Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 06 Aug 2014 18:37

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Caro schreef:Whoh Pompoen!! Kippenvel en ik gun het je zo!! Geniet, leef en lach en dan zijn de zorgen over een toekomst wel of niet samen voor latere zorg. Dit is al goed voor jezelf, je vertrouwen in alles en gewoon.. laat het maar even. Je vindt vanzelf de antwoorden die je nodig hebt!

Echt leuk!!


Ja, je hebt gelijk. Gewoon het feit dat iemand mij leuk vind, dat ik weer intiem kan zijn met iemand, dat ik zoiets kan voelen voor iemand anders geeft mij al zo veel. Het geeft me echt een boost, het gevoel dat de wereld weer gaat draaien langzamerhand. En dat neemt niemand me meer af, of het nou wel of niet wat wordt! Ik merk dat dit goed voor me is, dat ik het leven weer wil omarmen. Ik ben eindelijk bezig met de herinneringskist voor A. (die ik ook vooral voor L. wil maken), met zooi opruimen, met dingen regelen, dingen wegdoen, met het zoeken van een edelsmid om een sierraad van onze ringen te maken etc. Kortom, er zit weer vooruitgang in.

En ondertussen is hij gewoon echt ontzettend leuk en lief, kunnen we met elkaar lachen én huilen, kan hij koken én opruimen (daar schort het bij mij nog wel eens aan haha) hebben we heel veel overeenkomsten én ook aardig wat verschillen gelukkig, vind ik hem een leuke papa ook en is hij heel lief voor L. en vind ik zijn dochter echt een schatje.

Kortom, er is zo veel om voor te gaan. Het enige waar ik soms last van heb is een paniekgevoel als het allemaal een beetje te snel gaat voor me. Wat ik overigens deels gewoon zelf doe omdat het zo leuk is.
<<

Leipe Loetje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1278

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 06 Aug 2014 18:46

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Wauw, Pompoen! Ik word helemaal gelukkig van jouw berichtjes. Ik kreeg er een grote glimlach van op mijn gezicht!

Ik word vooral gelukkig als ik na een (werk)dag mijn kinderen weer zie. Die blije koppies en het "MAMMAAAAA!!!"....al was mijn dag nog zo vervelend, daar knap ik het meest van op! Klinkt lekker zoetzappig hè?
2010 & 2012

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 06 Aug 2014 19:30

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Pompoen, wat super leuk! Geniet ervan, het is je enorm gegund.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 06 Aug 2014 19:51

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Pompoen wat super voor je, alvast een heel fijn en romantisch weekend toegewenst!
Travel gefeliciteerd!

Ik weet eigenlijk niet meer wanneer ik me nou écht gelukkig heb gevoeld. Ik zit alweer een poosje niet zo lekker in mijn vel en vind het moeilijk om echt geluk te herkennen. Afgelopen zondag maakten we een heerlijke fietstocht en aten onderweg kibbeling, dat voelde wel even heel erg goed en dacht toen ook nog is dit nou het geluksgevoel? Helaas houden dat soort momenten nooit zo lang aan en overschaduwen even later mijn depressieve gevoelens weer... :(
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Jip

Bericht 06 Aug 2014 20:19

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Toen ik net in de dromende regen aan het hardlopen was
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 06 Aug 2014 20:22

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Ooohhh, Pompoentje! Wat fijn voor je. :) :)
<<

Anoniem74

Bericht 06 Aug 2014 20:27

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Pompoen, wat ontzettend fijn om te lezen. Het is je gegund!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2014 20:39

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Caro schreef:Nu ik terug ben van vakantie, en me besef hoe ver ik wel niet ben gekomen. Voor mijn vakantie was ik he-le-maal kapot, gebroken en op. Nu ben ik weer opgeladen, voel me vrolijk, lekker in mijn vel.. op vakantie heb ik iedere dag gesport, ben ik afgevallen, nu lekker bruin.. én ik ben in een jaar tijd wel mooi uit alle financiele ellende gekomen na mijn scheiding, nieuw huis, nieuwe auto, vast contract .. en nu kan ik lekker gaan genieten!

He heb je een vast contract gekregen, gefeliciteerd! En ja op al het andere wat je noemt, daar mag je trots op zijn!
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2014 20:40

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Zero schreef:Ehm.... Ik gok een jaar of 2 geleden?

:hug:

En deze nog --> :afro:
<<

Anoniem75

Bericht 06 Aug 2014 20:45

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Travel wat leuk een broertje of zusje voor A! Gefeliciteerd!! Hoelang moet je vriend in Januari eigenlijk op uitzending?

En wat fijn om te lezen Pompoen dat je een leuke man bent tegen gekomen! :D
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 06 Aug 2014 20:56

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Wat fijn om te lezen Pompoen, het is je ontzettend gegund!
Travel, gefeliciteerd!
Caro, fijn dat het met jou ook weer beter gaat!
<<

Anoniem185

Bericht 06 Aug 2014 21:22

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Ik voel me nu heel gelukkig, mede dankzij Pompoen haar mooie verhaal!
<<

Anoniem74

Bericht 06 Aug 2014 21:29

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Ik voel me al een paar dagen een heel erg gelukkig mens. Gewoon zoveel als andere mensen voor mij over hebben. Dan denk ik dat het ophoudt bij al het goede dat mijn eigen ouders voor mij over hebben, de één wat minder dan de ander, en dan appen vriendinnen massaal. Waarom ik weer even van de radar ben. Gelukkig snappen ze het nu allemaal. Ben in een goed vriendengroepje terecht gekomen. Echt te super.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Aug 2014 20:06

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Lampenkapje schreef:Ik voel me nu heel gelukkig, mede dankzij Pompoen haar mooie verhaal!


Wat lief!

Ik ben vandaag echt helemaal happy, vanmorgen kwam een vriendin langs, eentje met wie ik op zich nooit heel intensief contact had, maar het laatste jaar eigenlijk nog wat minder. Het was echt ontzettend gezellig, ik merkte dat ik weer kon genieten van zulke afspraken en dat ik ook weer leuke dingen had om over te vertellen hielp daar natuurlijk ook bij :smile: .
Na afloop biechtte ze op dat ze het een tijd lang heel moeilijk had gevonden om bij me op bezoek te komen. Dat ze het af en toe had gedaan omdat ik het waard was en ze me niet op wilde geven, maar dat ze er altijd tegenop zag en het moeilijk vond en niet wist waar ze over moest praten met me. Maar dat ze het nu echt weer heel erg gezellig had gevonden en dat ze graag heel binnenkort weer af wilde spreken.
Ik vond het echt fijn dat ze dat vertelde, daardoor wist ik dat het niet alleen aan mij lag en ik ben zo blij dat ik er weer van kan genieten en dat het me energie geeft in plaats van dat het me energie kost!

Wat zo'n verliefdheid wel niet allemaal kan doen! :love:

(ik wil ook de hele dag zingen: "Love is in the air, Love is in the air... "
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Aug 2014 21:12

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Wow, super Pompoen! Het is je gegund!

Caro, ook fijn om te lezen dat het zo goed gaat!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 07 Aug 2014 22:02

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Wat leuk Pompoen, en wat fijn dat die vriendin eerlijk tegen je was over eerder. En zing maar de hele dag!

Ik was vandaag gelukkig, in de ochtend zonder kindjes naar mijn opa gegaan. Hele dag daar geweest, samen broodje gegeten en koffie gedronken. huis schoongemaakt en gekookt. later kwam mijn man met de kindjes en toen lekker gegeten samen. Mijn oma is een weekje naar mijn tante in Zweden dus wilde hem even gezelschap houden.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem88

Bericht 07 Aug 2014 22:08

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Pompoen, wat fijn, het is je zo gegund!
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 08 Aug 2014 13:48

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Aah pompoen wat schrijf je dat mooi! Zo blij voor je! Fijn ook dat je vriendin zo open erover durfde te vertellen.

Ik ben blij omdat twee vriendinnen als verrassing opeens op de stoep stonden, zoooo leuk!
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 09 Aug 2014 11:28

Re: Wanneer voelde jij je voor het laatst heel gelukkig?

Pompoen, wat ontzettend fijn voor je!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers