Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Mama's zonder droger...

<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 19 Sep 2013 14:28

Re: Mama's zonder droger...

Veel van mijn kleding gaat al jaren in de droger. Geen overmatige slijtage of schade aan mijn kleding te zien hoor.
<<

Anoniem66

Bericht 19 Sep 2013 14:28

Re: Mama's zonder droger...

Luce schreef:Die van ons werkt om een of andere reden niet goed en ik mis het enorm. Ik kom er niet door met de was..


Probleem inmiddels opgelost :). Hij draait weer als een zonnetje! :bounce:
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 19 Sep 2013 14:29

Re: Mama's zonder droger...

Ik heb wel veel stof in het filter, maar dat lijkt me logisch. Onze handdoeken heb ik nu 8 jaar en ik kan er na al die jaren in de droger nog niet door heen kijken. Ze zijn gewoon even dik als toen ik ze kocht.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem64

Bericht 19 Sep 2013 14:45

Re: Mama's zonder droger...

Luce schreef:
Sterrin_ schreef:
juani schreef:Slijt het zo snel sterrin? Ik lees wel vaak in advertenties ' kleding niet in droger geweest', en vraag mij dan altijd af of dat echt zo slecht is voor kleding.


Bekijk het pluisfilter maar eens goed ;)

Mijn handdoeken waren altijd perfect, nu heb ik bijna 3 jaar een droger en kan er gewoon doorheen kijken. Dat doe ik mijn kleding niet aan, buiten de kans dat het krimpt.


Ligt dat dan niet aan jouw droger? Oud beestje? Ik heb die ervaring eigenlijk helemaal niet.



Nee joh, net 2, 5 jaar oud. Elke droger heeft een pluisfilter en op den duur slijten handdoeken er gewoon in. Ok, kleren misschien niet zo snel maar ik doe ze er gewoon niet in. Ook bang voor krimpen. Ik loop dat risico liever niet. Handdoeken vind ik niiet zo'nramp.
<<

Anoniem66

Bericht 19 Sep 2013 14:52

Re: Mama's zonder droger...

Dan zou ik of die droger gaan nakijken of de kwaliteit van de handdoeken, want dat lijkt me niet goed..
<<

Anoniem64

Bericht 19 Sep 2013 15:02

Re: Mama's zonder droger...

Luce schreef:Dan zou ik of die droger gaan nakijken of de kwaliteit van de handdoeken, want dat lijkt me niet goed..


Nouja, het zal allemaal wel, dit heeft vrijwel iedereen die ik ken. Lijkt mij ook heel normaal na intensief gebruik en paar keer per week in de droger. Geen ramp, maar er komen gewoon wat dunnere plekken in. Zal vast een combi zijn van gebruik, wassen en drogen, maar een droger doet er iig geen goed aan. Ookal zal dat minimaal zijn. De droger is niks mis mee hoor, kwaliteit van de handdoeken ook niet direct. Geen Action oid. ;)

Maar goed, waar hebben we het over. Ik wil 'm iig niet missen!! :)
<<

Bimbam

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1061

Geregistreerd: 15 Sep 2013 13:10

Bericht 19 Sep 2013 16:01

Re: Mama's zonder droger...

Ik heb geen droger en ik mis het ook niet. Alleen voor het beddengoed lijkt het me wel handig, want ik vind het altijd zo'n geklooi om dat fatsoenlijk over het wasrek of over de droogmolen te krijgen.
19-12-2012
04-07-2015
<<

Anoniem66

Bericht 19 Sep 2013 16:05

Re: Mama's zonder droger...

Haha rustig maar Sterrin ;) Je zegt zelf dat je na 2/3 jaar door de handdoeken heen kan kijken. Die van mij zijn nog even dik als eerder, dus dan ga ik me toch logischerwijs afvragen of je droger wel goed is. Niet zo gek toch? Zeker omdat ik die ervaring zelf niet heb en er ook niemand over hoor. Bedoelde er verder niks mee ofzo.
<<

Anoniem64

Bericht 19 Sep 2013 16:22

Re: Mama's zonder droger...

Ik ook niet hoor. :P

Ik denk gewoon echt dat het grotendeels door de droger komt. En doorheenkijken is ook een beete overdreven misschien, vergeef me. ;)
Op sommige plekjes zijn ze wat dunner, als je ze tegen het licht houdt zie je dat. Maarja, misschien waren ze na 7 jaar zondet droger ook wel zo, wie zal het zeggen.
<<

Anoniem28

Bericht 19 Sep 2013 17:01

Re: Mama's zonder droger...

Ik kon wel merken dat 't spul op een andere manier slijt. Door de droger vond ik de stof echt dunner worden, je kon er op een gegeven moment inderdaad haast doorheen kijken. Zonder droger slijten kleren meer doordat ze vaal worden of de vorm verliezen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers