Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat weegt jouw vriend?

<<

Anoniem181

Bericht 30 Jul 2014 22:06

Re: Wat weegt jouw vriend?

-
Laatst gewijzigd door Anoniem181 op 09 Feb 2016 14:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem284

Bericht 30 Jul 2014 23:55

Re: Wat weegt jouw vriend?

Toevallig hebben we gister gewogen. Hij 68 en ik 64. Ik ben trouwens 2 cm langer, zoiets. Hij is iets van net 1.70 (ja, ze bestaan) en ik 1.72. Ik vind het wel jammer dat ik geen hakken aan kan, omdat ik dan echt boven hem uit toren.
Laatst gewijzigd door Anoniem284 op 25 Nov 2014 00:03, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem328

Bericht 31 Jul 2014 11:42

Re: Wat weegt jouw vriend?

Mijn vriend is 1.76 meter en weegt zo'n 79 kilo. Hij heeft echt een mega laag vetpercentage.
Ik ben 1.74 en weeg 70 kilo.
Hij is dus iets groter, en met hakken aan kom ik net iets boven hem uit, maar dat maakt mij niks uit, want ik hou van hoge hakken :ja:
<<

Plum

Kwebbel

Berichten: 451

Geregistreerd: 09 Sep 2013 12:33

Bericht 31 Jul 2014 20:49

Re: Wat weegt jouw vriend?

Mijn vriend weegt ongeveer 74kg, hij is 1.85m lang schat ik.
hij is slank, je kunt zijn ribben tellen en van die 'stekels' op zijn rug,
maar heeft wel gespierde armen en benen en een lekker kontje.
ik vind hem mooi zo, hoeft zeker niet te veranderen.
hij is slanker dan ik ben, maar maakt ons beide echt niets uit.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 31 Jul 2014 21:28

Re: Wat weegt jouw vriend?

Olijfje schreef:Mijn vriend is 1.76 meter en weegt zo'n 79 kilo. Hij heeft echt een mega laag vetpercentage.
Ik ben 1.74 en weeg 70 kilo.
Hij is dus iets groter, en met hakken aan kom ik net iets boven hem uit, maar dat maakt mij niks uit, want ik hou van hoge hakken :ja:


Ik las laatst dan een te laag vetpercentage gevaarlijk kan zijn. Ik dacht voor mannen niet lager dan 18%, voor vrouwen wat hoger.
<<

Jip

Bericht 01 Aug 2014 16:12

Re: Wat weegt jouw vriend?

Jorja, dat is niet zo heel laag hoor voor mannen. Ken heel veel atleten met <10% vet. Nu zeg ik niet dat deze r allemaal even gezond uitzien.

Mijn vriend en ik zijn even lang en hij weegt zo'n 10kilo meer dan ik. Hij is behoorlijk afgetraind, maar ook wel atletisch gespierd (dus geen bodybuilder type)
<<

Anoniem147

Bericht 01 Aug 2014 16:33

Re: Wat weegt jouw vriend?

Jorja schreef:
Olijfje schreef:Mijn vriend is 1.76 meter en weegt zo'n 79 kilo. Hij heeft echt een mega laag vetpercentage.
Ik ben 1.74 en weeg 70 kilo.
Hij is dus iets groter, en met hakken aan kom ik net iets boven hem uit, maar dat maakt mij niks uit, want ik hou van hoge hakken :ja:


Ik las laatst dan een te laag vetpercentage gevaarlijk kan zijn. Ik dacht voor mannen niet lager dan 18%, voor vrouwen wat hoger.


18% is echt hoog voor een 'sportieve' man.

Een sixpack is pas te zien vanaf +/- 12% (gemiddeld genomen).
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 01 Aug 2014 17:17

Re: Wat weegt jouw vriend?

Zoals ik al zei, ik had het ergens gelezen, zeg niet dat ik er het fijne van weet. Reageer alleen op het feit dat ze aangeeft dat haar vriend een belachelijk laag percentage heeft. Wat dat percentage is weet ik natuurlijk niet.

Ik lees nu dat het bij mannen wel wat lager kan inderdaad, met name onder de 30 jaar.
Las ergens anders ook dat bij mannen juist een te hoog percentage schadelijk kan zijn mbt testosteron, terwijl bij vrouwen juist een laag percentage effect heeft op de vruchtbaarheid.
<<

Anoniem328

Bericht 01 Aug 2014 19:27

Re: Wat weegt jouw vriend?

Ik zei mega laag, niet belachelijk laag :wink:
Gezien zijn gewicht en lengte zou je verwachten dat hij iets aan de stevige kant is, maar omdat hij zo veel sport heeft hij dus een laag vetpercentage dus zijn gewicht komt meer door de spiermassa. Volgens mij zat hij op 13/14%. Maar hij heeft zeker geen sixpack hoor.
<<

Anoniem 69

Bericht 03 Aug 2014 14:56

Re: Wat weegt jouw vriend?

Mijn vriend weegt ongeveer 80 kilo bij een lengte van 1.91m. Hij is de afgelopen weken een paar kilo afgevallen door een longontsteking. Hij wil graag terug naar de 90 kilo. Na onze zomervakantie gaat hij weer meer trainen.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers