Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iPad 4 of Ipad mini???

<<

Anoniem86

Bericht 01 Aug 2014 11:21

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ja m'n vriend wilde hem eigenlijk al halen zodat hij morgen met familie kan geven maar denk dat we op dag zelf gewoon samen moeten kopen. Wil wel zeker weten! De air is ook mooi, maar vind ik echt te duur.
<<

Anoniem222

Bericht 01 Aug 2014 11:23

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik vind de air ook echt veel te duur voor de voordelen zeg maar.
<<

Anoniem86

Bericht 01 Aug 2014 11:26

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Uit verhouding ook sommige prijzen hoor, mini is 269 en de 4 is 370 en de air 470
<<

Anoniem273

Bericht 01 Aug 2014 23:34

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik heb de Air en m'n man heeft een mini, het is inderdaad maar net wat je fijner vindt.
<<

Anoniem237

Bericht 02 Aug 2014 02:08

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Mocht je voor een Mini gaan heb ik er eventueel wel 1 voor je te koop. Absolute nieuwstaat inclusief doos en aankoopbon + garantie.
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 02 Aug 2014 13:11

Re: iPad 4 of Ipad mini???

M'n vriend wilde een iPad kopen en we stonden in de winkel en zijn oog viel ook op de Air maar inderdaad er is een groot prijsverschil. Ik heb toen gezegd dat ik het verschil tussen de iPad 4 en iPad Air betaal voor zijn verjaardag zodat hij hem toch kon kopen. Hij is er echt ontzettend blij mee, neemt hem overal naar toe. Wij vinden het grote scherm veel prettiger dan het kleinere scherm van de mini en doordat het een Air is is hij ook niet te zwaar. Hij gebruikt zijn laptop helemaal niet meer.
2019
2022
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 02 Aug 2014 17:08

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik vind de mini wel echt perfect, doordat hij wat kleiner is vind ik hem ook makkelijker vast te houden.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Paddenstoel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 46

Geregistreerd: 15 Dec 2013 21:50

Bericht 02 Aug 2014 17:24

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Ik heb zowel een mini als een grote iPad. Ik vind de mini fijner, lekker handzaam. Voor films/ tv kijken vind ik de grote fijner.
<<

Anoniem86

Bericht 02 Aug 2014 20:50

Re: iPad 4 of Ipad mini???

Het is een 32 gb mini geworden! M'n vader belde vanaf een winkel dat ze hem in de aanbieding in het zwart hadden staan! Dus knoop doorgehakt & deze gekozen. Nu nog bij m'n ouders halen morgen!
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers