Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trouwen in 2014

<<

Anoniem157

Bericht 05 Aug 2014 12:08

Re: Trouwen in 2014

Tijdens het tekenen op de cermonie zoek ik nog één liedje. Kom er echt niet uit samen met mijn vriend. Vanavond komt de ambtenaar en wil dan het cdtje inleveren.
Wij hebben tijdens het tekenen al 2 liedjes, maar willen er nog een bij hebben, of is 2 echt genoeg?
We hebben nu: Michael Buble-Everything en Jason Mraz-I'm yours.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 05 Aug 2014 12:11

Re: Trouwen in 2014

Ik denk dat 2 wel genoeg is hoor :)
Wij hadden volgens mij maar 1 liedje tijdens het tekenen, en dat was al genoeg.
<<

Rennebol85

Bericht 05 Aug 2014 18:12

Re: Trouwen in 2014

Oh oh ik ben hier al veelste lang niet geweest! :palm:

Maar het gaat goed met mij/ons. Gezonde spanning is aanwezig. De stress die ik vorige week had, lijkt verdwenen en maar goed ook want die kan ik niet gebruiken ;)

Op naar 22 augustus! :smile:
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Aug 2014 20:15

Re: Trouwen in 2014

2 is genoeg hoor!

Wij hadden Guus meeuwis - alles wat ik zoek, en Marco Borsato - Dans
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 05 Aug 2014 20:22

Re: Trouwen in 2014

Wij hadden vanavond ook de ambtenaar op visite, wat toevallig.
Was echt heel gezellig, volgens mij komt dat wel goed met dat praatje :)

Voor het tekenen gaf ze bij ons aan dat als jullie tekenen + 3 of 4 getuigen, dat je aan 1 nummer vaak wel genoeg hebt. 2 is dus zeker voldoende hoor!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Aug 2014 20:44

Re: Trouwen in 2014

Een tipje trouwens.. De bruid mag als eerste haar handtekening zetten. En ik dacht dus.. dat iedereen op een eigen blaadje moest tekenen, dus zette ik levensgroot mijn handtekening in dat vakje..
Toen bleek dat mijn man er nog bij moest... en onze 4 getuigen.. en de ambtenaar :palm:
<<

Anoniem301

Bericht 06 Aug 2014 10:48

Re: Trouwen in 2014

Goede tip Lejow! Maar moet je echt 2 liedjes voor het tekenen? Duurt het dan zo lang?
<<

Anoniem157

Bericht 06 Aug 2014 10:58

Re: Trouwen in 2014

We hebben het bij 2 liedjes gelaten tijdens het tekenen.
Goede tip Lejow!
Was echt gezellig gisteravond met de ambtenaar. Heel leuk gesprek mee gehad.
Spanningen vallen hier ook nog redelijk mee, gelukkig. Nog 16 dagen!
<<

Anoniem157

Bericht 06 Aug 2014 10:59

Re: Trouwen in 2014

Cinnamon schreef:Wij hadden vanavond ook de ambtenaar op visite, wat toevallig.
Was echt heel gezellig, volgens mij komt dat wel goed met dat praatje :)

Voor het tekenen gaf ze bij ons aan dat als jullie tekenen + 3 of 4 getuigen, dat je aan 1 nummer vaak wel genoeg hebt. 2 is dus zeker voldoende hoor!


Wat toevallig!
Bij ons duurde het gesprek iets meer dan 2 uur. Wel een superleuk gesprek gehad!
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 06 Aug 2014 15:40

Re: Trouwen in 2014

Net 150 gelukspoppetjes binnen gekregen. Komen rechtstreeks van de leverancier die ook de Wereldwinkels bevoorraad. Mijn schoonmoeder werkt daar dus konden wat goedkoper aan "eerlijke" poppetjes komen. Nu betalen wij alleen maar de inkoopprijs. Wij doen er een zakje bij met bloemzaden voor de bijen. Moet de beschrijving nog even typen en een leuk verhaaltje of gedichtje over de bij erbij zoeken. Dit wordt ons bedankje voor de gasten en bijna hetzelfde krijgen de schoolkinderen ook.

Vanmorgen even naar twee bloemisten geweest. Ik wil graag een boeket van gemengde kruiden. Bij de eerste winkel werd ik heel raar behandeld. Vrouw lachte me gewoon compleet uit. En grapte dat ik de kruiden dan maar zelf bij de groenteboer moest halen. Zij kon er niet aan komen. Ze had overigens ook geen boek waar ik iets uit kon zoeken. Ze wees wat dingen aan wat ze kon maken. Niet echt bijzonder. Ze had zelf al door dat ik niet enthousiast was en zij zelf al om misschien ergens anders te kijken. Hier in de wijk zit niet veel meer behalve de Intratuin. Maar ik wil liever een plaatselijke winkel sponsoren dan een grote winkel. Dus toen maar verder gefietst naar een andere winkel. Daar werd ik heel fijn geholpen. Ze hadden ook een paar boeken en daar heb ik wel wat leuks in gevonden. Ook echt in herfstkleuren. Maar ik ze wil ook heel graag naar mijn idee kijken. Alleen moet ik zelf even wat plaatjes zoeken. Dat gaat mij nog niet echt heel goed af. Heb al wel wat in mijn hoofd. Maar kan het nog niet vinden. Maar hier heb ik wel een goed gevoel bij.

Alle getuigen zijn nu ook eindelijk geregeld. Wel grappig dat ze allemaal hun paspoort of id kaart moeten verlengen. Daar moeten wij even op wachten en dan kunnen wij dan eindelijk de ondertrouw gaan regelen.
Ik vind het echt leuk om deze vakantie hier zo mee bezig te zijn.

Als wij voor muziek gaan moeten wij drie liedjes in totaal hebben. We kunnen ook kiezen om geen muziek te doen maar de fontein aan te laten. Maar dat lijkt mij niet een heel goed idee. Op zulke dagen is mijn blaas nogal gevoelig. :P
10-08-2017 ♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Aug 2014 18:11

Re: Trouwen in 2014

Carrie: Volgens onze ambtenaar is tijdens het tekenen 1 liedje wel genoeg.
Wij doen er wel 2, gewoon voor de zekerheid. Stel dat het langer duurt, dan is het niet opeens stil.

Fashionlover: Hier duurde het gesprek ook ongeveer 2 uur. Best lang vond ik, maar de tijd was ook zo voorbij!

Isolt: Fijn dat je een bloemist hebt gevonden! Toch weer iets dat van het lijstje afkan :wink:
Wij konden trouwens gewoon in ondertrouw zonder de paspoorten van de getuigen hoor. Wij wisten nog niet eens wie onze getuigen zouden worden toen we in ondertrouw gingen, haha. Gaan morgen zelfs pas de kopieën inleveren terwijl we euh.. een paar maand geleden al in ondertrouw zijn gegaan.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 06 Aug 2014 19:09

Re: Trouwen in 2014

Gek dat zulke dingen per gemeente zo verschillen. Wij moeten die documenten echt meteen inleveren bij de ondertrouw anders kan het niet. Ik vind het allemaal prima.

Ik ben wel benieuwd hoe een gesprek met de ambtenaar gaat. Vraagt ze echt alles? :) Ik hoop dat de vrouw kan die wij op het oog hebben. Dat horen wij ook tijdens de ondertrouw. Zij is eigenlijk de enige in de rij die ons aanspreekt. Er zitten ook redelijk wat collega's van mijn vriend tussen. Deze willen we sowieso niet.
10-08-2017 ♥
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 06 Aug 2014 19:34

Re: Trouwen in 2014

Heel vreemd inderdaad dat het zo verschilt.
De ambtenaar moesten wij ook zelf regelen bijvoorbeeld. Van de gemeente kregen we een boekje mee met de namen van de ambtenaren en daar moesten we dan zelf contact mee opnemen.

De ondertrouw was echt alleen even de tijd bij de gemeente vast leggen en het trouwboekje kiezen, haha. Meer hebben we toen eigenlijk niet gedaan..
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Bericht 06 Aug 2014 20:02

Re: Trouwen in 2014

Ja het trouwboekje moeten wij dan ook kiezen en betalen van alles. :nopompom: :P Verdere gegevens vullen wij al in via internet. Dus daar hoeven wij niet veel te doen.
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2014 06:28

Re: Trouwen in 2014

Gisteren de 2e passing van m'n jurk gehad en wat is ie mooi! De eerste keer had ik klemmen op mijn rug en nu was dat helemaal op mijn maat gemaakt. Stond meteen weer heel anders! Ben nog steeds blij met mijn keuze :)

En ik heb eindelijk mijn avondjurkje gevonden! Had er al iets van 6 online besteld, gek werd ik ervan. Er was veel sale in de bruidswinkel en dit jurkje hing ertussen, afgeprijsd van 600 naar 100 euro! Wel in maat 40 dus op de foto is hij afgespeld. Dus deze moet nog vermaakt worden. Ook was de jurk langer en nu is hij tot boven m'n knieën afgespeld, dus hij wordt ook korter gemaakt. Nu nog een paar hoge witte hakken en klaar!

Afbeelding
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Aug 2014 07:20

Re: Trouwen in 2014

Super cute!!
<<

Anoniem119

Bericht 08 Aug 2014 07:31

Re: Trouwen in 2014

Oh wat leuk! En die vertrouwde plek weer haha, daar heb ik ook gestaan. Je ziet er echt mooi uit, helemaal hip ook om s avonds een kort jurkje aan te doen.
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2014 07:54

Re: Trouwen in 2014

Haha ja is dat hip? Ik wil gewoon lekker dansen en in mijn lange jurk gaat dat niet goed, ook niet met zo'n danslus aan mijn jurk. Ben heel blij met m'n keuze voor dit jurkje!
<<

Anoniem119

Bericht 08 Aug 2014 08:16

Re: Trouwen in 2014

Haha ja het is volgens mij wel hip om dan s avonds nog te wisselen. Of je outfit net iets aan te passen. Dat van dat dansen is heel slim Ja.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 08 Aug 2014 08:49

Re: Trouwen in 2014

Prachtig Carrie! Ik twijfel nog een beetje over een extra jurkje. Aan de ene kant vind ik het wel handig, hoef je niet te dansen in die enorme jurk. Maar aan de andere kant, ik ben echt zo'n meisje dat al sinds de basisschool over trouwjurken droomt en ik denk dat ik m'n trouwjurk dan ook zo lang mogelijk aan wil houden, haha.

♥♥
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2014 08:54

Re: Trouwen in 2014

Elliot schreef:Prachtig Carrie! Ik twijfel nog een beetje over een extra jurkje. Aan de ene kant vind ik het wel handig, hoef je niet te dansen in die enorme jurk. Maar aan de andere kant, ik ben echt zo'n meisje dat al sinds de basisschool over trouwjurken droomt en ik denk dat ik m'n trouwjurk dan ook zo lang mogelijk aan wil houden, haha.

Ja ik heb precies hetzelfde hoor! Echt jammer om hem 's avonds uit te 'moeten' doen denk ik. Maar ik hou zo van dansen dat ik toch ook heel blij ben met het 2e jurkje wat overigens ook een bruidsjurk is, maar heeeel anders natuurlijk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Aug 2014 09:23

Re: Trouwen in 2014

Heelll cute Carrie! Deze kleur wit staat ook echt ontzettend mooi bij jouw huidskleur!
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Anoniem301

Bericht 08 Aug 2014 09:30

Re: Trouwen in 2014

Dank je Sterre! Tip: er zijn daar nu heel veel trouwjurken in de sale, tussen de 200 en 1000 euro, ook veel voor 600! Omdat het bij je in de buurt zit misschien een idee er binnenkort eens langs te gaan!
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Aug 2014 09:33

Re: Trouwen in 2014

Oo dat is zeker een goede tip! Is het die zaak in het centrum, bij de lijnmarkt?
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 08 Aug 2014 09:36

Re: Trouwen in 2014

Wauw... ik keek hier toevallig even..
Wat een prachtig jurkje, Carrie.
Staat je heel goed zeg!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers