Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Help portemonnee verloren in Delft

<<

Anoniem134

Bericht 21 Jul 2014 13:46

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Heb hem gedeeld... heb familie in Delft wonen en hen gevraagd verder te delen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Aug 2014 20:16

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Oh my.. oh my... Mijn portemonnee is terecht!!!!!!!!!
En het ergste is.. de 18e zelf al!! Een mevrouw heeft mij een berichtje gestuurd op facebook, maar doordat ik niet bevriend ben met haar, heb ik dit berichtje helaas (tot net toe dus..) niet gelezen *#)$*)$*@$)$*$)*
Haar man heeft de portemonnee gevonden vlakbij de Makro, en heeft deze bij elkaar geraapt en in de brievenbus gedaan. Net gelijk PostNL gebeld, en zij sturen alle portemonnees 1 keer in de maand weer naar het RDW. De RDW was helaas niet bereikbaar meer, dus die ga ik morgen gelijk bellen.
Ik hoop ZO dat alles er nog in zit! Heb de helft dan wel nieuw, maar ID kaart en pasjes van tig winkels nog niet! En daarnaast uberhaupt de portemonnee zelf!!! Nu dus de portemonnee nog van (als dat nog niet gebeurd is van PostNL naar) RDW naar huis zien te krijgen......
Ik ben die meneer en mevrouw in ieder geval HEEL dankbaar!!!!!!!!!!!!!!!!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 05 Aug 2014 20:18

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Oh wat fijn! En wat balen dat je er nu pas achter bent gekomen :nopompom: Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen ;-)
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Aug 2014 21:10

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Ja, het enige waar ik geld aan uitgegeven heb is tot nu toe mijn rijbewijs geweest, en daar hoefde ik verder geen boete meer voor te betalen ofzo. Alleen het nieuwe rijbewijs zelf.
Andere pasjes waren gratis gelukkig.
Maar dan nog, alle stress en ellende er omheen pffffff

Nu hopen dat hij vanaf de RDW snel hier is (als hij uberhaupt al bij de RDW is, Post mevrouw wist te vertellen dat dat eens per maand gebeurd, maar wist dan weer niet wanneer in de maand).
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 05 Aug 2014 21:40

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Oh wauw wat fijn!

Ik wilde nog vragen waar je hem vandaan had? zo mooi bedrukt met een persoonlijke foto. Maar vond het een beetje ongepast omdat je hem kwijt was en zo baalde.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 05 Aug 2014 21:43

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Watgoed! Heeft de oproepactie toch geholpen! Fijn hoor. Ik ben benieuwd hoe het afloopt. Ik had er in elk geval nooit opgekomen om het in de brievenbus te mikken.
L2014 & H2017
<<

Anoniem122

Bericht 05 Aug 2014 21:46

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Fijn! Waarom had ze hem trouwens in de brievenbus gedaan? Het was toch handiger geweest het even bij de gemeente af te geven, had je hem binnen een paar dagen terug gehad.
En lijkt me een stuk betrouwbaarder dan gewoon in een brievenbus mikken.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 05 Aug 2014 21:48

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Shy schreef:Oh wauw wat fijn!

Ik wilde nog vragen waar je hem vandaan had? zo mooi bedrukt met een persoonlijke foto. Maar vond het een beetje ongepast omdat je hem kwijt was en zo baalde.


Bij yoursuprise oid.. Als je googled op foto portemonnee is dat de eerste hit!

Ja, dat vraag ik mezelf ook wel af..
Maar goed, hij had m ook kunnen laten liggen natuurlijk!
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 05 Aug 2014 23:31

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Ga ik daar even kijken binnenkort!
Al met al fijn dat je hem in ieder geval weer mooi dat je hem weer bijna hebt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 07 Aug 2014 06:21

Re: Help portemonnee verloren in Delft

Wat zeiden ze eigenlijk bij de RDW?
L2014 & H2017
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers