Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Foto's digitaal bewaren

<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 08 Aug 2014 13:55

Foto's digitaal bewaren

Ik denk dat mijn externe harde schijf het binnenkort gaat begeven, dus ik zoek een back up.

Hebben jullie je foto's op en externe schijf? Want ik dacht, ik kan het ook op allemaal usb sticks zetten (per jaar ofzo..)..

Ik heb even iemand nodig die mee denkt ;)
Ik ga trouwens de harde schijf waarschijnlijk alleen voor foto's gebruiken.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Aug 2014 14:18

Re: Foto's digitaal bewaren

Ik heb mijn foto's op veel verschillende plekken staan, ben daar echt een beetje neurotisch mee :) Ze staan iig allemaal gebackupt op een externe harde schijf en in de Cloud. Daarnaast hebben we nog een account bij Picturelife, da's ook een soort online opslagmogelijkheid. Werkt heel fijn. Ik zou USB's nog te eng vinden denk ik.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 08 Aug 2014 15:20

Re: Foto's digitaal bewaren

Wat is er eng aan usb's? Ik dacht daar de foto's op te doen en dan in de kluis..
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

Pancake

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 151

Geregistreerd: 05 Sep 2013 07:17

Bericht 08 Aug 2014 17:57

Re: Foto's digitaal bewaren

Wij hebben onze foto's op verschillende harde schijven. We hebben wat kleinere harde schijven waar we meestal direct een back-up op maken en we hebben nog een mega harde schijf waar we ongeveer 2x per jaar nog een extra back-up op maken. Deze grote schijf bewaren we dan op een andere plek. Verder hebben we sinds kort ook nog een NAS waar we ook nog de foto's op willen zetten.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Aug 2014 19:11

Re: Foto's digitaal bewaren

Voor mijn gevoel zijn USB's gewoon nog net wat te gevoelig voor dingen die kunnen misgaan haha :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem304

Bericht 08 Aug 2014 22:21

Re: Foto's digitaal bewaren

Alles online en op een externe HD.

USB sticks gaan bij mij altijd om onbekende reden stuk.
<<

Zero

Bericht 08 Aug 2014 22:30

Re: Foto's digitaal bewaren

Online, harde schijf en/of DVD. USB begin ik niet aan, wordt me te duur.


Ik ben niet echt bang meer voor corrupte harde schijven, veel van die dingen kunnen gefixt worden (kost alleen een vermogen, dus als ik ga twijfelen of eentje binnenkort de geest gaat geven dan ga ik wel bak uppen)
Online vind ik nog altijd het veiligst, maar tegelijkertijd ook het lastigste (duurt lang voordat iets online staat)

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers