Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Buikjestopic

<<

Anoniem113

Bericht 01 Aug 2014 15:47

Re: Buikjestopic

Ik ging van
Afbeelding

Naar
Afbeelding
<<

Anoniem117

Bericht 01 Aug 2014 20:43

Re: Buikjestopic

Van een week geleden met 15 weken. Ik heb het gevoel dat ik deze week weer meer ben gegroeid, maar ik heb nog geen nieuwe foto gemaakt.

Mooi hoor die verschillende buiken en leuk te zien dat het op het laatst zo hard gaat. Ik ben heel benieuwd.

Believe wat leuk dat je het al ziet!

Wolfinschaapskleren, wat een bescheiden buikje, maar wel heel lief zo'n klein buikje.
Laatst gewijzigd door Anoniem117 op 15 Aug 2014 07:47, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem117

Bericht 01 Aug 2014 20:44

Re: Buikjestopic

Wauw Carool, jouw haar! Jij bent echt een stralende zwangere!

En die grote buiken, zitten die niet heel erg in de weg? Ik kan me er echt nog niks bij voorstellen.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Aug 2014 20:48

Re: Buikjestopic

Mooi Anna!!
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Anoniem117

Bericht 01 Aug 2014 20:50

Re: Buikjestopic

Muppetje schreef:Mooi Anna!!


Jouw buik ook. En dat jurkje is zo leuk! Is dat positiejurk? Ik pas mijn jurkjes niet meer en heb nog niet echt leuke positiekleding gevonden.
<<

Muppetje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2714

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 01 Aug 2014 20:53

Re: Buikjestopic

AnnaK schreef:
Muppetje schreef:Mooi Anna!!


Jouw buik ook. En dat jurkje is zo leuk! Is dat positiejurk? Ik pas mijn jurkjes niet meer en heb nog niet echt leuke positiekleding gevonden.


Dankje en dankje!
Nee, hij is van King Louie. Er is mij beloofd dat ik m als positiejurk kan dragen en dan daarna ook nog. We zullen zien, ik hoop dat ie niet teveel uitrekt. Merk wel dat ik m wil sparen en daardoor niet héél vaak pak nu.
Lars 11-09-2012 & Thomas 17-10-2014
www.facebook.com/MyPolarMonkey
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 02 Aug 2014 12:27

Re: Buikjestopic

Wat leuk, die throwbacks :)
Jullie waren allemaal zo mooi zwanger!

Anna: Wat een mooi buikje!
En wat kleed je je ook leuk :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem 63

Bericht 02 Aug 2014 16:05

Re: Buikjestopic

Superleuke outfit idd AnnaK! En n mooi buikje!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 02 Aug 2014 20:18

Re: Buikjestopic

Weg.

Hier ook een throwback, bovenste Elena met 16 weken, onderste gisteren gemaakt met 17 weken. Al is het verschil lastiger te zien omdat ik bij de ene wel kleren aan heb en bij de andere niet.
Laatst gewijzigd door Ayla op 05 Aug 2014 07:51, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 03 Aug 2014 10:02

Re: Buikjestopic

Clapperdie, ik kan je jouw grote buik nog herinneren! Die zat op het einde denk ik echt in de weg of niet?

Annak wat een mooi buikje heb je! Ook leuke kleding, hoe gaat het nu met je? Ik zag je een poosje niet reageren en was bang dat het slechter ging en je toch opgenomen was. Goed om je dus weer te zien! Ik hoop dat het al wat beter met je gaat.

Alya, leuk! Je buik groeit ook al mooi, het kan snel veranderen in een week he?

Vanmorgen draaide de kleine bij mij denk ik, opeens had ik links een zo goed als platte buik en was rechts boller, heel gek! Alleen er niet aan gedacht om er een foto van te maken.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 03 Aug 2014 10:10

Re: Buikjestopic

Zijn 2 zwangerschappen he Wolf ;-) bovenste is van Elena onderste is van deze zwangerschap.
<<

Anoniem57

Bericht 03 Aug 2014 10:11

Re: Buikjestopic

Mooi buikje Anna! Ik vind je wat weg hebben van glennis grace.
Ayla, groeit lekker al he!

Dit is mijn buik nu ;
Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 03 Aug 2014 10:20

Re: Buikjestopic

Ayla schreef:Zijn 2 zwangerschappen he Wolf ;-) bovenste is van Elena onderste is van deze zwangerschap.

Lekker wakker! Ik las enkel het week verschil :redface:
Voelt het voor je gevoel anders beide zwangerschappen?

Parel, je buik groeit mooi :).
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 03 Aug 2014 11:27

Re: Buikjestopic

Clapperdie jij had echt een enorme buik he? Daar kan ik me niks bij voorstellen haha.
Anna mooi buikje! Mooi rond, echt een zwanger buikje.
Parel wij hebben wel zelfde soort/vorm buik nu, grappig om te zien :-) voel je al leven?
<<

Anoniem119

Bericht 03 Aug 2014 11:29

Re: Buikjestopic

Ach, Anna, wat mooi!
<<

Anoniem57

Bericht 03 Aug 2014 12:29

Re: Buikjestopic

Ayla schreef:Clapperdie jij had echt een enorme buik he? Daar kan ik me niks bij voorstellen haha.
Anna mooi buikje! Mooi rond, echt een zwanger buikje.
Parel wij hebben wel zelfde soort/vorm buik nu, grappig om te zien :-) voel je al leven?


Ja, inderdaad! Ik ben wel 5 kilo zwaarder begonnen aan deze zwangerschap, dat zie ik zelf wel.
Ik voel vanaf een week of 13/14 al wel af en toe wat, maar sinds gisteren is het eigenlijk heel regulier. Wel fijn hoor die bevestiging!
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 03 Aug 2014 12:53

Re: Buikjestopic

jeetje 18 weken alweer Parel! Wat een mooi buikje al!

Ayla: mooi hoor!

Anna: wat ben je mooi zwanger! Ik ben erg benieuwd hoe je er straks uit ziet.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 03 Aug 2014 12:56

Re: Buikjestopic

Ja he, hier idem, 13 weken ofzo dat ik af en toe wat voelde, en sinds deze week echt duidelijk, super leuk weer!
<<

Anoniem117

Bericht 04 Aug 2014 10:45

Re: Buikjestopic

Ach wat lief Marin! En de andere reacties natuurlijk ook!

Wat leuk dat jullie al beweging voelen, dat lijkt me zo bijzonder! Ik ben 16 weken en voel nog niks. Ik weet eigenlijk niet goed waar ik op moet letten. Ik kijk echt heel erg uit naar het moment dat ik iets ga voelen.

Ayla wat leuk om foto's van twee zwangerschappen naast elkaar te zetten, dat geeft een leuk beeld en vergelijkingsmateriaal.

Parel, daar lijk ik niet op, hoor! Ligt misschien aan de foto. Ik lees weleens dat jij jezelf nu zo zwaar voelt, maar ik zie daar niks van op de foto. Je hebt een mooi buikje!

Wolfinschaapskleren, soms schiet het forum er even helemaal bij in. Maar ik lees als ik erop zit wel trouw alles bij. Ik volg jullie topic ook en ik vind het heel leuk om jullie (jullie zijn net een paar weken verder dan ik ) te volgen. Dan weet ik een beetje wat me te wachten staat. Hoe gaat het met jouw buikpijn?

Bedankt voor de complimenten over mijn outfit. Ik heb nog geen positiekleding. Ik kan niks leuks vinden, maar mijn jurkjes maat 34 passen echt helemaal niet meer. Ik heb bij de Bershka goedkoop wat kleren maat 38 gekocht en dat zit lekker. Die kleren kan ik later ook weer aan mijn zusje geven.
<<

Anoniem205

Bericht 04 Aug 2014 11:35

Re: Buikjestopic

Wat een mooie, schattige buikjes van iedereen! En die throw-back foto's ook!

Anna, ik vind je buikje zo super schattig!
Het "voelen" komt vanzelf wel denk ik. Op een gegeven moment lig of zit je en denk je "hey, dat was ik niet, dat was mijn buik niet en dat waren mijn darmen niet... VERREK! Dat was een kind :)" Bij mij kwam dat gevoel voor het eerst met 18 weken voor het eerst en met de 20 weken echo werd dat gevoel bevestigd. Sindsdien houdt de kleine man elke dag poolparties in mijn buik :)
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 04 Aug 2014 11:55

Re: Buikjestopic

Ja precies zoals Oreo omschrijft. Ik had op een gegeven moment ineens zo'n AHA moment, dat was pas met 22 weken. Achteraf had ik het denk ik al eerder gevoeld maar toegeschreven aan mijn darmen. Was ook beetje erg hectische tijd, ik voelde L. voor het eerst 3 dagen na de openhart operatie van A., toen was het echt overduidelijk. Overigens lag mijn placenta voor dus daardoor was het ook vrij laat dat ik wat voelde.
<<

Anoniem117

Bericht 05 Aug 2014 19:11

Re: Buikjestopic

Wat leuk om te lezen hoe het bij jullie gaat. Ik wacht rustig op een teken van leven. Ik weet eigenlijk niet of de placenta voor of achter ligt. Ik heb volgende week een echo, ik ga dat dan zeker vragen.
<<

Anoniem301

Bericht 05 Aug 2014 19:33

Re: Buikjestopic

Oooh AnnaK, prachtig! :love:
<<

Anoniem104

Bericht 06 Aug 2014 12:29

Re: Buikjestopic

Wat een prachtig buikje heb je AnnaK!
Laatst gewijzigd door Anoniem104 op 30 Sep 2014 13:23, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Aug 2014 12:37

Re: Buikjestopic

Mooie buiken!
Ik mis mijn buik :(
2014 2016
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers