Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe zit het met jouw boekhouding?

<<

Anoniem170

Bericht 02 Aug 2014 13:18

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

Ik weet in grote lijnen wel wat erin en eruit gaat. Meeste vaste lasten gaan via automatische incasso. Als ik mijn salaris binnenkrijg zet ik ook een deel gelijk op mijn spaarrekening.
Via excel houd ik niks bij, maar denk dat ik dat wel eens ga doen, ik wil wat meer gaan sparen en heb ik beter inzicht waarik nog op kan bezuinigen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 02 Aug 2014 13:45

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

Wij hebben ook een excel bestand, die ik over het algemeen zelf bij houdt met behulp van de rabo app op mijn telefoon.
Ik weet welke bedragen er wanneer af gaan zo ongeveer, en alles wat we uitgeven aan boodschappen enzo gaat in aparte tabelletjes.
<<

Anoniem178

Bericht 02 Aug 2014 20:01

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

Ik weet uit mijn hoofd op welke data welke lasten afgeschreven worden en hoeveel dat in totaal is. Ik weet dus altijd hoeveel ik nog te besteden heb die maand, banksaldo minus nog te betalen lasten. Betaal alles zoveel mogelijk automatisch. Rekeningen va de post doe ik altijd direct zodat ik ze niet kan vergeten.
Verder is het een grote ontplofte bom en kan ik niks terugvinden, maar eigenlijk werkt het best goed.
<<

Anoniem216

Bericht 02 Aug 2014 20:26

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 02 Okt 2017 09:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem286

Bericht 02 Aug 2014 21:04

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

Ik heb een excelsheet en elke maand doe ik de administratie in mappen. Ik weet de afschrijfdata etc niet uit mijnhoofd maar bekijk wel regelmatig hoeveel we nog te besteden hebben.
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 03 Aug 2014 01:15

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

Ik weet wat er binnen komt en wat er uit gaat. Dat contoleer ik iedere maand of dat klopt. Ook bekijk ik van sommige rekeningen de specificaties nog weleens. Als er iets niet klopt, dan ben ik de eerste die aan de telefoon hangt, ja ook bij bedrijven gaat soms iets fout maar dat zet ik wel recht. Ook heb ik wel een excel bestand waarin alle vaste lasten en inkomsten staan maar toch wijkt dat altijd af maar meer in de zin van: ow we kunnen dit wel even aanschaffen, of dit is ook leuk om te kopen! Ik weet eigenlijk altijd wel heel goed waar ons geld naartoe gaan.
Afbeelding
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 03 Aug 2014 06:53

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

Dat houd ik ook in een bestandje op de pc bij. Voor mijn bedrijfje lukt het ook nog steeds zelf.
10-08-2017 ♥
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 03 Aug 2014 18:13

Re: Hoe zit het met jouw boekhouding?

De vaste lasten qua huis gaan van de rekening van mijn vriend. Ik maak elke maand een bepaald bedrag over. Daarnaast gaan mijn eigen vaste lasten van mijn eigen rekening. Ik weet ongeveer op welke dag het afgeschreven word en welk bedrag eraf gaat.

Ik hou niks bij in excel, vind ik ook niet nodig.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]