Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

<<

Jip

Bericht 04 Aug 2014 14:47

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Ik weet dat de stoere vrouwen site daar in verandering wil gaan proberen te maken, Harrison. Ik vind dat ook heel goed!
<<

Anoniem147

Bericht 04 Aug 2014 15:19

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Harrison schreef:Nou ik denk wel dat het heel kort door de bocht zo zal gaan bij sommige mensen die overgewicht hebben. In combinatie met bijvoorbeeld emotie-eten. Ik voel me te zwaar, ik moet gaan sporten -> ik voel me te onzeker om met dit lijf te gaan sporten -> ik voel me rot omdat ik niet ben gaan sporten -> ik neem wat lekkers om mezelf te troosten. Zoiets.


Ik vind emo-eten sowieso een grijs gebied.

Ik heb serieus elke avond zin in wat lekkers, kan altijd chips op als iemand het mij aanbied. Als ik me klote voel vind ik het ook lekker om in de hoek van de bank te gaan zitten met chips en chocolade. Ik voel mezelf alleen nog rotter als ik dat een paar keer zou doen en een paar weken later 5kg zwaarder ben.

Soms het ik het idee dat bij emo-eters het lange termijn effect wordt vergeten en wat ik 'nu' wil 'nu' gegeten moet worden. En geloof mij, ik wil dat ook zo vaak. Ik hou vooral van chips, heel veel chips. Maar ik krijg het gewoon niet over mijn hart om elke avond/om de avond een zak weg te eten of een rol koekjes te kopen.
<<

Anoniem125

Bericht 04 Aug 2014 15:39

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

O ja, ik heb ook elke dag wel zin in chocolade en mijn lievelingschips. Voel me ook regelmatig ontzettend rot en zou dan het liefst een hele bak ijs leegeten op de bank. Soms doe ik dat ook wel, maar net als Marni denk ik gelukkig meest van de tijd aan de lange termijn en ik zie het niet zitten om overgewicht te krijgen, dus hou ik me in. Makkelijk? Nee, zeker niet.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Aug 2014 15:46

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Ik eet eigenlijk nooit een hele gezinsverpakking van iets leeg, daar zou ik me sowieso slecht bij voelen, al deed ik het eens per jaar. Ik hou het altijd wel bij een normale portie.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem222

Bericht 04 Aug 2014 15:48

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Haha dat vind ik serieus knap Susan. Soms heb ik trek als ik uit mn werk kom maar moet ik nog lang op Raeza wachten dus ga ik nog niet koken en dan eet ik dus zo een hele zak chips leeg. Niet elke dag, maar als ik mezelf zou laten, het niet ongezond zou zijn en je er niet dik van zou worden dan zou ik het doen. Maar inderdaad omdat ik weet wat daarvan op de lange termijn voor mij de effecten zijn doe ik het niet. Niet eens alleen op de lange termijn trouwens, als ik die zak leeg heb ben ik daarna meteen slap en opgeblazen.
<<

Anoniem147

Bericht 04 Aug 2014 17:47

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Haha dat vind ik ook echt heel erg knap.

Ik eet sowieso wel 1 zak chips per 1 a 2 weken. Zorg wel altijd dat ik een zak pak van 75 tot max 120 gram. Want als ik een Lays naturel koop van 225 gram of 300 gram dan vertrouw ik mezelf echt niet hahaha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Aug 2014 18:32

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Marni schreef:Haha dat vind ik ook echt heel erg knap.

Ik eet sowieso wel 1 zak chips per 1 a 2 weken. Zorg wel altijd dat ik een zak pak van 75 tot max 120 gram. Want als ik een Lays naturel koop van 225 gram of 300 gram dan vertrouw ik mezelf echt niet hahaha.

Oef er gaan weken voorbij dat ik met m'n man samen 3 van die grote zakken per week wegvreet. Echt erg en hij blijft ze maar kopen, ik kan daar niet naast zitten zonder mee te eten :(
#teammaple🍁
<<

Anoniem222

Bericht 04 Aug 2014 18:34

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Hier ook hoor haha! Ik heb echt helemaal geen ruggengraat.
<<

Anoniem222

Bericht 04 Aug 2014 18:35

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Met wijn hetzelfde verhaal trouwens. Als iemand dan een wijntje neemt dan ben ik al snel overstag haha.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 04 Aug 2014 18:40

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Haha, heel herkenbaar van die chips en die wijn.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Aug 2014 18:51

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Hier ook. Vooral chips en chocolade. Guilty pleasures. Ik eet er dagelijks te veel van om goed te zijn, maar je ziet het aan de buitenkant niet terug. Omdat mijn kont niet groter wordt (en dat dus geen stimulans is tot minder snoepen), moet ik mezelf maar eens een schop ónder m'n kont geven en gezonder gaan eten.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6126

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:54

Bericht 04 Aug 2014 19:00

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Ik heb gisteren een zak blauwe M&M's voor de helft leeg gegeten. :palm:

Ik ben ongesteld, dan mag dat. En ben niet ontevreden over mijn bips.

Tot zover mijn nutteloze toevoeging aan dit topic.
<<

Jip

Bericht 04 Aug 2014 19:06

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Volgens mij heeft niemand op de link geklikt en ontgaat de hele essentie..
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 04 Aug 2014 19:30

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Jip schreef:Volgens mij heeft niemand op de link geklikt en ontgaat de hele essentie..

Jawel, ik heb het gelezen :) Alleen neemt het topic nu een iets andere wending.

Ik vind het echt zonde dat het bij sommigen zo werkt.
<<

Anoniem315

Bericht 04 Aug 2014 19:47

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Ik heb het wel gelezen. Nou, ik vind dus dat een mooi uiterlijk wel meewerkt aan je zelfvertrouwen. Maar niet alleen je lijf; ook in je hoofd moet je blij zijn. Als je perfecte billen hebt, dan ben je niet automatisch zelfverzekerd, maar 't is wel mooi meegenomen. Ik snap alleen die focus op de billen niet zo. Er zijn ook andere onderdelen die er leuk bij moeten hangen om zelfverzekerd over je lijf te zijn.
<<

Jip

Bericht 04 Aug 2014 19:55

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Dit is maar een klein stukje Exo, waar het allemaal mee samenhangt. De schrijfster heeft een piepklein stukje uitgekozen.
Ik ben ook wel van mening dat de bladen mee werken aan zo een beeld... Helaas.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Aug 2014 20:13

Re: Meer zelfvertrouwen door afgetrainde billen?

Ik heb het wel gelezen hoor. Ik snap ook wel wat ze zegt. Maar ik denk dat veel van die bladen nou eenmaal schrijven voor de doelgroep die dat blad leest, en die doelgroep wil lezen over uiterlijk en niet over sport. Grof gezegd. Dus hoewel ik jet wel met de schrijfster eens ben (ik denk dat vrijwel iedereen dat is) vind ik haar mening over hoe 'de vrouwenbladen' de boel moeten presenteren wat misplaatst.
#teammaple🍁
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers