Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke maat winterjas

<<

Flinter

Noob

Berichten: 88

Geregistreerd: 30 Jul 2014 20:07

Bericht 08 Aug 2014 09:42

Welke maat winterjas

Stiekem ben ik al aan het kijken voor een winterjas voor mijn dochter. Ik heb een leuke gezien. Ze wordt over een week 1 jaar en is nu 70cm lang. Ze draagt nu maatje 68 en soms 74. Nu ben ik erg aan het twijfelen welke maat ik nodig zal hebben 74 of 80 of toch nog maar even wachten?
<<

Anoniem97

Bericht 08 Aug 2014 09:48

Re: Welke maat winterjas

Als je hem in de winkel hebt gezien dan zou ik hem even passen bij haar en kijken hoe ze zitten. En anders zou ik maat 80 bestellen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 08 Aug 2014 09:56

Re: Welke maat winterjas

Ik zou ook voor 80 gaan, het is nog geen winter, en vind het met winterjassen altijd fijn als ze wat ruimer vallen, voor een dikke trui er onder!
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:54

Bericht 08 Aug 2014 09:56

Re: Welke maat winterjas

Net als Gaia zegt, even passen. Maar zou persoonlijk zelf ook voor 80 gaan. Maar ligt echt helemaal aan merk want het ene merk valt klein en andere merk valt weer groot.

Ik heb er 1 voor zoon van name-it en die valt erg groot waardoor 86 echt ruim zat terwijl hij nu in maat 86 zit.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem255

Bericht 08 Aug 2014 10:09

Re: Welke maat winterjas

Als het mogelijk is gewoon even passen.
Mijn zoon heeft een jas van River Woods. Het is maat 98 en hij zit in 98/104.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers