Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

<<

Fiene

Bericht 01 Aug 2014 13:12

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Nee vrijwel nooit, ben eigenlijk veel te laks in dat soort dingen. Ik heb een tijd terug wel gekeken in welke schaal ik inmiddels zit maar dat was meer uit nieuwsgierigheid. Ook toen ik net in de LB schaal ( onderwijs) geplaatst was heb ik het wel nagekeken maar verder niet.
<<

Anoniem321

Bericht 01 Aug 2014 13:23

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Nee, ik controleer 'm alleen in de maand mei en december als het vakantiegeld en 13e maand worden uitbetaald.
Als verder het bedrag iedere keer klopt dat ik op mijn rekening krijg, vind ik het allang goed.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 01 Aug 2014 17:25

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Met deze baan eigenlijk niet, ik zie het bedrag op mijn rekening en weet dus of het klopt. Laatst wel gecheckt omdat ik wat declaraties had gedaan.
Toen ik onregelmatig werkte checkte ik het altijd, omdat het weleens gebeurde dat niet alle uren werden uitbetaald en ik daar weer achteraan moest.
<<

Anoniem86

Bericht 01 Aug 2014 17:40

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Ja, omdat ik nul uren contract heb controleer ik altijd m'n uren en in maanden met feestdagen check ik ook extra op toeslagen. En sowieso elke maand m'n reiskosten.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 03 Aug 2014 18:34

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Ik bekijk mijn salarisstrook altijd wel vlug maar echt gedetailleerd alles bekijken en controleren doe ik eigenlijk bijna nooit.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 03 Aug 2014 18:54

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Bijna nooit. Eerlijk gezegd ben ik er te laks voor.. Nu krijg ik iedere maand hetzelfde uitbetaald en als het niet zou kloppen, kijk ik het wel na.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 03 Aug 2014 19:49

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Nee nooit. Alleen de eerste maand of 2 bij een nieuwe baan en de jaaropgaaf.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem 69

Bericht 03 Aug 2014 20:18

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Ja, die controleer ik altijd.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 03 Aug 2014 20:30

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Victoria schreef:Nee, nooit. Ik weet het bedrag wat ik netto moet krijgen als dat anders is ga ik op mijn salarisspecificatie kijken.

Hier hetzelfde inderdaad
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Aug 2014 22:02

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Bij deze werkgever niet meer, heb elke maand gewoon een vast salaris, dus weet wat het moet zijn.

Bij mijn vorige werkgever wel, daar is ZO ZO vaak wat fout gegaan.
We kregen de salarisstroken vaak persoonlijk van de leidinggevende, en uiteindelijk maakte ik ze open waar ze bij stond.
Kreeg ik in mijn functioneringsgesprek te horen dat ik wel erg met geld bezig was.
Ehm.. 1: Ik werk er hard voor
2: Ik heb het ook hard zat nodig
3: Dan wil ik ook gewoon graag dat het klopt?!?!

Dan weer te veel, dan weer te weinig, en ik maar bellen en bellen om het op te lossen. Dan was er weer niemand bij P&O, dan zat Pietje er, dan Truusje, dan Klaasje.. Wat was dat daar janboerenfluitjes geregeld zeg!!
<<

Ilovethe90s

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3154

Geregistreerd: 03 Sep 2013 22:14

Bericht 04 Aug 2014 11:44

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Nee, ik kijk daar maar heel af en toe naar (2 of 3 keer per jaar ofzo). Het scheelt ook dat ik elke maand een vast salaris heb dus dan weet je ook precies wat je krijgt. Als er ineens een ander bedrag gestort is kijk ik wel even.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 06 Aug 2014 00:56

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

Ja en nee, ik zie mijn salarisstrook iedere maand en weet dat het iedere maand ongeveer hetzelfde is. Als dat op mijn bankrekening ook iedere maand ongeveer hetzelfde is, leg ik om eerlijk te zijn, niet iedere maand mijn salarisstrook naast mijn bankafschrift (gemak, luiheid, hoe je het wilt noemen, het kan dus zomaar zijn dat ik mijzelf voor een euro of 5 tot 10 in de vingers heb gesneden, maar meer zal het niet zijn).
Afbeelding
<<

Anoniem104

Bericht 07 Aug 2014 10:20

Re: Controleer jij jouw salarisstrook elke maand?

.
Vorige

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers