Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vind ik leuk!

<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 29 Jul 2014 09:13

Re: Vind ik leuk!

Een leuke verrassing van de BD vanochtend op onze rekening, blijkbaar krijgen we een berg extra huurtoeslag van vorig jaar :D
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 29 Jul 2014 09:23

Re: Vind ik leuk!

Leuk Girli, dat had ik laatst van de zorgtoeslag!
Laatst gewijzigd door Jorja op 30 Mei 2020 21:14, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

.namasté.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1893

Geregistreerd: 14 Apr 2014 11:58

Bericht 29 Jul 2014 14:31

Re: Vind ik leuk!

De nieuwe hit van 'Colbie Caillat - Try' en dan vooral de bijbehorende clip!
"Life happens when you're busy making other plans"

♡ Boy january 2014
♡ Girl january 2016
♡ Girl march 2019
♡ Girl september 2020
<<

Anoniem74

Bericht 29 Jul 2014 18:20

Re: Vind ik leuk!

Vanochtend werd ik wakker met een gevoel dat er iets anders moest. En dan anders in de zin van mijn voorkomen. Ik had opeens de ingeving dat ik naar de kapper moest om mijn haar te laten knippen (al meer dan twee jaar niet geweest) en dat mijn haar rood/bruin moest worden. Normaal gesproken heb ik binnen een uur alle redenen bedacht om het niet te doen, maar ik ben er gewoon voor gegaan. Eerst naar zo'n stoplichtkapper (rood, afspraak maken. Oranje wachttijd van ongeveer 30 min en groen, u wordt gelijk geholpen), die mij ook ooit heeft gered van mijn blonde uitgroei op zwart haar twee jaar geleden en schrok even van de prijs (€ 20,95 :silent:) en daarna ben ik de kapperswinkel binnengelopen en het enige wat ik zei was:"Ik wil rood/bruin haar". Ze herinnerde mijn vorige kleur en pakte gelijk de juiste. Precies wat ik voor ogen had. Thuis gekleurd en nu zit ik heel erg tevreden te zijn op de bank met mijn geknipte kopje en rood/bruine kleur. Grappige vond ik dat ik niet door had dat mijn haar al tussen mijn schouderbladen viel. Sjees, wat was het lang. Nu niet meer.

Heel verhaal, maar ik ben zo blij dat ik van de bank af ben. Ik blijf maar stappen maken. Ook al zeg ik het zelf.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 31 Jul 2014 09:18

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat ik een scheur in mijn nieuwe, dure spijkerbroek heb getrokken (na drie maanden) en nu met een afschrift van de bank een splinternieuwe broek heb gekregen! :cheering:
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 31 Jul 2014 09:44

Re: Vind ik leuk!

Vind ik leuk dat mijn haar weer lekker een stuk korter is geknipt!

Twijfel alleen of ik niet nog meer er af wil hahah.
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 31 Jul 2014 12:22

Re: Vind ik leuk!

Ik zei het net ook al in het studeer-topic, maar hier is het bijna nog meer op zijn plaats.
Yes! Scriptie goedgekeurd :) (nog wel een ronde feedback verwerken). Ik ga 28 augustus afstuderen (presentatie geven + verdediging). Jeeeeej! Zo blij :)
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 31 Jul 2014 12:29

Re: Vind ik leuk!

Green_Pepper schreef:Ik zei het net ook al in het studeer-topic, maar hier is het bijna nog meer op zijn plaats.
Yes! Scriptie goedgekeurd :) (nog wel een ronde feedback verwerken). Ik ga 28 augustus afstuderen (presentatie geven + verdediging). Jeeeeej! Zo blij :)


Jeeeeeeeeeeeej! :banaan:
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 31 Jul 2014 12:41

Re: Vind ik leuk!

Wat fijn Green pepper!

Ik vind het leuk dat zaterdag het babykamertje komt :)
<<

Anoniem 63

Bericht 31 Jul 2014 14:59

Re: Vind ik leuk!

Lekker dat t einde in zicht is Green Pepper!

Oeh, leuk Wolf! Ben benieuwd naar jullie kamertje straks!

Ik ben blij dat ik na een rotdag gisteren vandaag weer lekker heb kunnen werken en dat het gewoon goed ging! Ook ben ik blij dat er eindelijk een beetje schot zit in het klussen hier. Hoop behang is er af, broertje is nu de trapbekleding eraf aan t halen en een kast aan t slopen en volgende week komt de stukadoor al :banaan:
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 31 Jul 2014 15:44

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk dat we net onze koffers hebben gepakt, en we vannacht op vakantie gaan!
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11204

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 31 Jul 2014 16:49

Re: Vind ik leuk!

Heel fijn, Green Pepper!

Ik vind het leuk dat we sinds vanmiddag een nieuwe auto hebben!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 31 Jul 2014 17:19

Re: Vind ik leuk!

Dat ik morgen op vakantie ga! :sunny:
❤ 7 juni 2018
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 31 Jul 2014 17:49

Re: Vind ik leuk!

Fijne vakantie bliss en kreeft!

En wat goed green pepper!
<<

Anoniem304

Bericht 31 Jul 2014 18:02

Re: Vind ik leuk!

Ik heb een Cake Boss DVD set gewonnen bij TLC, die tv zender haha. Humor!
<<

Anoniem74

Bericht 31 Jul 2014 18:11

Re: Vind ik leuk!

Ik vind het leuk (en lief) dat mijn soort van stiefvader voor zijn soort van stiefdochter in de bres springt en de hele middag op pad is geweest voor onderdelen voor mijn auto. Heb hem gezegd dat hij dat niet moet doen, maar hij vindt dat hij het moet doen (hij is automonteur, ik niet). Te lief, eh leuk, gewoon!
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:43

Bericht 31 Jul 2014 18:23

Re: Vind ik leuk!

Wij hebben de dvd met foto's van de bruiloft gevonden in de brievenbus, super leuk. (Dank Marin!)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Anoniem216

Bericht 31 Jul 2014 20:47

Re: Vind ik leuk!

...
Laatst gewijzigd door Anoniem216 op 02 Okt 2017 09:04, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:29

Bericht 31 Jul 2014 21:10

Re: Vind ik leuk!

Feniks schreef:Vanochtend werd ik wakker met een gevoel dat er iets anders moest. En dan anders in de zin van mijn voorkomen. Ik had opeens de ingeving dat ik naar de kapper moest om mijn haar te laten knippen (al meer dan twee jaar niet geweest) en dat mijn haar rood/bruin moest worden. Normaal gesproken heb ik binnen een uur alle redenen bedacht om het niet te doen, maar ik ben er gewoon voor gegaan. Eerst naar zo'n stoplichtkapper (rood, afspraak maken. Oranje wachttijd van ongeveer 30 min en groen, u wordt gelijk geholpen), die mij ook ooit heeft gered van mijn blonde uitgroei op zwart haar twee jaar geleden en schrok even van de prijs (€ 20,95 :silent:) en daarna ben ik de kapperswinkel binnengelopen en het enige wat ik zei was:"Ik wil rood/bruin haar". Ze herinnerde mijn vorige kleur en pakte gelijk de juiste. Precies wat ik voor ogen had. Thuis gekleurd en nu zit ik heel erg tevreden te zijn op de bank met mijn geknipte kopje en rood/bruine kleur. Grappige vond ik dat ik niet door had dat mijn haar al tussen mijn schouderbladen viel. Sjees, wat was het lang. Nu niet meer.

Heel verhaal, maar ik ben zo blij dat ik van de bank af ben. Ik blijf maar stappen maken. Ook al zeg ik het zelf.


Dit vind ik heel leuk!

Ik vind het ook leuk dat mijn zoontje mijn naam probeerde te zeggen vandaag, eerder zei hij te moeilijk. Nu was het bijna goed toen ik het voor zei :heart:

Ook vind ik het leuk dat het bijna weekend is en weer even lekker met mijn gezin wat leuks kan doen. Moeten alleen nog even wat leuks bedenken.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 01 Aug 2014 09:50

Re: Vind ik leuk!

Bedankt allemaal :)

Ik vind het ook leuk dat we dit weekend gaan zeilen naar Vlieland!
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 03 Aug 2014 15:38

Re: Vind ik leuk!

Dat ik weer ben afgevallen! :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem74

Bericht 04 Aug 2014 20:44

Re: Vind ik leuk!

Feniks schreef:Ik vind het leuk (en lief) dat mijn soort van stiefvader voor zijn soort van stiefdochter in de bres springt en de hele middag op pad is geweest voor onderdelen voor mijn auto. Heb hem gezegd dat hij dat niet moet doen, maar hij vindt dat hij het moet doen (hij is automonteur, ik niet). Te lief, eh leuk, gewoon!


Enkel goed nieuws in augustus?! :hulde:

De man van mijn moeder is zich verder gaan bemoeien met mijn apk. Hij kon zich niet voorstellen dat er een leiding lek was onder mijn auto. Hij heeft dan ook een afspraak gemaakt bij een ander garagebedrijf voor een second opinion voor de apk en hij is gewoon goedgekeurd! Geen 500 euro, maar gewoon 20 euro en dan is het klaar. Zo blij! :smile:

Het enige jammere van de dag is dat ik voor het instappen zag dat mijn auto echt compleet op de dorpel aan het doorroesten is. Het andere garagebedrijf had al gezegd dat ze hem nog een jaar geven, maar nu weet ik het zeker. En de man van mijn moeder ook. Maar eerst ben ik nog even een jaartje gered.
<<

Anoniem156

Bericht 05 Aug 2014 22:55

Re: Vind ik leuk!

Mijn zus, zwager n ik hadden voor vanavond een surprise-bbq georganiseerd voor mijn ouders omdat ze jarig zijn geweest en het niet echt wilden vieren.
ze waren enorm verrast en vonden het superleuk!
Aan het eind van de avond zaten ze hilarische verhalen van vroeger te vertellen over wat ze hebben meegemaakt met hun beste vrienden, die er ook waren, en ik hoop dat ik dat later ook doe met m'n vriendinnen!
<<

Anoniem86

Bericht 06 Aug 2014 19:55

Re: Vind ik leuk!

Jaa!! Ik ga zaterdag middag naar Sister Act toe... Waren laatste kaartjes, zo blij!!
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 06 Aug 2014 20:02

Re: Vind ik leuk!

Dat ik in mijn pas begonnen vakantie al leuke dingen heb gedaan en ik lekker daarvan geniet :heart:
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers