

Hier pak ik de koffers in maar daar heb ik gewoon standaard lijstjes voor liggen. Die lijstjes vink ik af en als er nog ruimte over is stop ik wat van mijn spullen in de koffer van mijn man erbij.

Meestal ben ik eerder vrij en heb ik volop tijd om de koffers in te pakken. Toen we op huwelijksreis gingen was ik ziek en heeft mijn man het gedaan maar hij wilde wel graag dat ik erbij kwam zitten zodat ik kon zeggen welke kleding ik mee wilden nemen.
<<

Anoniem125

Bericht 06 Aug 2014 15:56

Re: Wie pakt de koffers in?

Haha, Marsy, zoals jij het opnoemt lijkt mijn leven inderdaad behoorlijk raar, maar het valt allemaal best mee hoor. Ik ga ook gewoon naar de supermarkt, heb nu lasagnesaus opstaan, woon in een heel standaard huis.
<<

Happinaz

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 583

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 06 Aug 2014 16:14

Re: Wie pakt de koffers in?

maar als jullie een half uur van tevoren opstaan, Nougat, wat in je koffer gooit en vertrekt. Hoe doe je dat dan met je kindje?
<<

Anoniem125

Bericht 06 Aug 2014 16:36

Re: Wie pakt de koffers in?

Ze gaat mee, of ze blijft bij een van de opa's en oma's logeren. Ook voor haar kunnen we inmiddels heel snel pakken. Het is gewoon een bepaalde routineklus geworden. Net als dat andere mensen bijvoorbeeld iedere dag op een bepaalde manier weggaan om te gaan wandelen, gaan wij voor een paar nachten weg van huis. No big deal.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 06 Aug 2014 17:43

Re: Wie pakt de koffers in?

We pakken ieder onze koffer in..met een uurtje zijn we wel klaar. Dan vragen we elkaar nog eens alles op te noemen wat we niet moeten vergeten als een soort check. Dan vergeet een van de twee standaard alsnog wel iets, maar dat halen we dan wel op de plaats van bestemming.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Aug 2014 20:39

Re: Wie pakt de koffers in?

Wij pakken ieder onze eigen koffer/tas in, en aan het eind vraag ik aan mijn man of hij zijn zwembroek ook heeft :P (die is hij al meerdere keren vergeten namelijk, dus dat is nu een soort standaardgrapje geworden). Gezamenlijke dingen pak ik meestal, omdat ik meestal een grotere koffer meeneem (mijn man neemt minder mee en heeft genoeg aan handbagaeformaat, dan hoeven we maar 1 koffer in te checken), dus dat past er dan beter in. Ik zou zijn koffer niet eens willen inpakken, ten eerste zou ik veel te veel pakken denk ik, en hoe moet ik nou weten welke kleren hij mee wil nemen? Dat mag hij lekker zelf uitzoeken!
<<

Anoniem315

Bericht 07 Aug 2014 12:21

Re: Wie pakt de koffers in?

Nou, wij hebben net onze weekkendtassen ingepakt (geen koffer, want we gaan met de auto) en hij heeft de zijne gedaan, ik de mijne + spullen voor onze dochter. Ben ik geëmancipeerd of wat?
<<

Mouette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 536

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:07

Bericht 08 Aug 2014 11:43

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik! Man heeft echt een ontzettende hekel aan koffers/tassen inpakken dus dat doe ik voor hem. Uit liefde.
Andersom regelt hij weer de afvalverwerking in huis en gooit dat bakje lasagnesaus wat ik al een week achterin de koelkast 'vergeten' ben (lees: niet meer aan durfde te raken) voor me weg.
Vast heel ongeemancipeerd allemaal, maar wij varen er wel bij. :D
Afbeelding
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 15:29

Bericht 09 Aug 2014 13:11

Re: Wie pakt de koffers in?

Ik pak altijd al een paar dagen van tevoren mijn spullen in en de spullen voor samen (nagelschaartje, EHBO-spullen enzo). Mijn vriend doet het de dag voor vertrek en als hij klaar is gooi ik vaak nog wat van mij in zijn tas, hij heeft altijd plek over :cheering:
Vorige

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers