Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plassen (Niet zo'n smakelijk verhaal)

<<

Anoniem74

Bericht 06 Aug 2014 21:06

Re: Plassen (Niet zo'n smakelijk verhaal)

Alles is weer normaal nu. Maar had het er toevallig vanmiddag nog over met mijn moeder. Ze vertelde van alle symptomen die zij altijd heeft, en nee geen mens is gelijk, maar ik had daar geen één van. En ik zeg elke keer onderbuikpijn, maar het zit nog onder mijn onderbuik, zeg maar waar de blaas zit. Tja joh, ik had beter moeten opletten bij biologie. Het enige hoofdstuk dat mij interesseerde was hoofdstuk 13: Voortplanting. :P Dat ik nu nog weet dat het hoofdstuk 13 was is al triest. :P Maar meer druk, geen aandrang. Gewoon dat je na het plassen het idee hebt dat er nog meer is, maar er is niet meer. En dat gevoel dat er nog meer is trekt dan ook binnen een paar seconden weg tot je weer moet, na heel veel uren.
<<

Anoniem108

Bericht 07 Aug 2014 13:11

Re: Plassen (Niet zo'n smakelijk verhaal)

Zie het nu pas. Fijn dat het alles weer normaal is/lijkt. :) Bij oedeem kon ik er niet omheen. Van mezelf heb ik heel smalle enkels en nu was het 1,5/2x zo dik aan de rechterkant. Het brandde van de pijn. Blaasontsteking heb ik in het verleden heel erg gehad, omdat ik er 2 jaar mee heb gelopen. Ik had geen enkel symptoom. Uiteindelijk was ik dus veel verder van huis dan alleen een kuurtje tegen de blaasontsteking en was alles eromheen ook ontstoken geraakt, wat alleen verholpen kon worden met opname in het ziekenhuis en allerlei andere medicatie.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers