Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijndel ?

<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 09:01

Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijndel ?

Bestaat dat überhaupt nog? Een wasserette waar je zelf voor een paar euro je kleding wast? Ik probeer al een tijdje er 1 te vinden, maar krijg op internet niets gevonden.

Ik zoek een wasserette waar ze ook grote wasmachines hebben staan, waar je bijvoorbeeld ook je dekbed in kan wassen.

Waar ik studeer in België hebben ze het wel, maarja om nou een uur te gaan rijden, dan ben ik kwa benzinekosten net zo duur uit als het naar de stomerij te brengen.. :eyes:

Dus als iemand een adresje weet in die omgeving, graag!
Laatst gewijzigd door Anoniem122 op 04 Aug 2014 09:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 04 Aug 2014 09:02

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

In Amsterdam en Den Haag zijn er genoeg dus misschien in eindhoven ook wel. Het bestaat iig wel in Nederland. Vaak in wat die winkelstraatjes midden in een buurtje.
<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 09:15

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

Ja het probleem is alleen dat ik niet zo bekend ben in Eindhoven en op internet niks kan vinden :(
Hoop daarom dat iemand hier een adresje weet. Eindhoven zou ook wel logisch zijn idd, als studentenstad zijnde.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 04 Aug 2014 09:25

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

edit> ik heb echt zo verkeerd gelezen whahah. Ik dacht wassen voor je auto :O Mijn god hoe blind ben ik geweest haha.

Maar goed een wasserette ken ik helemaal niet
Laatst gewijzigd door Dropveter op 05 Aug 2014 08:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 04 Aug 2014 10:06

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

Ik weet dat Nijmegen er ook eentje heeft.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 10:21

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

Bedankt voor de reacties, Helmond, Asten en Nijmegen is helaas te ver weg :(
<<

Joontjuh

Kwebbel

Berichten: 306

Geregistreerd: 03 Sep 2013 09:04

Bericht 04 Aug 2014 13:49

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

TukTuk, ik weet niet hoe groot/zwaar je dekbed is, ik kan namelijk tot 7 kg in mijn wasmachine kwijt, woon in Veghel, dus als je wil kunnen we wel een dealtje maken...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 04 Aug 2014 14:23

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

http://www.marnita.nl/nl/als+het+echt+schoon+moet+zijn

Hier kan je volgens mij zelf wassen, staat niet heel veel info op de site verder helaas. Ik fiets er wel eens voorbij en volgens mij is het gewoon een zelf service wasserette. Je zou even kunnen bellen.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 14:30

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

Joontjuh schreef:TukTuk, ik weet niet hoe groot/zwaar je dekbed is, ik kan namelijk tot 7 kg in mijn wasmachine kwijt, woon in Veghel, dus als je wil kunnen we wel een dealtje maken...


Wat een lief aanbod! Mijn dekbed is niet zo heel zwaar, is een 2 persoonsdekbed. Maar ik moet ook de hoes van mijn matras wassen en die is heel dik en heel zwaar. Mijn wasmachine kan 6 kilo aan geloof ik, en daar past hij niet eens in, kom tot halverwege :nopompom: Dus denk dat die ook niet in een 7 kilo wasmachine gaat passen, of misschien net wel maar vind het ook een risico, wil niet iemand zijn wasmachine slopen.
Maar ik hou je aanbod het in gedachte ok, voor mijn dekbed evt? :D Bedankt!
<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 14:31

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

Vancity_girl schreef:http://www.marnita.nl/nl/als+het+echt+schoon+moet+zijn

Hier kan je volgens mij zelf wassen, staat niet heel veel info op de site verder helaas. Ik fiets er wel eens voorbij en volgens mij is het gewoon een zelf service wasserette. Je zou even kunnen bellen.


Ah top :D Die ga ik van de week eens even bellen! Tnx :)
<<

Anoniem75

Bericht 04 Aug 2014 21:40

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

In Schijndel heb je evt www.alutex.nl
<<

Fiene

Bericht 04 Aug 2014 22:56

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

Een ouder uit mijn klas heeft een was/strijkservice. Zij heeft grote wasmachines staan, als je wilt kan ik het wel voor je navragen.
<<

Anoniem173

Bericht 04 Aug 2014 23:22

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

En gewoon onder de douche lekker uitwassen en dan buiten drogen met dit mooie weer?
<<

Anoniem122

Bericht 04 Aug 2014 23:25

Re: Zelfservice wasserette omgeving Eindhoven/ Uden/ Schijnd

Atelier Madame schreef:En gewoon onder de douche lekker uitwassen en dan buiten drogen met dit mooie weer?


Dat droogt nooit in 1 dag dan. Het is echt een hele dikke hoes, van een paar cm dik. (Had nu alleen 1 helft, en dat pastte al niet in de wasmachine). Dat zuigt zich helemaal vol met water natuurlijk en dat krijg je met de hand niet uitgewrongen.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny