Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwangerschap & kinderen biechttopic

<<

Anoniem70

Bericht 07 Aug 2014 12:52

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Even een biecht omdat ik me schaam.

Ik ben bijna 35 weken zwanger en gewoon al dik 16 kilo aangekomen :palm: .
Voel me echt een buldozer !!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 07 Aug 2014 14:56

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik was was 19 kg aangekomen dus vind dat heel netjes, gaat er ook wel weer af hoor ;-)
<<

Anoniem166

Bericht 07 Aug 2014 15:28

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Rituals, dat is toch niet heel extreem? Ik was ongeveer 17 kilo aangekomen, maar toch zat ik vier dagen na de bevalling op mijn oude gewicht en een week na de bevalling er zelfs onder. Blijkbaar hield ik ook vocht vast, terwijl ik dat zelf niet echt door had.

Na de bevalling ben je straks al gelijk een deel kwijt en als de rest toch wat langer blijft plakken, dan begin je een paar weken na de bevalling rustig te sporten en dan heb je het er vast zo af.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 07 Aug 2014 15:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben bij alle 3 de zwangerschappen 25 kg aangekomen.... en na de 1e en 2e is dat vanzelf helemaal goed gekomen, heb er weinig moeite voor gedaan. Nu is het nog wel drama :thumbdown: Maar goed, vanavond beginnen we weer fanatiek met sporten en dan gaat het hopelijk snel!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

Anoniem70

Bericht 07 Aug 2014 15:59

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik moet nog 5 weken dus zal denk ik niet bij die 16 kilo blijven.
Ik heb ook echt putjes benen gekregen van het vet wat je overduidelijk ziet zitten.
En heel veel vocht.

Gemiddeld was 14 kilo zei mijn verloskundige voor de gehele zwangerschap. Dat redden dan toch maar weinig mensen als ik dit zo lees ?

Ik heb iets met gewicht ben gewoon bang straks over de 20 kilo heen te komen.
<<

Anoniem123

Bericht 07 Aug 2014 16:34

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

ah rituals, je kan daar helemaal niets aan doen als je zo aankomt. Of je moet vreselijk liggen te snaaien maar dat geloof ik niet haha.
Meeste is er na de bevalling weer vanaf. Probeer je er niet al te druk om maken. Al snap ik wel dat je je huge voelt.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 07 Aug 2014 17:27

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Rituals, vervelend hè! Ik was bij de eerste geloof ik 22 kilo in totaal aangekomen.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 07 Aug 2014 20:19

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben bij D ook goed 17 kilo aangekomen.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Anoniem127

Bericht 08 Aug 2014 19:41

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben de eerste keer ook 20 aangekomen, daarna 15, daarna 10. Die 20 waren er zo af, nu heb ik er meer moeite mee.
<<

Anoniem74

Bericht 08 Aug 2014 19:43

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben ook 20-25 aangekomen bij beide, en alles is nadien weer verdwenen (helaas).
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5464

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Aug 2014 19:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zit nu op ongeveer plus tien dit keer, en de zwangerschap gaat nu niet lang meer duren. Maar ja.. de kilo's van de eerste zaten er ook nog een beetje op!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 08 Aug 2014 19:58

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben deze keer geloof ik zo'n 16 kilo aangekomen... Na de bevalling pas 5 eraf, terwijl Mats al ruim 4 kilo was. Snap er echt niets van! Helaas gaat het er bij mij ook niet vanzelf af, bij Luuk begon ik pas na een jaar af te vallen :(
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 09 Aug 2014 15:51

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik was 13 kilo aangekomen en zit nu alweer bijna op mijn gewicht van voor de zwangerschap. Toen woog ik 54 kilo, hoopte dat er nog wat aan bleef plakken :cry:...

Voor mijn lijf hadden ze ook een kleinere baby verwacht, maar ze was toch ruim 3560 gram...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem123

Bericht 09 Aug 2014 18:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Klinkt voor mij allemaal zo veel. Ik was bij Siem 6 kg aangekomen (meeste vocht) en nu ook nog maar 1,2 kg. Maar ik zit wel op een soort dieet ivm zwangerschaps suiker. Al snaai ik nu wel meer dan bij Siem. En ik ben al steviger dan normaal, als je 'maar' 57 kg weegt dan zie je het sneller als je aankomt.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 09 Aug 2014 22:08

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik weet het denk ik ook! Leuk en spannend.

ooh er is nog een pagina... ik ben bij 18 kg gestopt met wegen.. toen was ik 34 weken en werd ik opgenomen. In t ziekenhuis wegen ze niet.. 3 weken later bevallen maar denk nog wel 10 kg meer door vocht. Mijn dochter was maar 2,5 kg en toch was ik zo weer op gewicht. Nu trouwens wel zwaarder dan voor mijn zwangerschap maar ben al lichter geweest. Oeps.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 09 Aug 2014 23:13

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben destijds ruim 20 kg aangekomen en helaas is er maar 9/10 kg na de bevalling af gegaan... Nu die andere 10 kg ooit nog eens...
Afbeelding
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 10 Aug 2014 06:30

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik ben ook ruim 20kg aangekomen en daar zit er nu nog zo'n 10kg van aan. Ik ben na de zwangerschap helemaal niks (afgezien van gewicht baby/vruchtwater/placenta) afgevallen totdat ik gestopt ben met borstvoeding. Maar nog steeds gaat het erg langzaam en met veel moeite.
Toen ik met zwangerschapsverlof ging zat ik op zo'n 12kg, nog aardig netjes dus maar daarna tot aan de bevalling nog 10kg aangekomen en 8 weken. :nopompom:
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 13 Aug 2014 16:46

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Hoe zouden jullie dit doen?
Een collega van mij is bevallen en ik heb een leuk cadeautje gekocht.
Er komt dan een kraammand op het werk te staan.
Echter ben ik niet in de gelegenheid om naar mijn werk te gaan omdat ik zelf ook met verlof ben en heb er niet zoveel behoefte aan. Collega's hebben het vaak te druk.
Op bezoek gaan bij die collega vind ik weer een drempel te hoog want het is gewoon een normale collega en ik ga eigenlijk nooit op bezoek.
Is het stom om het cadeautje ( zijn kleertjes) via een brievenbus pakketje samen met een kaartje na haar op te sturen? ( anders zou ik alleen een kaartje doen + cadeautje in de kraammand)
Of zouden jullie dan gewoon alleen een kaartje doen? Het cadeautje kan ik nog wel gebruiken voor een volgende mand.
Mijn man vond het heel stom via een brievenbus pakketje die vind doe dan alleen een kaartje.
Zelf twijfel ik.

Bedankt voor jullie advies.
<<

Anoniem97

Bericht 13 Aug 2014 18:02

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou dan t cadeautje op sturen met een kaartje erbij.
Maar eigenlijk zou ik gewoon even langs werk gaan..
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 13 Aug 2014 18:14

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou ook langs het werk gaan.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 13 Aug 2014 18:33

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou ook gewoon even langs het werk gaan.
Je hoeft daar toch ook helemaal niet lang te blijven?
Desnoods zeg je dat je meteen weer weg moet, omdat je een afspraak ofzo hebt...
<<

Anoniem216

Bericht 13 Aug 2014 18:45

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou het opsturen. Collega van mij heeft ook een cadeautje opgestuurd. Ik vond dat juist heel erg leuk.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 13 Aug 2014 19:20

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Oh! Ik baal zo! Mijn zoontje heeft zijn been gebroken, 4 weken gips en maandag is het eraf gegaan. Hij doet het zo goed, loopt er al mee en is echt stoer. Hij gaat allemaal nog houterig maar hij is enthousiast, hij is nu 2 jaar. Vanavond ging ik even een rondje met de hond en wilde hij graag van de glijbaan, dat is voor hem het leukste dat er is en dat mocht hij met zijn gips van mij niet. Nu wel, ik heb hem op de glijbaan getild ipv hem te laten klimmen en wilde net omlopen om hem op te vangen toen hij al gleed. Hij draaide alleen halverwege om waardoor hij met zijn beentje bleef hangen door wrijving met zijn schoen. Hij moest heel hard huilen en wilde direct niet meer lopen. Stom, vind het zo stom! Wat nu? Even afwachten? Ik mag er wel gewoon aankomen, ik mag het bewegen. Volgens mijn vriend heeft hij nog erg last van stijve spieren en hebben ze nu weer even een opdoffer gehad. Ik voel me zo schuldig...
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Aug 2014 19:31

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Ik zou even contact opnemen met de hap. Even advies vragen.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:53

Bericht 14 Aug 2014 07:03

Re: Zwangerschap & kinderen biechttopic

Wat vinden jullie van de meisjenaam: Loena.

We vinden Luna niet mooi geschreven.
Maar is het aan naam waar je snel mee gepest gaat worden.. Oena!!
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers